předpokládám, že tam musí být příkaz, který mohou vykonávat, tím je třeba trigger ve scoreboard ssytému, takže udělej scoreboard:
(Je to systém dokonale vhodný pro 1.9, v 1.8 a níž je to trochu náročnější, protože nejsou autocommandbloky. Všechny commandbloky musí být ve spawn chunku (kde je /setworldspawn) , aby byly stále aktivní)
jednou zadáš:
Kód: Vybrat vše
/scoreboard objectives add buy_item_1 triggerpak:
Kód: Vybrat vše
/scoreboard players enable @a buy_item_1 -> tento musí proběhnout ve chvíli, kdy je daný hráč online, takže asi další redstone clock. Nebo tím můžeš zablokovat koupi, která nebude daným hráčům fungovat, dokud je neenabluješ
pak měj commandblok, který bude kontrolovat skore v tom scoreboardu, ten (na 1.9) musí být buď na opakování, nebo na 1.8- být na redstone clocku (případný skripty, pokud s tím umí...)
Kód: Vybrat vše
/give @a[score_buy_item_1_min=1] <item, co jim chceš dát>-> přes comparátor druhý CB, který se spustí, když první->
Kód: Vybrat vše
/scoreboard players remove @a[score_buy_item_1_min=1] buy_item_1 1-->comparátor --->
Kód: Vybrat vše
/scoreboard players enable @a buy_item_1 -> pro enablování opětovné koupě
a do menu nastav příkaz :
výhoda trigger commandu je ta, že ho může vykonat kdokoliv. Samozřejmě v tu chvíli jim to půjde koupit i příkazem, nejen přes menu.