Stránka 1 z 1
Ničení bloků.
Napsal: 24 bře 2016, 13:12
od TopCz
Server: 82.208.17.23:27072
Ahoj, chci udělat event, ale mám celkem zásadní problém. Potřebuji zakázat ničení bloků, ale zároveň potřebuji aby mohli ničit hlavy.
Šlo by to udělat?
Re: Ničení bloků.
Napsal: 24 bře 2016, 13:43
od MarekBurget
Teoreticky so skript pluginom spraviť si jednoduchý skript ano.
Re: Ničení bloků.
Napsal: 24 bře 2016, 13:54
od TopCz
Ok, mrknu se na to
Re: Ničení bloků.
Napsal: 24 bře 2016, 15:50
od Hanakocz
V 1.8+ adventure gamemode, ale všechny zničitelné bloky musí mít NBT tag, že se dají zničit "něčím" - rukou, sekerou atd.
Re: Ničení bloků.
Napsal: 25 bře 2016, 15:37
od InspecteurKebab
Skús toto
Kód: Vybrat vše
package me.inspecteurkebab.staveni;
import org.bukkit.Material;
import org.bukkit.event.EventHandler;
import org.bukkit.event.EventPriority;
import org.bukkit.event.Listener;
import org.bukkit.event.block.BlockBreakEvent;
import org.bukkit.event.block.BlockPlaceEvent;
import org.bukkit.event.player.PlayerInteractEvent;
public class Build implements Listener {
@EventHandler(priority = EventPriority.HIGHEST)
public void onDestroy(BlockBreakEvent e) {
if (!e.getPlayer().isOp()) {
e.setCancelled(true);
}
}
@EventHandler(priority = EventPriority.HIGHEST)
public void onBuild(BlockPlaceEvent e) {
if (!e.getPlayer().isOp()) {
e.setCancelled(true);
}
}
@EventHandler(priority = EventPriority.HIGHEST)
public void onBuild(PlayerInteractEvent e) {
if (e.getClickedBlock() != null) {
if (e.getClickedBlock().getType() == Material.SKULL_ITEM) {
if (!(e.getPlayer().isOp())) {
e.setCancelled(true);
}
}
}
}
}
Re: Ničení bloků.
Napsal: 25 bře 2016, 16:17
od TopCz
Nakonec jsem si napsal jednoduchý plugin v podstatě něco podobného jako poslal InspecteurKebab ale s použitím api z worldguard

. Díky