Stránka 1 z 1

Ničení bloků.

Napsal: 24 bře 2016, 13:12
od TopCz
Server: 82.208.17.23:27072

Ahoj, chci udělat event, ale mám celkem zásadní problém. Potřebuji zakázat ničení bloků, ale zároveň potřebuji aby mohli ničit hlavy.

Šlo by to udělat?

Re: Ničení bloků.

Napsal: 24 bře 2016, 13:43
od MarekBurget
Teoreticky so skript pluginom spraviť si jednoduchý skript ano.

Re: Ničení bloků.

Napsal: 24 bře 2016, 13:54
od TopCz
Ok, mrknu se na to

Re: Ničení bloků.

Napsal: 24 bře 2016, 15:50
od Hanakocz
V 1.8+ adventure gamemode, ale všechny zničitelné bloky musí mít NBT tag, že se dají zničit "něčím" - rukou, sekerou atd.

Re: Ničení bloků.

Napsal: 25 bře 2016, 15:37
od InspecteurKebab
Skús toto

Kód: Vybrat vše

package me.inspecteurkebab.staveni;

import org.bukkit.Material;
import org.bukkit.event.EventHandler;
import org.bukkit.event.EventPriority;
import org.bukkit.event.Listener;
import org.bukkit.event.block.BlockBreakEvent;
import org.bukkit.event.block.BlockPlaceEvent;
import org.bukkit.event.player.PlayerInteractEvent;

public class Build implements Listener {

    @EventHandler(priority = EventPriority.HIGHEST)
    public void onDestroy(BlockBreakEvent e) {
   if (!e.getPlayer().isOp()) {
       e.setCancelled(true);
   }
    }

    @EventHandler(priority = EventPriority.HIGHEST)
    public void onBuild(BlockPlaceEvent e) {
   if (!e.getPlayer().isOp()) {
       e.setCancelled(true);
   }
    }

    @EventHandler(priority = EventPriority.HIGHEST)
    public void onBuild(PlayerInteractEvent e) {
   if (e.getClickedBlock() != null) {
       if (e.getClickedBlock().getType() == Material.SKULL_ITEM) {
      if (!(e.getPlayer().isOp())) {
          e.setCancelled(true);
      }
       }
   }
    }

}

Re: Ničení bloků.

Napsal: 25 bře 2016, 16:17
od TopCz
Nakonec jsem si napsal jednoduchý plugin v podstatě něco podobného jako poslal InspecteurKebab ale s použitím api z worldguard :). Díky