Stránka 1 z 1

Detekce/sync client-side obsahu configů

Napsal: 17 led 2016, 01:56
od Hanakocz
93.91.240.148:27690
:)
Hledám mod nebo plugin, který by zajistil to, že klient bude mít stejné (stanovené) configy, jako server, když se hráč na server připojí. Případně, že by se dalo zjistit, zda vybrané configy obsahují očekávané hodnoty. Configy budou klientem načetlé a podle nich se bude klient chovat, tak bych chtěl mít možnost, jak případně odhalit podvodníky, co by si chtěli zjednodušit hru na úkor ostatních.

Re: Detekce/sync client-side obsahu configů

Napsal: 17 led 2016, 08:29
od pitilon@seznam.cz
Hanako, už jsi oběvil pluginy? :O (y)

Re: Detekce/sync client-side obsahu configů

Napsal: 17 led 2016, 09:25
od Smexhy
Táto otázka na toto fórum..to je silná káva :D

Re: Detekce/sync client-side obsahu configů

Napsal: 17 led 2016, 13:57
od Hanakocz
Taky mi dalo zabrat vymyslet něco, co byhc tu konečně mohl taky napsat.
Nicméně to nemění nic na tom, že bych to pro server docela nutně potřeboval. xD

Re: Detekce/sync client-side obsahu configů

Napsal: 17 led 2016, 16:05
od Hanakocz
Nu já vim, no...
Potřebuju to pro jeden konkrétní mod jenom, ale tak to vypadá, že jednodušší bude si forknout jeho source a přepsat ho tak, aby měl i server handling a ty configy ten mod forcoval po připojení....nu :) Autor to nechce udělat sám, tak se holt naučím zase něco nového xD

Re: Detekce/sync client-side obsahu configů

Napsal: 17 led 2016, 20:10
od Hanakocz
To není zas tak pravda, spousta modů má to, že klient se řídí server-configem, i když jde o čisté rendery (tedy client-only záležitost)