Detekce/sync client-side obsahu configů

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Detekce/sync client-side obsahu configů

#1 Příspěvekod Hanakocz » 17 led 2016, 01:56

93.91.240.148:27690
:)
Hledám mod nebo plugin, který by zajistil to, že klient bude mít stejné (stanovené) configy, jako server, když se hráč na server připojí. Případně, že by se dalo zjistit, zda vybrané configy obsahují očekávané hodnoty. Configy budou klientem načetlé a podle nich se bude klient chovat, tak bych chtěl mít možnost, jak případně odhalit podvodníky, co by si chtěli zjednodušit hru na úkor ostatních.
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

Uživatelský avatar
pitilon@seznam.cz
Příspěvky: 3999
Registrován: 16 lis 2014, 06:32
Reputation: 57
Kontaktovat uživatele:

Re: Detekce/sync client-side obsahu configů

#2 Příspěvekod pitilon@seznam.cz » 17 led 2016, 08:29

Hanako, už jsi oběvil pluginy? :O (y)
Obrázek
Ať už si lidé myslí cokoli cokoli dělají nebo říkají neberte osobně. Názory druhých odpovídají tomu čemu tito lidé věří a proto ať si o vás myslí cokoli ve skutečnosti se vás to netýká. Vždy to vypovídá jen a jen o nich.
Není hanba být zabit cheaterem, ale cheatovat a být zabit.
Nejsem nerozumný. Jen nemám ten samý rozum jako vy.

Obrázek
FH Discord: http://discord.fakaheda.eu/

Smexhy
Příspěvky: 5602
Věk: 26
Registrován: 31 říj 2012, 15:50
Reputation: 20
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Detekce/sync client-side obsahu configů

#3 Příspěvekod Smexhy » 17 led 2016, 09:25

Táto otázka na toto fórum..to je silná káva :D

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Detekce/sync client-side obsahu configů

#4 Příspěvekod Hanakocz » 17 led 2016, 13:57

Taky mi dalo zabrat vymyslet něco, co byhc tu konečně mohl taky napsat.
Nicméně to nemění nic na tom, že bych to pro server docela nutně potřeboval. xD
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Detekce/sync client-side obsahu configů

#5 Příspěvekod Hanakocz » 17 led 2016, 16:05

Nu já vim, no...
Potřebuju to pro jeden konkrétní mod jenom, ale tak to vypadá, že jednodušší bude si forknout jeho source a přepsat ho tak, aby měl i server handling a ty configy ten mod forcoval po připojení....nu :) Autor to nechce udělat sám, tak se holt naučím zase něco nového xD
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Detekce/sync client-side obsahu configů

#6 Příspěvekod Hanakocz » 17 led 2016, 20:10

To není zas tak pravda, spousta modů má to, že klient se řídí server-configem, i když jde o čisté rendery (tedy client-only záležitost)
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 28 hostů