Stránka 1 z 1

Tekkit Classic Reborn - CPU problém

Napsal: 29 pro 2015, 04:58
od Iwitrag
82.208.17.36:27521

Ahoj,

stáhl jsem si Tekkit Classic Reborn na Forge 1.7.10, ve hře vše funguje krásně a plynule.
Bohužel, server se mi vypíná - prý je moc velké využití CPU a na serveru se nehraje (ikdyž jsem tam celou dobu byl).

Průměrné využití je cca 110% - 140% (1 hráč online).
Je to jen ten mod-pack bez čehokoliv přidaného, cca 115 módů.
Zkrátka - co jsem udělal - extrahoval zip, obsah nahrál na FTP, přepsal jar na minecraft-server a spustil. Nic víc jsem nedělal.
Server je jen pro mou osobní zábavu - na mém PC to v single-playeru nespustím, tak jsem si zaplatil server u FH.

Mohl by mi prosím někdo poradit, co s tím můžu dělat, abych si mohl konečně zahrát?
Díky moc :)

Re: Tekkit Classic Reborn - CPU problém

Napsal: 29 pro 2015, 17:08
od Hanakocz
Ahoj, možná by to chtělo nějaké informace navíc. Předpokládám, že jsi nechal všecko, jak to bylo v instalačním balíčku...takže Forge server atd.
Bude mne zajímat (a mělo by i tebe) - projít si latest.log, poté, co ti server nastartuje. bude ve složce LOGS
A pak koukni v Control panelu do optimalizačních nástrojů a je to ta poslední položka - Vytížení vláken. Tam dej otestovat server a výsledek sem taky nějak uveď - mělo by to odhalit, co vytěžuje CPU serveru, mě to onehdá pomohlo odhalit přemnožené entity u mě :) Pak se můžeme bavit o tom, co s tím dál. ;-)
Modpack má myslím stažený, tak nemusíš vypisovat, co tam všecko máš, pokud jsi neudělal nějaké velké změny.

Obecně nejvíc náročné věci na CPU:
1) moc entit na jednom místě, náročnost roste exponenciálně s jejich počtem (já měl CPU zásek, když se mi vylilo z tanku cca 3000 XP orbů na jeden blok, to fakt server nerozdejchával D )
2) fullrender dynmapy - to je náročné na CPU i na HDD pak následovně....doporučuji pro soukromé servery nepoužívat a radši si pidat MapWritera :)
3) generování chunků
4) spousta chunkloadnutých chunků se spoustou mašin
5) errory

Re: Tekkit Classic Reborn - CPU problém

Napsal: 29 pro 2015, 17:25
od Iwitrag
Obrázek

http://pastebin.com/E7C1snDM


Vše jsem nechal původní, vůbec nic jsem neměnil. Ve hře jsem zatím ani žádné stroje nepostavil. Využití CPU je tak vysoké, ikdyž tam nejsem.

Re: Tekkit Classic Reborn - CPU problém

Napsal: 30 pro 2015, 14:41
od Hanakocz
Nu, něco je špatně v tom prvním....ten CollectiveFramework

Kód: Vybrat vše

[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: java.lang.StringIndexOutOfBoundsException: String index out of range: -1
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at java.lang.String.substring(String.java:1955)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at com.austinv11.collectiveframework.minecraft.config.ConfigRegistry$DefaultConfigurationHandler.readFromReader(ConfigRegistry.java:263)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at com.austinv11.collectiveframework.minecraft.config.ConfigRegistry$DefaultConfigurationHandler.readFile(ConfigRegistry.java:238)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at com.austinv11.collectiveframework.minecraft.config.ConfigRegistry$DefaultConfigurationHandler.loadFile(ConfigRegistry.java:162)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at com.austinv11.collectiveframework.minecraft.config.ConfigRegistry.initialize(ConfigRegistry.java:69)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at com.austinv11.collectiveframework.minecraft.config.ConfigRegistry.init(ConfigRegistry.java:58)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at com.austinv11.collectiveframework.minecraft.CollectiveFramework.preInit(CollectiveFramework.java:58)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(NativeMethodAccessorImpl.java:62)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:43)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:497)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at cpw.mods.fml.common.FMLModContainer.handleModStateEvent(FMLModContainer.java:532)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at sun.reflect.GeneratedMethodAccessor4.invoke(Unknown Source)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:43)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:497)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at com.google.common.eventbus.EventSubscriber.handleEvent(EventSubscriber.java:74)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at com.google.common.eventbus.SynchronizedEventSubscriber.handleEvent(SynchronizedEventSubscriber.java:47)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at com.google.common.eventbus.EventBus.dispatch(EventBus.java:322)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at com.google.common.eventbus.EventBus.dispatchQueuedEvents(EventBus.java:304)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at com.google.common.eventbus.EventBus.post(EventBus.java:275)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at cpw.mods.fml.common.LoadController.sendEventToModContainer(LoadController.java:212)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at cpw.mods.fml.common.LoadController.propogateStateMessage(LoadController.java:190)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(NativeMethodAccessorImpl.java:62)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:43)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:497)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at com.google.common.eventbus.EventSubscriber.handleEvent(EventSubscriber.java:74)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at com.google.common.eventbus.SynchronizedEventSubscriber.handleEvent(SynchronizedEventSubscriber.java:47)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at com.google.common.eventbus.EventBus.dispatch(EventBus.java:322)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at com.google.common.eventbus.EventBus.dispatchQueuedEvents(EventBus.java:304)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at com.google.common.eventbus.EventBus.post(EventBus.java:275)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at cpw.mods.fml.common.LoadController.distributeStateMessage(LoadController.java:119)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at cpw.mods.fml.common.Loader.preinitializeMods(Loader.java:556)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at cpw.mods.fml.server.FMLServerHandler.beginServerLoading(FMLServerHandler.java:88)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at cpw.mods.fml.common.FMLCommonHandler.onServerStart(FMLCommonHandler.java:314)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at net.minecraft.server.dedicated.DedicatedServer.func_71197_b(DedicatedServer.java:117)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at net.minecraft.server.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:387)
[15:09:12] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: at net.minecraft.server.MinecraftServer$2.run(MinecraftServer.java:685)


Někde je nastavená špatná hodnota, mimo rozsah:
java.lang.StringIndexOutOfBoundsException: String index out of range: -1
Dej sem confic CollectiveFramework a všech modů, co to používají (zkus je najít tu na stránce autora: https://github.com/austinv11 )

Kód: Vybrat vše

[15:09:19] [Server thread/INFO] [STDERR]: [java.lang.Throwable$WrappedPrintStream:println:748]: java.lang.IllegalArgumentException: Can not set static boolean field com.austinv11.peripheralsplusplus.reference.Config.enableBarrelTurtle to null value

Hlavně config peripheralsplusplus, tam je taky něco špatně

Zbytek jsem neprohlížel, ale todle může být ono.


PS:
Iwitrag píše:82.208.17.36:27521
Server je jen pro mou osobní zábavu - na mém PC to v single-playeru nespustím, tak jsem si zaplatil server u FH.

Ofiko servery běží jinak spolehlivě, 70ms ping na EU server, to jen k tomu, že jsi neměl jinou možnost....uznávám, že hrát na vlastním světě je super, nemusíš se na nic ohlížet, ale possibilities :)