Stránka 1 z 1

Tekkit legends cauldron problém.

Napsal: 23 pro 2015, 20:57
od Barneby_cz99
82.208.17.22:27845
Zdravím na sreveru mám nahranej Tekkit legends 1.7.10 a jede mi na cauldronu aby jsem tam fungovali pluginy.
Vše bylo v pořádku ale teď když jsem si na serveru postavil nějaký stroje a elektriku tak když se odhlásím ze sreveru a chunk není načtený tak se stane toho:
Spoiler: zobrazit
Obrázek

Všechny kabeli a přístroje od nich se odpojí a musí se to celý zníčit a znova postavit aby to zas fungovalo.
Nevíte prosím jak toto opravit?
Jesště přikládám seznam pluginů co používám:
Spoiler: zobrazit
Plugins (8): PermissionsEx, PlugMan, Essentials, EssentialsSpawn, EssentialsChat, MassiveCore, AuthMe, MassiveHat

Děkuji za každou pomoc.

Re: Tekkit legends cauldron problém.

Napsal: 24 pro 2015, 10:51
od Hanakocz
A když se relogneš/restartneš server? Kabely fungují, nebo i nefungují?
Pluginů máš málo, ale máš dva nejvíc chyby generující - authme a essentials ;-)
Možná by to chtělo poskytnout celý log, po ŘÁDNÉM restartu - ne po nějakém reloadu plugmanem (dej to do souboru a tu jako přílohu, enbo odkaz na dropbox a podobně)

Re: Tekkit legends cauldron problém.

Napsal: 24 pro 2015, 12:21
od Barneby_cz99
Zde je ten log: http://pastebin.com/NaSUeyrF
Teď když jsem server restartoval tak se neodpojili tak nevím co to jo. Spíš mi to jako se se to odpojí když server jede a chunk není načtený.

Re: Tekkit legends cauldron problém.

Napsal: 24 pro 2015, 17:25
od Hanakocz

Kód: Vybrat vše

[11:12:03] [Server thread/ERROR]: Exception reading ./world/level.dat
java.io.EOFException
    at java.util.zip.GZIPInputStream.readUByte(GZIPInputStream.java:268) ~[?:1.8.0_66]
    at java.util.zip.GZIPInputStream.readUShort(GZIPInputStream.java:258) ~[?:1.8.0_66]
    at java.util.zip.GZIPInputStream.readHeader(GZIPInputStream.java:164) ~[?:1.8.0_66]
    at java.util.zip.GZIPInputStream.<init>(GZIPInputStream.java:79) ~[?:1.8.0_66]
    at java.util.zip.GZIPInputStream.<init>(GZIPInputStream.java:91) ~[?:1.8.0_66]
    at net.minecraft.nbt.CompressedStreamTools.func_74796_a(CompressedStreamTools.java:29) ~[du.class:?]
    at net.minecraft.world.storage.SaveFormatOld.func_75803_c(SourceFile:56) [ayr.class:?]
    at net.minecraft.world.chunk.storage.AnvilSaveConverter.func_75801_b(SourceFile:88) [ayn.class:?]
    at net.minecraft.server.MinecraftServer.func_71237_c(MinecraftServer.java:292) [MinecraftServer.class:?]
    at net.minecraft.server.MinecraftServer.func_71247_a(MinecraftServer.java:337) [MinecraftServer.class:?]
    at net.minecraft.server.dedicated.DedicatedServer.func_71197_b(DedicatedServer.java:336) [lt.class:?]
    at net.minecraft.server.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:631) [MinecraftServer.class:?]
    at java.lang.Thread.run(Thread.java:745) [?:1.8.0_66]
[11:12:04] [Server thread/WARN]: java.io.EOFException
[11:12:04] [Server thread/WARN]:    at java.util.zip.GZIPInputStream.readUByte(GZIPInputStream.java:268)
[11:12:04] [Server thread/WARN]:    at java.util.zip.GZIPInputStream.readUShort(GZIPInputStream.java:258)
[11:12:04] [Server thread/WARN]:    at java.util.zip.GZIPInputStream.readHeader(GZIPInputStream.java:164)
[11:12:04] [Server thread/WARN]:    at java.util.zip.GZIPInputStream.<init>(GZIPInputStream.java:79)
[11:12:04] [Server thread/WARN]:    at java.util.zip.GZIPInputStream.<init>(GZIPInputStream.java:91)
[11:12:04] [Server thread/WARN]:    at net.minecraft.nbt.CompressedStreamTools.func_74796_a(CompressedStreamTools.java:29)
[11:12:04] [Server thread/WARN]:    at net.minecraft.world.storage.SaveHandler.func_75757_d(SaveHandler.java:133)
[11:12:04] [Server thread/WARN]:    at net.minecraft.world.World.<init>(World.java:360)
[11:12:04] [Server thread/WARN]:    at net.minecraft.world.WorldServer.<init>(WorldServer.java:158)
[11:12:04] [Server thread/WARN]:    at net.minecraft.server.MinecraftServer.func_71247_a(MinecraftServer.java:367)
[11:12:04] [Server thread/WARN]:    at net.minecraft.server.dedicated.DedicatedServer.func_71197_b(DedicatedServer.java:336)
[11:12:04] [Server thread/WARN]:    at net.minecraft.server.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:631)
[11:12:04] [Server thread/WARN]:    at java.lang.Thread.run(Thread.java:745)


Možná by stál zato projet to region fixerem v CP, nějak to vypadá na porušený soubory...tak jistota je jistota...

Jinak při manipulaci s pluginama sice máš plugmana, ale dbej na řádné restarty!

Pokud ti problém nenastane opakovaně, tak to moc řešit nemusíš, ale osobně bych si vsadil, že pokud by to bylo problém v IC2, tak to bude tím, že tam je nějaká prastará "classic" neoficiální verze a ne řádná verze...ale to už je problém velkých modpacků, který se zcela bez smysluplného důvodu zaměřují na RF.....

PS: Pokud by ses někdy divil, že nefungují quarry / roboti atd, tak za to může AUTHME a jeho poslední verze jsou zabugované a nejspíš jediné řešení pro plnou funkčnost věcí, co potřebují fake playera, je odstranění authme;-)

Re: Tekkit legends cauldron problém.

Napsal: 24 pro 2015, 18:24
od Barneby_cz99
region fixer mi nic neukázal. Teď se mi to stalo zase chvilku to šlo v pohodě a teď se to zaše všechno rozpojilo.
Špatný soubory to myslíš jako v nějakým modu nebo v mapě?

Re: Tekkit legends cauldron problém.

Napsal: 24 pro 2015, 23:24
od Hanakocz
[Server thread/ERROR]: Exception reading ./world/level.dat
Todle. Prostě to má nějakej potíž se soubory mapy. Buď za to může Cauldron, nebo pluginy, nebo je to chyba v modpacku (například neaktualizovaný IC2 Classic) , nicméně tuto poslední věc tu nevyřešíš, to bys měl řešit s autorem modpacku. Což asi bude problém :D

Jak to vyřešit - jako první bych zkusil čistý FORGE bez pluginů, pokud to bude v pořádku, tak víš, kde je problém - v neofiko buildech cauldronu (a jiný není, bohužel) , nebo v některém z pluginů...


....

Udělal jsem nějakej research a ...
máš IC2 Classic 1.1.3.5 verzi, aktuální (byť stále neoficiální, každý classic je neoficiální) je 1.1.3.7 -> https://github.com/TinyModularThings/IC ... c/releases
A toto by mohlo být spojeno s tvým problémem:
-Fixed: EnergyNet bug which caused lag Chunk Problems and more. (Thanks to Nentify and Modmuss50 for helping)

Takže to je opravené, buď potřebuješ, aby to autoři modpacku aktualizovali, nebo si to aktualizuješ sám a pak to samé musí udělal tvoji hráči. Nu jak si s tím poradíš, je na tobě.