Stránka 1 z 1
CrackShot-náboje
Napsal: 02 pro 2015, 21:22
od Zemos
82.208.17.37:27855Ahoj. Na serveru mám plugin CrackShot. Plugin funguje všechno, ale problém je s náboji. Našel jsem u pluginu že tam má být Ammo a pod tím nějaké věci, viz. Code.
Kód: Vybrat vše
Ammo:
Enable: <true/false>
Ammo_Item_ID: <itemID> OR <itemID~data>
Ammo_Name_Check: <name>
Take_Ammo_Per_Shot: <true/false>
Sounds_Out_Of_Ammo: <sound>,(...)
Sounds_Shoot_With_No_Ammo: <sound>,(...)ale v confingu u zbraní to nebylo, tak jsem to vložil natvrdo. Ale to nepomohlo. Nevíte někdo, kam to mám "vecpat"? Karma+ daruji

Re: CrackShot-náboje
Napsal: 02 pro 2015, 21:24
od pitilon@seznam.cz
Zkus server OFF a pak to tam vecpat a pak dát ON (pokud se ti to smazalo, ale pokud ne, nemusíš dělat..)
Re: CrackShot-náboje
Napsal: 02 pro 2015, 21:29
od Zemos
Právě že nesmazalo... Jen to nefunguje. Spíš, jak to dát k těm zbraním, aby to fungovalo a hráč musel mít dané náboje.
i toto bylo na true, podle návodu zde:
https://github.com/Shampaggon/CrackShot ... kShot#ammo
Re: CrackShot-náboje
Napsal: 02 pro 2015, 21:54
od AAAuto
V podstate náboje sú obyčajné veci z vanilly. Takže napr. na AK-47 máš GhastTear atd. Takže pokiaľ bude mať hráč v inventáry GhastTear a bude ho mať hojné množstvo , bude si môcť nabiť. Zdá sa mi , že každá zbraň má v lore napísané čo zbraň potrebuje.
Re: CrackShot-náboje
Napsal: 02 pro 2015, 23:46
od Zemos
Ano to vím. Já jsem nevyjádřil asi moc problém. De oto, že hráč nemusí mít ty náboje v inventáři. A furt to přebíjí. Ale jak jsem psal výše, tak když to nastavíme na true, tak by to mělo brát item z inventáře, a když ho nemá, nestřílí. Jenže ten kód není defaultně u zbraní, a když jsem ho vložil natvrdo, nefungoval. Mě zajímá kam se má vlastně vložit?

Re: CrackShot-náboje
Napsal: 03 pro 2015, 16:26
od ZiDyPL
Ahoj, vkládej to přímo do defaultWeapons.yml ke každé zbrani, pozor, dodržuj mezery.
Re: CrackShot-náboje
Napsal: 03 pro 2015, 17:24
od Zemos
Nejde. Už to ani nestřílí

Kód: Vybrat vše
Carbine:
Item_Information:
Item_Name: "&eCarbine"
Item_Type: 294
Enchantment_To_Check: SILK_TOUCH-11
Item_Lore: "&eDeals crits with a 10% chance.|&eSwitch to the grenade launcher|&ewith right click. Fired grenades|&earm themselves in 0.25 seconds."
Attachments:
Type: main
Info: "M320"
Toggle_Delay: 5
Sounds_Toggle: NOTE_STICKS-1-2-0
Sounds_Acquired: BAT_TAKEOFF-1-1-0
Shooting:
Cancel_Left_Click_Block_Damage: true
Cancel_Right_Click_Interactions: true
Delay_Between_Shots: 3
Recoil_Amount: 1
Projectile_Amount: 1
Projectile_Type: snowball
Projectile_Speed: 40
Projectile_Damage: 4
Bullet_Spread: 0.5
Sounds_Shoot: BLAZE_HIT-1-2-0,ZOMBIE_WOOD-1-2-0
Sneak:
Enable: true
No_Recoil: true
Bullet_Spread: 0.4
Reload:
Enable: true
Reload_Amount: 8
Reload_Duration: 30
Sounds_Reloading: SKELETON_IDLE-1-0-0,FIRE_IGNITE-1-1-14,DOOR_OPEN-1-2-16,FIRE_IGNITE-1-1-26,HURT_FLESH-1-0-27,DOOR_CLOSE-1-2-28
Firearm_Action:
Type: slide
Close_Duration: 8
Sound_Close: CLICK-1-1-0
Abilities:
Reset_Hit_Cooldown: true
Particles:
Enable: true
Particle_Impact_Anything: BLOCK_BREAK-80
Particle_Critical: BLOCK_BREAK-55
Hit_Events:
Enable: true
Sounds_Shooter: SHOOT_ARROW-1-2-0
Critical_Hits:
Enable: true
Bonus_Damage: 2
Chance: 10
Sounds_Shooter: ORB_PICKUP-1-2-0
Ammo:
Enable: true
Ammo_Item_ID: 342
Ammo_Name_Check: snawball
Take_Ammo_Per_Shot: true
Sounds_Out_Of_Ammo: ZOMBIE_WOOD-1-2-0,ZOMBIE_WOOD-1-0-0
Sounds_Shoot_With_No_Ammo: ZOMBIE_WOOD-1-2-0,ZOMBIE_WOOD-1-0-0má to být vložené takto?