Stránka 1 z 1

Inventár

Napsal: 19 lis 2015, 15:43
od sdsda98
82.208.17.10:27629

Neviem prečo ale keď nijaký hráč zabije hráča tak mu nič nevypadne z inventára a toho čo zabil nič u seba nemá
pluginy:

Kód: Vybrat vše

 CratesPlus, MultiWorld, icJukeBox, Vault, ColoredTablist, SurvivalGames, RichAutoMessage, NoteBlockAPI, ChestCommands, 1vs1, RageGames, ProtocolLib, HolographicDisplays, Votifier, MobArena, GAListener, TimTheEnchanter, Citizens, Jobs, NoSwearPlus, NoCheatPlus, WorldEdit, FakaHedaMinequery, MotdManager, ColoredSigns, MaxBans, PlayerHeads, ScoreboardStats, HealthBar, PermissionsEx, KillerMoney, AnvilColors, WorldGuard, dtlTraders, ItemSlotMachine, AntiJoinBot, Orebfuscator3, CoreProtect, ChopTree2, CommandNPC, HiveJumpPads, BedwarsRel, ClearLag, Customjoin, AreaShop, Essentials, CommandSigns, SkinsRestorer, SilkSpawners, Shopkeepers, TitleManager, EssentialsChat, Residence, EssentialsSpawn, EssentialsGeoIP, EchoPet, ChestShop, AuthMe

A ešte sa chcem opýtať že ako sa pozriem napr. ako napísal aké prikazy na server. Dá sa to cez konzolu alebo niečo iné nemôžem na to prísť

Re: Inventár

Napsal: 19 lis 2015, 16:00
od mannyvee
Nevypisuje to něco v Consoli po zabití hráče? Popř. dodej log
2) CommandSpy - myslím, že na vyšší verze není updatovaný.

Re: Inventár

Napsal: 19 lis 2015, 16:12
od sdsda98
Nič to nenapíše. Napíše to iba dead message sdsda98 was burned to death
Napísalo to warn ale nie po zabití

Kód: Vybrat vše

> [15:09:24 WARN]: Exception in thread "Thread-1388"
> [15:09:24 WARN]: java.lang.NullPointerException: Nodes must be provided.
> [15:09:24 WARN]: at org.yaml.snakeyaml.nodes.NodeTuple.<init>(NodeTuple.java:28)
> [15:09:24 WARN]: at org.yaml.snakeyaml.representer.BaseRepresenter.representMapping(BaseRepresenter.java:163)
> [15:09:24 WARN]: at org.yaml.snakeyaml.representer.SafeRepresenter$RepresentMap.representData(SafeRepresenter.java:304)
> [15:09:24 WARN]: at org.yaml.snakeyaml.representer.BaseRepresenter.representData(BaseRepresenter.java:94)
> [15:09:24 WARN]: at org.yaml.snakeyaml.representer.BaseRepresenter.represent(BaseRepresenter.java:64)
> [15:09:24 WARN]: at org.yaml.snakeyaml.Yaml.dumpAll(Yaml.java:242)
> [15:09:24 WARN]: at org.yaml.snakeyaml.Yaml.dumpAll(Yaml.java:206)
> [15:09:24 WARN]: at org.yaml.snakeyaml.Yaml.dump(Yaml.java:181)
> [15:09:24 WARN]: at org.bukkit.configuration.file.YamlConfiguration.saveToString(YamlConfiguration.java:40)
> [15:09:24 WARN]: at org.bukkit.configuration.file.FileConfiguration.save(FileConfiguration.java:103)
> [15:09:24 WARN]: at fr.xephi.authme.settings.CustomConfiguration.save(CustomConfiguration.java:56)
> [15:09:24 WARN]: at fr.xephi.authme.settings.PlayersLogs.savePlayerLogs(PlayersLogs.java:56)
> [15:09:24 WARN]: at fr.xephi.authme.datasource.SQLite.setUnlogged(SQLite.java:522)
> [15:09:24 WARN]: at fr.xephi.authme.datasource.CacheDataSource.setUnlogged(CacheDataSource.java:219)
> [15:09:24 WARN]: at fr.xephi.authme.datasource.DatabaseCalls$19.run(DatabaseCalls.java:319)
> [15:09:24 WARN]: at java.lang.Thread.run(Thread.java:745)
> [15:09:24 WARN]: handleDisconnection() called twice

Re: Inventár

Napsal: 19 lis 2015, 16:19
od pitilon@seznam.cz
A dělá ti to všude nebo jen na 1 místě?

Re: Inventár

Napsal: 19 lis 2015, 16:31
od sdsda98
Na celom servery

Re: Inventár

Napsal: 19 lis 2015, 16:32
od pitilon@seznam.cz
nemůže to být gamerule?

Re: Inventár

Napsal: 19 lis 2015, 16:58
od sdsda98
Ak sa môžem opýtať čo to je to gamerule?

Re: Inventár

Napsal: 19 lis 2015, 17:07
od pitilon@seznam.cz
gamerule jsou základní pravidla mc (např. že command blocky nebudou spamovat chat OP, nebudou mobové grífovat, a pod.), zkus /gamerule KeepInventories false Nevím, zda jsem KeepInventories napsal správně, šak se podívej

Re: Inventár

Napsal: 19 lis 2015, 17:39
od sdsda98
Nepomohlo

-- 19 lis 2015, 22:12 --

A nebude to pluginom?