No, u vanilla dveří se to technicky nedá, pokud teda nebudeš mít nějaký vlastní dveře, nebo speciální plugin.
Proč? Dveře totiž nemají NBT tag k tomu potřebný, a tím je "Lock"....truhly to mají, mají to i dispensery a další věci...
Kód: Vybrat vše
blockdata 0 64 0 {Lock:"Player's Key"} Tímdle příkazem nastavíš NBT pro blok na 0 64 0 souřadnicích, taky se dá použít ~0 ~1 ~0 typ souřadnic, todle nastaví daná data pro blok nad commandblokem...všimni si , hlavně obsahu uvozovek, to je jméno itemu, který musí být použit na otevření dané věci.
Použít se to dá na :
Chest, Trapped chest, furnace, dispenser, dropper, hopper
Ender chest, jukebox, enchant table, sice ten NBT přijmou, ale nic to nedělá
Teoreticky můžeš udělat to, že tím "klíčem" odemkne trapped chest, která vydá redstone signál, který zajistí otevření iron dveří...avšak již nelze jednoduše (bez commandbloku) zajistit aby třeba o ten item přišel. Plus musíš být na pozoru, protože stačí kovadlina a znalost jména a klíč si kdokoliv může vyrobit, jde jen o JMÉNO věci co je důležité....
Taky ovšem můžeš použít redstone comparatory, které vydají signál, když se do nějakého inventáře vloží item. S hopperama sice jde item z inventáře pak hned vysát, avšak po odemknutí truhly "klíčem" již není kontrola nad tím, jaký item do ní hráč dá.....pokud by tam měl vložit ten klíč, musel y to být jediný item , který má u sebe