To vyplývá z Mojang API, kterou to zajisté musí používat. ->
http://wiki.vg/Mojang_APIPřes tu to umí získávat UUID, skiny, kápě, všecko. Pro daný server to znamená max 600 požadavků za
10 minut, Avšak co se týče skinu, tak tam se na jednoho uživatele můžeš ptát pouze
jednou za minutu. Můžeš to zkusit i přes prohlížeč, viz ten link.
Celý problém je ale v tom, že nejdřív musíš přeložit jméno UUID (to je jeden požadavek) a pak poslat druhý požadavek UUId->Skin , takže na každýho hráče potřebuješ požadavky dva.
Samozřejmě není zcela jasné, zda server to dělá do tohodle limitu, nebo zda má vlastní. Takže ve výsledku může být předprogramován mnohem nižší limit, než je maximální povolený...
PS: s těmito znalostmi byste měli být schopni si napsat vlastní skin restorer....ale pro server je to zbytečná nálož zátěže navíc, je lepší mít ten online=true
