Stránka 1 z 1
Atuomaticke stahovanie novych modov
Napsal: 17 kvě 2015, 03:15
od Tituss
Server:93.91.250.119:27562
Ahojte neviete ci sa da pre minecraft forge nejako nastavit automaticke stahovanie novo pridanych modov zo servera?
Pouzivam forge kde su takmer vsetky mody potrebne ako na serveri tak u klienta, bukkit tento problem nema, proste sa nahodi plugin a bezi.
Ked by som chcel teda pridat na server nejaky mod musel by som vsetkym ostatnym hracom dat info o tom kde si mod maju stiahnut (no je to otravne hlavne pre nich ak musia robit nieco navyse)
V Counter-Strike alebo Garrys Mode je to celkom bezne, skor ako sa pripojite na nejaky server tahate automaticky stovky mega.
Neda sa to spravit aj na MC? Skratka ked nieco chyba tak to client zo servera automaticky stiahne, vecsinou su mody velke iba zopar stoviek kB, par mb takze by si to ani nemuseli vsimnut, viacej casu by zabralo to samotne klikanie na linky, stahovenie, nahodenie do zlozky atd...
Re: Atuomaticke stahovanie novych modov
Napsal: 17 kvě 2015, 08:59
od Arcas
TechnicPlatform launcher, nebo případně vlastní launcher. Informaci o místě stažení se dá nastavit v cauldron.yml
Re: Atuomaticke stahovanie novych modov
Napsal: 17 kvě 2015, 12:28
od Tituss
No moj server bezi na FTB-Infinity takze hru treba spustat cez FTBLauncher...da sa teda nejako ze na serveri vytvorim zlozku "download" a vsetko co v nej bude bude klient stahovat automaticky do zlozky mods? To by dost pomohlo teda
Edit: trochu off-topic ale nechcem kvoli tomu zakladat nove vlakno vyzera to tak ze sa vyznas, nevies ci sa da z webu dynmapy zadavat prikazy na urovni OP4? Ked pisem cez web tak ma to detekuje ze som to ja (TitusSK) lenze mi s /... nejde nic robit pise to iba do chatu ako spravy...celkom by mi to ulahcilo niekedy veci ked niekto nieco potrebuje tak by som aspon kvoli tomu nemusel zapinat hru a cakat asi 10 minut kym sa mi zapne a kym sa pripojim na server

takto z webu by som to mal za 15 sekund vybavene
Re: Atuomaticke stahovanie novych modov
Napsal: 17 kvě 2015, 13:09
od Arcas
To není úplně nutnost - stačí vzít modpack, upravit ho a nahrát na TechnicPlatformu, případně vlastní launcher. Bohužel, žádná možnost dát na server módy ke stažení není (resp. o ní nevím).
Z webu dynmapy asi ne, neboť dynmapa má proti tomuto protekci (používá pouze odesílání zpráv, nikoliv příkazů). Jediná možnost je použít Wrapper s telnetem (MC RemoteToolkit) a nebo plugin JSONAPI a vytvořit si na něj vlastní webovou platformu.
Re: Atuomaticke stahovanie novych modov
Napsal: 18 kvě 2015, 11:40
od Hanakocz
Technicky to není možné, pro správné zavedení modů se musí minimálně restartovat klient, a taky nemůžeš přepisovat soubory,ve kterých klient pracuje ....od toho jsou launchery...Buď používej ofiko buildy modpacku, nebo si udělej vlastní odnož někde.
Re: Atuomaticke stahovanie novych modov
Napsal: 18 kvě 2015, 16:46
od Tituss
no skor mi islo o caste experimentovanie, stale mam chut nieco uberat ci pridavat

ale v pohode, chapem tomu. Dik
Re: Atuomaticke stahovanie novych modov
Napsal: 18 kvě 2015, 17:44
od Hanakocz
No tak časté updaty nejsou na škodu, ale na to je právě nejlepší "na trhu" ten Technic. Prostě spustíš launcher a než dáš hrát balíček, tak ti to nabídne aktualizaci, dáš jen OK a už stahuje a pouští....Klidně 10x denně..
Re: Atuomaticke stahovanie novych modov
Napsal: 18 kvě 2015, 21:21
od Tituss
nj to urcite neznie zle, ale vobec netusim o co sa jedna

musel by som sa s tym asi babrat ...slo by to nejako spravit bez odstavky serveru alebo nejakych komplikovanejsich veci?
Re: Atuomaticke stahovanie novych modov
Napsal: 19 kvě 2015, 09:38
od Hanakocz
Balíček a automatický stahování je zcela nezávislý na serveru (krom toho, že potřebuješ mít stejné MODY a CONFIGY , resp kromě server-only/client-only modů)....takže tam stačí vzít soubory a udělat modpack...a jseš hotovej (Pro ávod jak, zkus vhodný vyhledávání v mých příspěvcích, už jsem to tu několikrát podrobně vypisoval...)
Ale výměnu verzí na serveru VŽDY: 1) předchází zálohování , 2) lepší je vypnout server, stejně budeš potřebovat restart, 3) nový verze modů nejdřív zkoušej aspoň v klientovi, ať se vyvaruješ chyb (např. chybějící API mod atp.), aby server byl offline co nejkratší dobu...