Stránka 1 z 1

Odstranění oceánu na verzi 1.4.7

Napsal: 08 bře 2015, 14:48
od Arcas
93.91.250.145:27947

Zdravíčko.

Hledám řešení svého problému a už jsem dosti zoufalý. Chtěl bych se tudíž obrátit na vás. Mám modovaný server na verzi 1.4.7. Všiml jsem si, že oceán zabírá celkem slušnou velikost mapy. Tak jsem se rozhodl ho odstranit. Jenže veškeré rozumné řešení jsou pouze na 1.5+. Zkoušel jsem i TerrainControl, ale ten nespolupracuje s Biomes'OPlenty a Extrabiomes a dalšími módy, které potřebují generovat Ore. Jsem již ze své situace dost zoufalý.

S pozdravem
ArcasCZ

Re: Odstranění oceánu na verzi 1.4.7

Napsal: 08 bře 2015, 15:32
od Hanakocz
A zoufalý zůstaneš, dokud budeš na 1.4.7.....

Ale můžeš zkusit toto, jen nevím, pro které verz to funguje....
http://code.google.com/p/midas/downloads/list
prostě dáš, že všechnu vodu nahradíš vzduchem a je to. žádné oceány.

Jinak nejjednodušší řešení je Jiný SEED. Takže nová mapa.
A pokud dáváš novou mapu, dej rovnou i novou verzi. Pomůže to HODNĚ.

A orečka je dobré generovat centrálně , například přes Custom Ore Generátor. (COG) , pak můžeš vypnout generování všech modů a nechat to jen přes toto, pak ti nic nemusí kolidovat. Ale....fakt si nemyslim, že verze pro 1.4.7 vůbec jsou nebo jsou funkční....

S podporou Windows95 u Microsoftu bys měl větší naději, že tvůj problém vyřeší.

Re: Odstranění oceánu na verzi 1.4.7

Napsal: 08 bře 2015, 17:44
od Arcas
Asi mě moderátoři zadrbou do země ale zeptám se - Jsi kokot nebo jo?

Vnucovat ostatním svůj názor na verze nemusíš. Verzi 1.4.7 máme pouze z důvodu, že máme i hráče, kteří nemají výkonné počítače a verze 1.4.7 je jediná, kterou si můžou zahrát bez trhání. Sám z toho nejsem nadšený, ale zkus si na jednojádru 2.8 GHz s 1 GB DDR! RAM zahrát 1.7.10 - téměř nemožné...

Jinými slovy - pokud víš, poraď. Pokud nevíš - mlč a šoupej nohama.

-- 08 bře 2015, 16:51 --

Abych se držel tématu - nápad je to hezký, no problém je, že pak nebudou ani řeky, nic - takže ve skutečnosti tudy cesta nevede...