Plugin neznám, zato znám možnost, jak to udělat přes command bloky
1) Vytvoř si přes /scoreboard objektiv, který bude typu playerKillCount (Viz.
http://minecraft.gamepedia.com/Scoreboard)
Pak za každý kill hráče se přičte v tomto objectivu jeden bod. Měl by sis tam ošetřit, aby někdo nemohl někoho zabíjet třeba 100x naráz (spawn kill), jinak si ty věci nafarmí docela rychle.
2) Vytvoř si místnost, kde budeš vydávat odměny.
Například, pokud máš nějaké teleporty, tak je dobré tam udělat teleport tak, aby po připortování se ihned zmáčkla nášlapná deska (takže buď warp o blok výš, nebo pomocí commandbloku nastavený teleport)
Nášlapná deska spustí redstonový obvod, kde budeš muset dodržet pořadí prováděných akcí (takže buď repeatery o různých zpožděních, nebo ještě lépe repeatery z bloku do bloku, vedoucí signál skrz řadu command bloků)
Jako první musíš vydat odměnu ...zde budeme potřebovat kondicionální vykonávání příkazů v commandbloku, k tomu si nastuduj toto :
http://minecraft.gamepedia.com/Commands ... _arguments , taky použijeme příkaz /give, tu je jeho syntaxe :
http://minecraft.gamepedia.com/Commands#giveV prvně spuštěném CB tedy bude něco takovéhoto:
Kód: Vybrat vše
/give @p[score_"jmeno objectivu z bodu 1"_min=X,r=3] IDitemu <počet> <data>Kde X je počet score potřebných pro získání kitu, IDitemu zadáš, co mají dostat, a do dat můžeš specifikovat název itemu, popisek, enchanty, atd
Jako druhý musí být spuštěn ten, který sebere hráči body. Ale musí se spustit jen ve chvíli, kdy ten první úspěšně dal hráči itemy. Takže tam musíš použít redstone comparátor, který při správném umístění pošle signál dál jen tehdy, pokud CB zaznamenal "úspěch". (typicky asi ze strany, vyzkoušej)
Kód: Vybrat vše
/scoreboard players remove @p[r=3] <objective> <count> Tím odstraníš určitý počet bodů hráči.
SAmozřejmě na tomto místě může být víc commandbloků, který přidají věci, ale nejspíš je moudré to dát zvlášť za menší obnosy bodů...
A jako poslední v pořadí se musí spustit commandblock, který hráče odteleportuje pryč - třeba na spawn. Aby nezavázel, až si další v pořadí bude chtít vybrat svůj kit
Poznámka k @p[] -> zde můžeš přidat i x,y,z, pro stanovení středu, odkud počítá rádius (r=3) tří bloků, kde hledá toho hráče