Stránka 1 z 1

WorldEdit

Napsal: 27 led 2015, 17:16
od jurajetetice
93.91.250.146:27492

Chci se zeptat,je nějaký příkaz World Editu na snížování terénu ?
Díky za odpověď

Re: WorldEdit

Napsal: 27 led 2015, 18:14
od Bisyss
Skus tu to > viewtopic.php?f=85&t=5912
A tady máš (skoro) všechny příkazy tak se koukni jestli to tam nenajdeš

Kód: Vybrat vše

World Edit příkazy
//br sphere - vyhlazuje teren
//wand - získáme dřevěnou sekeru
//fixwater (poloměr) - zarovná vodu
//fixlava (poloměr) - zarovná lávu
//ex (poloměr) - uhasí oheň v daném poloměru
//stack(pocet zopakování) - zopakuje neco co mame označené sekerkou tim směrem kterým koukáme.
//butcher (poloměr) - zabije všechny moby v daném poloměru.
//butcher -a (poloměr) - zabije všechny zvířata
//butcher -n (poloměr) - zabije všechny NPC
//butcher -g (poloměr) - zabije všechny golemy
//butcher -l (poloměr) - zabije efektivně úplně vše.
//remove items (poloměr) - vymaže všechny itemi v daném poloměru.
//remove (type radius) - vymaže určitý typ věcí
typy jsou :arrows,items,painting(obrazy),minecarts,tnt,xp.
//pos1 - označení 1 pozice(bodu)
//pos2 - označení 2 pozice(bodu)
//set (jmeno bloku nebo jeho ID) - vyplnění označené oblasti daným blokem (0 je air)
//replace (jméno bloku ze kterého to chci změnit,na jméno bloku na který to chci změnit)změna dosavadních bloků na jiné(např.//replace stone stonebrick
//copy - zkopírování označeného objektu
//paste - vložení zkopírovaného objektu
//undo (počet) - vrátíte jeden či více kroků zpátky.
//replacenear (poloměr nebo-li vzdálenost,a jméno bloku) - změnění třeba všechen cobblestone v daném poloměru na air(vzduch)
//sphere (název bloku,a poloměr) - vytvoří kouli(není dutá)
//hsphere (název bloku,a poloměr) - vytvoří dutou kouli
//hpyramid (název bloku,a poloměr (velikost pyramidy) ) - vytvoří dutou pyramidu z daného bloku o dané velikosti.
//pyramid - to samé až na to že není dutá
//walls (název bloku) - vytvoří zdi na označeném území.
//brush sphere (název bloku,a poloměr(max 6) ) - vytváří koule při levém kliknutí.
//brush smooth (poloměr(max 6) ) - vyhlazování např.(země)do skoro roviny.(dřevmeč)
//brush cylinder (název bloku,a poloměr) - vytváření rovných plošinek
/waterdamage - nelze se utopit
/watermovement-voda nezpomaluje
//expand ( velikost,a u jako up vzhůru) - označená oblast po príkazu expand a pote /set se vytvoří např.//expand 5 u a poté např//set stone tak se vytvoří třeba sloup 5 kostiček nahoru ze stone.
//sel poly - tímto si mužeme vytvořit 2D polygon napíšeme přikaz a poté označujeme body jeden levym a ostatní pravym.
//sel cuboid - označenou pozici odstraníte
//overlay - označíme si oblast poté použijeme //overlay  dělá se to třeba u podlahy ale v tom to příkazu se nevyznám
//mask - zamaskuje daný blok nějakym jinym pred tim si dejte pří.//brush sphere
//fill (název bloku,radius) - slouží k vyplnění (nějakého rámu)
/weather (thunder,lightning,sun,rain) - nastaví počasí
//tree - po tomto příkazu klikáním levym myslim se objeví strom
//up (počet) vyskočíte do výšky kterou si zadáte a pod vámi se objeví blok

Re: WorldEdit

Napsal: 27 led 2015, 18:40
od jurajetetice
Potřebuji udělat tuto akci,jestli to jde...

Re: WorldEdit

Napsal: 27 led 2015, 18:48
od Bisyss
to jsem nepochopil :(

Re: WorldEdit

Napsal: 27 led 2015, 18:55
od jurajetetice
snižování terénu, příklad: Chci z kopce udělat louku.
Už chápeš ? :D

Re: WorldEdit

Napsal: 27 led 2015, 20:19
od Bisyss
!odstraněno!
(pro jistotu :))

Re: WorldEdit

Napsal: 27 led 2015, 20:33
od DenOwq
TAkže když to nemužete najít tak to neexistuje?

Použij něco typu z příkazu worldeditu //brush (//br)

Já osobně používám //br smooth 3
číslo 3 = radius (velikost) od 1 do 5.

Re: WorldEdit

Napsal: 27 led 2015, 20:38
od Bisyss
//br sphere - vyhlazuje teren


Aha :)
Přečti si to v tom code.... asi jsem si jen blbě vysvětlil ten popisek u toho!