Vlastní generace surovin

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
Koler
Příspěvky: 4
Registrován: 14 led 2015, 21:02
Reputation: 0

Vlastní generace surovin

#1 Příspěvekod Koler » 18 led 2015, 03:29

Server: 93.91.250.133:27412


Dobrý den používám plugin MultiVerse.

Nevěděl by někdo jak vygenerovat třeba ve světě mín Ironu a zase třeba víccoalu ??


Děkuji

Uživatelský avatar
matyasvane
Příspěvky: 313
Věk: 28
Registrován: 09 lis 2011, 21:55
Reputation: 0
Bydliště: Fakaheda.eu
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlastní generace surovin

#2 Příspěvekod matyasvane » 18 led 2015, 06:05

Možná by to šlo přes různé seedy
Obrázek

http://www.MultiCraft.cz - Můj z brusu nový portál, snad se zase chopíme první příčky.

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlastní generace surovin

#3 Příspěvekod Hanakocz » 18 led 2015, 11:00

Todle jde velmi pravděpodobně pouze přes mody, pluginy v tomdle asi nejsou nejlepší (a vzhledem k počtu blížícího se k nule) ani nejvhodnější volbou....tedy pokud nechceš mít bugy :D
Jak vygenerovat svět rychle a jednoduše:
Budeš potřebovat změnit typ serveru na Cauldron server. Pokud nemáš server ještě zapnut pro veřejnost, je to v pořádku.
1) Nainstaluješ Cauldron server pro 1.7.10 (1.8+ není tudíž pro 1.8 máš s tímdle smůlu)
2) Nainstaluješ tento mod do složky MODS : http://www.minecraftforum.net/forums/ma ... st-revival
3) Nainstaluješ WorldBorder plugin
4) Nainstaluješ si klienta s Forge a tím výše zmíněným modem
5) Zkusíš si založit singleplayer a navolíš si rudy....pro všechny rudy budeš mít možnost vybrat množství (na default ukryté, musíš tam překliknout na podrobné nastavení ) , můžeš volit množství od 0x do asi 5x .... a TYP toho, jak se ruda generuje (velká naleziště, rudné žíly , nebo vanilla způsob)
Tím si vygeneruješ jakýkoliv poměr rud chceš, klidně můžeš mít třeba zlato v zlatých žílách, což jsou takový 1-2blok široký hadi táhnoucí se po třeba 30 políček....experimentuj, oproti vanilla spawnování rud je to mnohem zajímavější :)
6) Pokud jsi spokojený s nastavením, tak teď potřebuješ to dostat na server. No...tam nelze před vytvořením světa si naklikat ve hře, jak se to má dělat...Takže musíš tyto údaje vepsat do souboru ktomu určenému, aby po spuštění serveru z konzole to podle toho generovalo. Toho se nemusíš vůbec bát. Ve složce dané mapy najdeš soubor CustomOreGen_Options.txt . Jenže ten samý soubo najdeš vygenerovaný ve složce tvé singleplayer mapy. A pokud jsi byl spokojený, co jsi tam nastavil, stačí ho na server pouze zkopírovat.

7) Přes WorldBorder nastav hranice světa, a pomocí /wb fill předgeneruj svět.
8) Nahraď server opět původním serverem a můžeš pokračovat v hraní...

Pár poznámek:
Ten options soubor se nenachází jen e složce světa, ale i ve složce každé dimenze (nether, end atd...), což znamená, že tak můžeš nadefinovat chování pouze pro danou mapu. Typicky pokud chceš vytvořit další mapu k tvé již vytvořené základní, tak tam ještě musíš mít multiverse, potřebuješ do složky té mapy (DIM5 třeba, nebo jestli se pojmenovávaj jménama) vložit ten Options.txt . Nechat vygenerovat svět a dát to fuč :)

Je to nejjednodušší metoda a na 100% spolehlivá, nicméně může se zdát být komplikovaná. Nicméně věz, že takový generátor rud málokde mají....
My to u nás máme (plus ještě další bambilion rud a speciální typy kamenů atd) a lidi to mají rádi....najdou žílu a můžou ji nějakej čas těžit, blíží se to víc realitě :)
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů