Stránka 1 z 1

GAListener vs. Authme

Napsal: 14 led 2015, 14:45
od Arcas
Server: honey.fakaheda.eu:27777

Zdravíčko.

Nedávno jsem se rozhodl zavést na serveru odměny za hlasování na Czech-Craft. Záhy se však objevil problém. V případě, že je hráč offline a zahlasuje, po připojení mu Essentials vydá dle nastavení GAListener kit vote, jenže ten skončí v inventáři před přihlášením hráče. Jakmile se tento hráč přihlásí, načte se inventář před odhlášením a tyto nové věci z kitu se smažou. Ptám se tedy, jak z této podivné situace ven?

Verze serveru: Cauldron 1.6.4 - Forge 965
Verze GAListener: Nejnovější
Verze Votifieru: Nejnovější
Verze AuthMe Reloaded: 3.2 pro CB 1.6

Re: GAListener vs. Authme

Napsal: 14 led 2015, 16:56
od MarekBurget
tak neurob kit vote, ale nastav presné veci v GAListener.

Re: GAListener vs. Authme

Napsal: 14 led 2015, 17:04
od Arcas
Jenže ono je to v podstatě jedno, protože trigger je PlayerJoinEvent a tím pádem se darování věcí provede při připojení.

Re: GAListener vs. Authme

Napsal: 14 led 2015, 17:09
od MarekBurget
Tak maš problem v authme , daj config.

-- 14 led 2015, 16:09 --

heslo do MY SQL aj DB nepiš.

Re: GAListener vs. Authme

Napsal: 14 led 2015, 17:39
od Arcas
Zatím to řeším s jedním kamarádem, očividně bude nutné upravit AuthMe tak, aby věci, které hráč dostane před tím, než se přihlásí se daly do inventáře na volné pozice.

Re: GAListener vs. Authme

Napsal: 14 led 2015, 17:43
od zdenda204
V configu authme je funkce pro ochranu inventáře.
Otázka zní, jak funguje. Jestli vypnutá ty itemy v inventáři zobrazí již před přihlášením a nepůjdou vyhodit, nebo jestli je zobrazí a půjde s nimi volně manipulovat. Jestliže by to byla ta první možnost, tak to řeší tvůj problém.

Re: GAListener vs. Authme

Napsal: 14 led 2015, 18:15
od 11xam11
No, taky by mě to zajímalo.. Pak napiš jak si to teda udělal ;)

Re: GAListener vs. Authme

Napsal: 14 led 2015, 18:55
od Arcas
Tak nakonec po prozkoumání source code a otestování test serveru jsme došli k následujícím výsledkům :

Pokud je protect inventory na true, tak při připojení uloží AuthMe inventář hráče do cache. Z té je obnoven ve chvíli, kdy se hráč přihlásí a nebo odpojí.
Pokud je protect inventory na false, tak při připojení má hráč standardní inventář.

V obou případech však AuthMe blokuje všechny inventory eventy, takže hráč sice vidí inventář, ale nemůže z něho nic vyhodit, přesunout, upravit - nic. Tedy alespoň do doby, než se přihlásí.

Tudíž řešením je vypnout protect inventory. Sice by nezvaný host viděl inventář daného hráče, ale nic mu s ním neprovede.