Stránka 1 z 1

Extrémní lagy

Napsal: 21 pro 2014, 15:44
od jakub1000
Server: IP: 93.91.250.212:27824

Zdravím, na mém serveru se začali projevovat velké lagy, server nespadl, pouze se lagoval, když se napsal příkaz, vykonal se za 4 sekundy a zase. TPS pomalu klesalo. V konzoli byl error. Udělal jsem si vytěžení vláken a takto to vypadá :
Velikost : 156720 B
Chyba : Využívá 97.
Spoiler: zobrazit

Kód: Vybrat vše

java.lang.String.split(String.java:2311)
   at java.lang.String.split(String.java:2355)
   at uk.org.whoami.AuthMe.datasource.FileDataSource.isAuthAvailable(FileDataSource.java:58)
   - locked <0x0000000559b14a40> (a uk.org.whoami.AuthMe.datasource.FileDataSource)
   at uk.org.whoami.AuthMe.datasource.CacheDataSource.isAuthAvailable(CacheDataSource.java:41)
   - locked <0x0000000559b14a18> (a uk.org.whoami.AuthMe.datasource.CacheDataSource)
   at uk.org.whoami.AuthMe.listener.AuthMePlayerListener.onPlayerInteract(AuthMePlayerListener.java:92
2)
   at sun.reflect.GeneratedMethodAccessor87.invoke(Unknown Source)
   at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:43)
   at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:606)
   at org.bukkit.plugin.java.JavaPluginLoader$1.execute(JavaPluginLoader.java:425)
   at org.bukkit.plugin.RegisteredListener.callEvent(RegisteredListener.java:62)
   at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.fireEvent(SimplePluginManager.java:477)
   at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.callEvent(SimplePluginManager.java:462)
   - locked <0x00000005455542a8> (a org.bukkit.plugin.SimplePluginManager)
   at org.bukkit.craftbukkit.v1_5_R3.event.CraftEventFactory.callPlayerInteractEvent(CraftEventFactory
.java:190)
   at net.minecraft.server.v1_5_R3.PlayerInteractManager.dig(PlayerInteractManager.java:108)
   at net.minecraft.server.v1_5_R3.PlayerConnection.a(PlayerConnection.java:547)
   at net.minecraft.server.v1_5_R3.Packet14BlockDig.handle(SourceFile:46)
   at net.minecraft.server.v1_5_R3.NetworkManager.b(NetworkManager.java:292)
   at net.minecraft.server.v1_5_R3.PlayerConnection.d(PlayerConnection.java:115)
   at net.minecraft.server.v1_5_R3.ServerConnection.b(SourceFile:35)
   at net.minecraft.server.v1_5_R3.DedicatedServerConnection.b(SourceFile:30)
   at net.minecraft.server.v1_5_R3.MinecraftServer.r(MinecraftServer.java:581)
   at net.minecraft.server.v1_5_R3.DedicatedServer.r(DedicatedServer.java:226)
   at net.minecraft.server.v1_5_R3.MinecraftServer.q(MinecraftServer.java:477)
   at net.minecraft.server.v1_5_R3.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:410)
   at net.minecraft.server.v1_5_R3.ThreadServerApplication.run(SourceFile:573)


Chyba je s pluginem Authme
Myslíte si, že by mohl přesun Authme do MySQL databaze ? Dlouho o tom uvažuji a asi to udělám.

Re: Extrémní lagy

Napsal: 21 pro 2014, 15:49
od DenOwq
Dej jsem tu chybu když tps padalo..

Re: Extrémní lagy

Napsal: 21 pro 2014, 16:36
od jakub1000
Vždyť už tu je, je to ta samá chyba jako u vlákna.

Re: Extrémní lagy

Napsal: 21 pro 2014, 16:45
od Hanakocz
Jestli nemáš AuthMe na MySQL, tak doporučuji udělat. Určitě to ušetří serveru výpočetní čas (dotazy do MySQL jsou mnohem lehčí, než otevření souboru, hledání v něm (takže projetí celýho souboru, dokud to nenajde požadovanou informaci, přepis, ukládání souboru VS. dotaz s adresou, nalezení tabulky, nalezení jedný věci a tam případný přepis a uložení jedné hodnoty oproti celýmu souboru)....
Velmi pravděpodobně to vyřeší celý problém, ale když ne, tak se to dá pak řešit dál.

Jak na to? Zcela jistě tu v návodech něco je.

Re: Extrémní lagy

Napsal: 21 pro 2014, 16:53
od jakub1000
Dobře, jenže já nemám server, kde je registrováno pár hráčů, ale je tam kolem 56000 registrovaných hráčů. Napojím to na MySQL a převedu to, aby se neztratil ani 1 login.
Pokud problém bude stále, napíšu sem.

Re: Extrémní lagy

Napsal: 21 pro 2014, 17:27
od Hanakocz
56000 hráčů? AHA.
No, to bude ten problém v tom případě. Představ si takovej soubor, kterej musí server pro každýho hráče otevřít a CELEJ projet....:)
Zkus to nějak převést, případně můžeš zkusit smazat loginy lidí, kteří se třeba po nějakou dobu nepřihlásili (např. 3+ měsíců)
Jak na to? SQL query, až budeš mít převedeno...

Kód: Vybrat vše

DELETE from Authme WHERE lastlogin < 1393169321565;

V tomdle případě to smaže všechny, kteří se přihlásili naposled před 301 dny a víc. POZOR, nejdřív zálohuj a zkontroluj, zda se to převedlo správně (tedy, jestli jsou ty lastloginy uložený i v souboru a tudíž se při importu do tabulky takhle uloží, todle číslo -> 1419170970382 je cca dnes odpoledne (je to počet sekund od startu UNIX doby nebo čeho), a dyžtak jméno tabulky jestli sedí (authme je to default)
Todle mužeš vložit přímo v phpmyadmin, ke tkerýmu tu na FH. je taky přístup

Re: Extrémní lagy

Napsal: 22 pro 2014, 00:18
od Mysteria
50 000 záznamů je pro databázi jako nic (samozřejmě musí být dobře navržena), takže než to budeš promazávat, tak to otestuj se všema a až potom, když by to nepomohlo to zkus promazat.

Re: Extrémní lagy

Napsal: 23 pro 2014, 23:53
od jakub1000
Tak Auhme mám na MySQL. Jen se chci zeptat, stane se něco, když ze serveru (z FTP) vymažu ze složky soubor authme.db ? Já si myslím, že ne, protože mi to ukládá MySQL databaze.

Re: Extrémní lagy

Napsal: 24 pro 2014, 00:33
od Hanakocz
Tak jako nemělo by se stát nic, ale pro jistotu si to mužeš stáhnout a zálohovat....
Jinak, pozoroval jsi eliminaci lagů?