Stránka 1 z 1

Plugin DynMap

Napsal: 31 kvě 2011, 20:00
od Maki
Server: 93.91.240.147:27552

Ahoj
Prosim vas mohl by nekdo poradit jak rozjet plugin DynMap http://forums.bukkit.org/threads/misc-dynmap-v0-17-realtime-minecraft-maps-803.489/

Potreboval bych poradit co tam mam napsat za Web nebo IP aby se mi to zobrazovalo.
Kdyz to udelam tak jak to maji prednastavene na "localhost" v pc tak mi to funguje ale nevim co tam napsat kdyz to jde tu z vaseho servru?
Poradite mi nekdo prosim :)

Predem moc dekuji.

Re: Plugin DynMap

Napsal: 31 kvě 2011, 20:12
od Austin
ip adresu tam dejte stejnou tj. 93.91.240.147 (ale muzete tam klidne nechat 0.0.0.0, to by nicemu vadit nemelo)
port dejte 29552
mapy potom v prohlizeci otevrete na adrese lima.fakaheda.eu:29552 (proste ip:port)

Re: Plugin DynMap

Napsal: 01 čer 2011, 15:52
od Maki
Super dik
A jeste jedna otazecka proc je port 29552 kdyz na servru mame 27552?
To mne ted nejak mate.

dekuji za odpoved :)

Re: Plugin DynMap

Napsal: 01 čer 2011, 16:42
od Qefik
je to jednoduché, herní servery mají porty 27xxx, který je identifikační jak pro platby, tak pro všechno ostatní, tuším že 28xxx jsou rcon porty, nebo právě 29xxx, ale blíže to osvětlí někdo jiný, takto do hloubky to nevím :) ale trojčíslí ti zůstává stejné, pouze se mění řád tisícovek :)

Re: Plugin DynMap

Napsal: 01 čer 2011, 18:24
od Austin
1 port muze vyuzivat pouze 1 program. Nikdy nemuze nastat to, ze 2 programy v pocitaci budou pouzivat stejny port.
Port 27552 vyuziva samotny minecraft, proto jej uz neni mozne pouzi pro ten DynMap, ten si spousti vlastni webserver a potrebuje pro to samostatny port. 29552 proste proto, aby v tom nebyl bordel (tzn o 2000 vyssi nez herni port).

Re: Plugin DynMap

Napsal: 01 čer 2011, 19:24
od Maki
Aha,dekuji za osvetleni situace :)
To vite rad vim proc je to tak a ne onak :)

Dekuji