Plugin DynMap

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
Maki
Příspěvky: 58
Registrován: 27 kvě 2011, 16:04
Reputation: 0

Plugin DynMap

#1 Příspěvekod Maki » 31 kvě 2011, 20:00

Server: 93.91.240.147:27552

Ahoj
Prosim vas mohl by nekdo poradit jak rozjet plugin DynMap http://forums.bukkit.org/threads/misc-dynmap-v0-17-realtime-minecraft-maps-803.489/

Potreboval bych poradit co tam mam napsat za Web nebo IP aby se mi to zobrazovalo.
Kdyz to udelam tak jak to maji prednastavene na "localhost" v pc tak mi to funguje ale nevim co tam napsat kdyz to jde tu z vaseho servru?
Poradite mi nekdo prosim :)

Predem moc dekuji.
server zde na FAKAHEDA :93.91.240.153:37126

Uživatelský avatar
Austin
Site Admin
Příspěvky: 1251
Věk: 37
Registrován: 07 pro 2009, 23:58
Reputation: 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Plugin DynMap

#2 Příspěvekod Austin » 31 kvě 2011, 20:12

ip adresu tam dejte stejnou tj. 93.91.240.147 (ale muzete tam klidne nechat 0.0.0.0, to by nicemu vadit nemelo)
port dejte 29552
mapy potom v prohlizeci otevrete na adrese lima.fakaheda.eu:29552 (proste ip:port)
FakaHeda.eu - Administrátor, http://www.minecraft-hosting.cz, http://www.bf3-hosting.cz Pište nám tickety, ne PM.
Nezapomeňte dát karmu těm, kteří Vám pomohli s problémem

Maki
Příspěvky: 58
Registrován: 27 kvě 2011, 16:04
Reputation: 0

Re: Plugin DynMap

#3 Příspěvekod Maki » 01 čer 2011, 15:52

Super dik
A jeste jedna otazecka proc je port 29552 kdyz na servru mame 27552?
To mne ted nejak mate.

dekuji za odpoved :)
server zde na FAKAHEDA :93.91.240.153:37126

Uživatelský avatar
Qefik
Příspěvky: 5714
Registrován: 26 pro 2009, 11:26
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Plugin DynMap

#4 Příspěvekod Qefik » 01 čer 2011, 16:42

je to jednoduché, herní servery mají porty 27xxx, který je identifikační jak pro platby, tak pro všechno ostatní, tuším že 28xxx jsou rcon porty, nebo právě 29xxx, ale blíže to osvětlí někdo jiný, takto do hloubky to nevím :) ale trojčíslí ti zůstává stejné, pouze se mění řád tisícovek :)
Rozdávat rady je zbytečné. Moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Mark Twain

Uživatelský avatar
Austin
Site Admin
Příspěvky: 1251
Věk: 37
Registrován: 07 pro 2009, 23:58
Reputation: 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Plugin DynMap

#5 Příspěvekod Austin » 01 čer 2011, 18:24

1 port muze vyuzivat pouze 1 program. Nikdy nemuze nastat to, ze 2 programy v pocitaci budou pouzivat stejny port.
Port 27552 vyuziva samotny minecraft, proto jej uz neni mozne pouzi pro ten DynMap, ten si spousti vlastni webserver a potrebuje pro to samostatny port. 29552 proste proto, aby v tom nebyl bordel (tzn o 2000 vyssi nez herni port).
FakaHeda.eu - Administrátor, http://www.minecraft-hosting.cz, http://www.bf3-hosting.cz Pište nám tickety, ne PM.
Nezapomeňte dát karmu těm, kteří Vám pomohli s problémem

Maki
Příspěvky: 58
Registrován: 27 kvě 2011, 16:04
Reputation: 0

Re: Plugin DynMap

#6 Příspěvekod Maki » 01 čer 2011, 19:24

Aha,dekuji za osvetleni situace :)
To vite rad vim proc je to tak a ne onak :)

Dekuji
server zde na FAKAHEDA :93.91.240.153:37126


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 137 hostů