Stránka 1 z 2
CrackShot-kity
Napsal: 12 zář 2014, 20:15
od Old
93.91.250.138:27555Ahoj! Mám jistý problém. Mám na serveru plugin CrackShot (
http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/crackshot/ ) A potřebuji poradit jestli by to šlo dát pomocí Essentials do kitu.
Essentials kity:
Kód: Vybrat vše
kits:
zbrane:
delay: 10
items:
-
Iron:
delay: 10
items:
- 307
- 309
- 308
- 306
- 297 10
VIP:
delay: 600
items:
- 278 1 efficiency:1 durability:1 fortune:1 name:&4Gigadrill lore:The_drill_that_&npierces|the_heavens
- 277 1 digspeed:3 name:Dwarf lore:Diggy|Diggy|Hole
- 298 1 color:255,255,255 name:Top_Hat lore:Good_day,_Good_day
- 279:780 1
Předem díky za radu a dávám karmu+!

Re: CrackShot-kity
Napsal: 12 zář 2014, 20:46
od nejento
CrackShot má možnost použít ty itemy, pokud mají správně subID. ID:subID
Takže pokud bys zjistil to subID, šlo by zapsat do toho kitu v Essentials
(ano, nemohl jsem si vzpomenout, jak se tomu číslu za dvojtečkou říká správně, tak jsem prostě použil subID)
Re: CrackShot-kity
Napsal: 12 zář 2014, 21:50
od Old
A jak by to bylo abych to zapsal do toho kitu?? Dejme že bych si dal třeba ID zbraně 489 a pak by to bylo /give 489 1?
Re: CrackShot-kity
Napsal: 12 zář 2014, 23:03
od nejento
Ne, protože si nemůžete vytvořit absolutně nové ID. Musíte použít již existující ID, tedy nějaký předmět (dejme tomu třeba železnou motyku, která má ID 292) a k tomu přidat subid, které není použito, takže třeba 292:666.
Příkaz by tedy vypadal /give nejento 292 1 666 (jelikož /give <jméno> <id> <počet> <subid>)
(subid je smyšlené a toto ID bych raději nepoužíval a držel se čísel maximálně dvoumístných)
Re: CrackShot-kity
Napsal: 13 zář 2014, 09:12
od Old
Tak jsme nastavil subID... Ale nejde to.
Confing crackshot:
Kód: Vybrat vše
Gauss:
Item_Information:
Item_Name: "&eGauss Shotgun"
Item_Type: 417:1 ---417 už bylo nastaveno a za : je subID---
Item_Lore: "&eAdvanced pump-action shotgun.|&eFires metal slugs that penetrate|&eall targets within 40 blocks.|&eDeals 200% damage to Zombies."
Sounds_Acquired: BAT_TAKEOFF-1-1-0
Shooting:
Cancel_Left_Click_Block_Damage: true
Cancel_Right_Click_Interactions: true
Projectile_Amount: 1
Projectile_Type: energy
Projectile_Subtype: 40-1-NONE-0
Projectile_Damage: 12
Sounds_Shoot: WITHER_SHOOT-1-2-0,EXPLODE-1-2-0
Reload:
Enable: true
Reload_Amount: 8
Reload_Bullets_Individually: true
Reload_Duration: 10
Sounds_Reloading: IRONGOLEM_THROW-1-2-0
Firearm_Action:
Type: pump
Open_Duration: 12
Close_Duration: 3
Sound_Open: PISTON_EXTEND-1-2-0
Sound_Close: PISTON_EXTEND-1-2-0
Abilities:
Reset_Hit_Cooldown: true
Super_Effective: ZOMBIE-2
Particles:
Enable: true
Particle_Player_Shoot: BLOCK_BREAK-57
Hit_Events:
Enable: true
Sounds_Shooter: SHOOT_ARROW-1-2-0
Mám tam někde chybu? Protože když dám: /give Old_tuta 417 1 1 Tak to nejde...
Re: CrackShot-kity
Napsal: 13 zář 2014, 09:26
od DenOwq
Re: CrackShot-kity
Napsal: 13 zář 2014, 09:31
od Old
Stejně nejde. A neznáte nějaký jiný plugin, který to umožňuje? Pokavaď to nevyřeším tak musím najít jiný :/.
Re: CrackShot-kity
Napsal: 13 zář 2014, 09:33
od DenOwq
Místo 1 v configu den na 99 (třeba) a zkus givnout.
Kdyby nefungoval přidej log.
Re: CrackShot-kity
Napsal: 13 zář 2014, 12:42
od nejento
Tak jsem se lehce spletl.
https://github.com/Shampaggon/CrackShot ... lexibilityMůžeš nastavit tomu předmětu nějaký enchant klidně s číslem, které není normálně získatelné (ono už i jenom enchant na horse armoru nejde oenchantovat v Enchanting tablu) a nastavit tomu pluginu, aby tyhle věci nahrazoval.
Re: CrackShot-kity
Napsal: 13 zář 2014, 13:30
od Old
Ještě jednou prosím

To sem nepochopil... Jak to dám do toho kitu v essentials??
