Stránka 1 z 1

Bukkit vs Spigot

Napsal: 04 zář 2014, 21:06
od Jowany
Server: 93.91.250.110:27067

Zdravím,
trochu sleduji situaci okolo bukkitu a obávám se toho, co by mohlo přijít a jak sleduji tak spigot zatím drží krok dost rychle co se verze mc týče, ale se spigotem nemám zkušenost.
Mohl by mi tu někdo poradit, jaké jsou rozdíly mezi CraftBukkitem a Spigotem?
Jak Spigot funguje? Dá se na server běžící na něm připojit skrze normal mc launcher? Podpora pluginů, je nějaká?
Případně mohl by nastat problém s přechodem z normal mc na spigot?
A cokoliv další vás napadne :)
Předem díky za odpovědi.

Re: Bukkit vs Spigot

Napsal: 04 zář 2014, 21:11
od DenOwq
No, spigot je lepší hlavní výhoda co mě napadá je to že se tam dá připojit z více verzi třeba máš spigot (verze na mc 1.7.9), můžeš se připojit z verze 1.7, 1.7.2, 1.7.3, 1.7.9 a větší (samozřejmě že né 1.8). Dale se to hodí pro věčí servery, zvládne toho víc než bukkit např. místo 50% cpu ti to vezme o půlku mín. Pluginy jedou stejně.

Re: Bukkit vs Spigot

Napsal: 04 zář 2014, 21:14
od OneTime97
Osobně také nemám moc zkušeností, ale co sem slyšel, hodně lidí si to chválí. Tedy rozdíly které znám:

  1. Uživatel se může připojit z verze 1.7.*
  2. Pluginy, nejsou žádné rozdíly, jde to stejně
  3. Je lepší pro velké servery
  4. Větší kapacita: Paměti prostě se tam vleze víc pluginů
    To je vše co sem slyšel ;)

Re: Bukkit vs Spigot

Napsal: 04 zář 2014, 21:15
od teeeo
já doporučuji spigot .. je to to samý jako bukkit jen to bere mín místa a až budou zase 1.8.1 , 1.8.2 , 1.8.3 atd. tak se hráč může připojit s jakoukoliv verzí

Re: Bukkit vs Spigot

Napsal: 04 zář 2014, 21:58
od siOnzee
Oproti CB:


Features
Please note that this list is incomplete and Spigot is constantly updated with over 100 unique features; just try it for yourself!
•TPS increases
•Optimized growth, decay and chunk ticking
•Automatic conversion between online and offline mode.
•Auto stack merging for items and experience orbs
•Chunk garbage collector to prevent chunk leaks
•Convert your offline mode server to online mode without losing player data

•Configurable values for many vanilla/Bukkit messages (e.g. whitelist, no permission)
•Disabling of random light updates
•Optimized anti x-ray (Orebfuscator)
•Efficient Netty networking engine
•Smart crash and hang detection / prevention
•Reverse compatibility with CraftBukkit plugins

•Entity activation and tracking ranges to ensure client-side and server-side resources are only used when needed
•Prevent server load caused by maps in item frames
•Automatic restarts upon a server crash
•Automatically stays up-to-date with the latest CraftBukkit changes
•Ability to disable TAB command complete
•Customization over what the console logs
•Fine control over growth rates, chunks, and ticks
•Optimized tick loop
•Memory-reducing nibble arrays
•More accurate benchmark timings reports
•Configurable chunk packet sending
•Threaded chunk compression

viz. na link

Re: Bukkit vs Spigot

Napsal: 04 zář 2014, 22:21
od Jowany
Díky moc, myslím že tohle mi stačí :)

Re: Bukkit vs Spigot

Napsal: 04 zář 2014, 22:24
od siOnzee
Jistě, není zač x)

Re: Bukkit vs Spigot

Napsal: 05 zář 2014, 10:11
od OneTime97
Nemáš za co ;)

Re: Bukkit vs Spigot

Napsal: 05 zář 2014, 18:17
od nejento
@OneTime97: Přečti si tohle, díky :D
Spoiler: zobrazit
The Awkward Situation Survival Guide


Obrázek

Řešení:
Obrázek
Obrázek
Obrázek

BROSH, Allie. The Awkward Situation Survival Guide. In: Hyperbole and a Half [online]. 2009 [cit. 2014-09-05]. Dostupné z: http://hyperboleandahalf.blogspot.cz/20 ... guide.html


//LOCK