Stránka 1 z 1

CrackShot a MobAréna

Napsal: 03 srp 2014, 00:57
od Dawe5
93.91.250.106:27992

Zdravím, mám na serveru plugin CrackShot - zbraně ve hře a chci, aby mohli hráči mít v MobAréně (/ma j) zbraně z CrackShotu, ale ty pluginy si nějak nerozuměj, respektive CrackShot si vytváří vlastní ID těch zbraní např.: 417#e a MobAréna je vidí pouze jako 417,tím pádem to hráčům givne pouze ten item bez funkce střílení. Lze tento problém nějak vyřešit?

Re: CrackShot a MobAréna

Napsal: 15 srp 2014, 15:39
od Gam3R
No do když si nastavíš kity pro určité classy ve hře pomocí /ma setclass nebo tak nějak mělo by to jít.Tky jsem toto řešil a poté to šlo.

Re: CrackShot a MobAréna

Napsal: 15 srp 2014, 15:43
od Dawe5
No to jsem samozřejmě zkoušel, ale když mám třeba repeater jako brokovnici a uložím ho do mob arény, tak mi to pak dá obyč repeater bez možnosti střílení...

Re: CrackShot a MobAréna

Napsal: 15 srp 2014, 16:44
od AyACZE

Re: CrackShot a MobAréna

Napsal: 21 srp 2014, 22:39
od Dawe5
Absolutně si s tím nevím rady... Můžeš mi poradit? Chápu to dobře, že když použiju metodu The Skip_Name_Check node tak se třeba bazuka která vypadá jako repeater předělá na repeater s klasickým ID a pak bude mít repeater funkci jako předtím + střílení ?