Stránka 1 z 2

Authme

Napsal: 27 čer 2014, 13:37
od Gam3R
93.91.240.147:27932



Cs all jak mám nastavit aby to kiclo hráče pokud se na server připojí admin nebo Builder atd?? Protože teď nám fakaheda zhodila server :D

Re: Authme

Napsal: 27 čer 2014, 13:43
od Escalator883
Slúži na to aj plugin SimpleReserve http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/simplereserve/
Ak si klikneš na link uvedený vyššie tak tam nájdeš aj ohľadom nastavenia permissi
Ak nieaké nejastnosti ... napíš

Re: Authme

Napsal: 27 čer 2014, 13:49
od Gam3R
Takže pokud dám VIPčkám simplereserve.enter.kick permiss tak se mohou připojit a kickne to někoho ze serveru? a když dám někomu simplereserve.kick.prevent tak nemůže být kicknut a pokud má někdo '*' tak tky né a může se připojit a někoho bez simplereserve.kick.prevent to kickne??

Re: Authme

Napsal: 27 čer 2014, 13:56
od Shadowhacker
Ano, v podstatě tak, jak jsi řekl.

Re: Authme

Napsal: 27 čer 2014, 14:26
od Gam3R
Snad to půjde.ALe to se dozvím až bude zase plno.. Kvůli tomu vipnutí zase odešli hráči.

Re: Authme

Napsal: 27 čer 2014, 17:50
od Escalator883
Dúfam že som pomohol správne a dúfam že ti to pôjde bez komplikácii

Re: Authme

Napsal: 29 čer 2014, 19:51
od Gam3R
No tak ten plugin nikoho nekickl když jsem se připojil na plný server :(

Re: Authme

Napsal: 29 čer 2014, 19:52
od DenOwq
Pošli sem config

Re: Authme

Napsal: 29 čer 2014, 20:04
od Gam3R
Spoiler: zobrazit

Kód: Vybrat vše

 Config nodes:
#
# reserve.type(enum/string): Type of reserve slots, options:
#     full,kick,both,none
# reserve.full.cap(int): Max players allowed over capacity if using 'full' method, 0 for no max
# reserve.full.reverttokick(boolean): Should we fall back to kick method if we reach max over capacity using full?
# kick-message(string): Message player will recieve when kicked to let reserve in
# full-message(string): Message player will recieve when unable to join full server
# reserve-full-message(string): Message player with reserve privileges will recieve when all reserve slots are full
#
# Reserve Types Overview:
# -----------------------
#
# Full: Allow reserves to log on past the server limit
# Kick: Attempt to kick a player without kick immunity to make room
# Both: Both methods of reservation based on Permission
#     NOTE: If a player has permission for kick and full, full applies
# None: No reservation. Effectively disables mod without needing to remove

reserve:
  type: both
  full:
    cap: 5
    reverttokick: false
kick-message: Promin ale na server se pripojil VIP/Admin hrac!
full-message: Server je plny!
reserve-full-message: Vsechny rezervace jsou plne!

Re: Authme

Napsal: 29 čer 2014, 20:12
od DenOwq

Kód: Vybrat vše

 Config nodes:
#
# reserve.type(enum/string): Type of reserve slots, options:
#     full,kick,both,none
# reserve.full.cap(int): Max players allowed over capacity if using 'full' method, 0 for no max
# reserve.full.reverttokick(boolean): Should we fall back to kick method if we reach max over capacity using full?
# kick-message(string): Message player will recieve when kicked to let reserve in
# full-message(string): Message player will recieve when unable to join full server
# reserve-full-message(string): Message player with reserve privileges will recieve when all reserve slots are full
#
# Reserve Types Overview:
# -----------------------
#
# Full: Allow reserves to log on past the server limit
# Kick: Attempt to kick a player without kick immunity to make room
# Both: Both methods of reservation based on Permission
#     NOTE: If a player has permission for kick and full, full applies
# None: No reservation. Effectively disables mod without needing to remove

reserve:
  type: kick
  full:
    cap: 5
    reverttokick: false
kick-message: Promin ale na server se pripojil VIP/Admin hrac!
full-message: Server je plny!
reserve-full-message: Vsechny rezervace jsou plne!