Stránka 1 z 1

Spigit

Napsal: 22 čer 2014, 12:10
od Gam3R
93.91.240.147:27932

Máme tu problém...Nefunguje antix-ray i když je v spigotu už stažený..Nevíte čím to je?

Re: Spigit

Napsal: 22 čer 2014, 12:16
od AyACZE
Je v configu spigotu ten antixray zapnutej?

Re: Spigit

Napsal: 22 čer 2014, 13:04
od Gam3R
Ano je.Už defaultně.

Re: Spigit

Napsal: 22 čer 2014, 13:22
od nejento
Pošli sem spigot.yml do Code a Spoileru.

Re: Spigit

Napsal: 22 čer 2014, 14:17
od Gam3R
Spoiler: zobrazit

Kód: Vybrat vše

config-version: 6
commands:
  replace-commands:
  - setblock
  - summon
  - testforblock
  - tellraw
  tab-complete: 0
  spam-exclusions:
  - /skill
  log: true
  silent-commandblock-console: false
settings:
  save-user-cache-on-stop-only: false
  int-cache-limit: 1024
  user-cache-size: 1000
  player-shuffle: 0
  bungeecord: false
  late-bind: false
  sample-count: 12
  filter-creative-items: true
  netty-threads: 4
  timeout-time: 60
  restart-on-crash: true
  restart-script: ./start.sh
messages:
  whitelist: Nejsi na whitelistu!
  unknown-command: Tento prikaz neexistuje.
  server-full: Server je plny!
  outdated-client: Mas spatny launcher! Pouzij {}
  outdated-server: Outdated server! I'm still on {0}
  restart: Server se resetuje
stats:
  disable-saving: false
  forced-stats: {}
world-settings:
  default:
    verbose: true
    view-distance: 7
    chunks-per-tick: 650
    clear-tick-list: false
    merge-radius:
      exp: 3.0
      item: 2.5
    mob-spawn-range: 4
    nerf-spawner-mobs: false
    enable-zombie-pigmen-portal-spawns: true
    wither-spawn-sound-radius: 0
    zombie-aggressive-towards-villager: true
    max-bulk-chunks: 5
    max-entity-collisions: 8
    dragon-death-sound-radius: 0
    item-despawn-rate: 6000
    arrow-despawn-rate: 1200
    growth:
      cactus-modifier: 100
      cane-modifier: 100
      melon-modifier: 100
      mushroom-modifier: 100
      pumpkin-modifier: 100
      sapling-modifier: 100
      wheat-modifier: 100
    entity-activation-range:
      animals: 32
      monsters: 32
      misc: 16
    entity-tracking-range:
      players: 48
      animals: 48
      monsters: 48
      misc: 32
      other: 64
    hopper-alt-ticking: false
    ticks-per:
      hopper-transfer: 8
      hopper-check: 8
    hopper-amount: 1
    random-light-updates: false
    save-structure-info: true
    anti-xray:
      enabled: true
      engine-mode: 1
      hide-blocks:
      - 14
      - 15
      - 16
      - 21
      - 48
      - 49
      - 54
      - 56
      - 73
      - 74
      - 82
      - 129
      - 130
      replace-blocks:
      - 1
      - 5

Re: Spigit

Napsal: 23 čer 2014, 06:49
od vojtamaniak
A není to tím, že máš nastavený engine mode na 1?

Spigot wiki píše:Engine mode 1 will hide all ores in the world with stone. Ores exposed to air pockets will still be visible.
Engine mode 2 will hide everything by creating random ores all over the world, so that x-rayers will not be able to identify actual ores. Client and/or server latency due to overloading or network issues can cause undesired effects on the client side such as appearance of "fake ores".


Ve zkratce, při Engine mode 1 jsou vidět ore ve "vzduchových kapslích". Prostě pokud mají vedle sebe block vzduchu.

Re: Spigit

Napsal: 23 čer 2014, 08:03
od Gam3R
Áha.Oks hned opravím a pak dám vědět.

-- 23 čer 2014, 18:13 --

Jede thx //lock

//LOCK
//EDIT: Ono i Engine 1 funguje, problém je, že není tak efektivní, protože ty rudy zakrývá tím, že dělá ze všech stone, takže s X-rayem vidíš hodně daleko, ale nic. S Enginem 2 je to náročnější, ale vidíš všude rudy, takže nemáš možnost se podívat skrz. //nejento