Stránka 1 z 1
Spigit
Napsal: 22 čer 2014, 12:10
od Gam3R
93.91.240.147:27932
Máme tu problém...Nefunguje antix-ray i když je v spigotu už stažený..Nevíte čím to je?
Re: Spigit
Napsal: 22 čer 2014, 12:16
od AyACZE
Je v configu spigotu ten antixray zapnutej?
Re: Spigit
Napsal: 22 čer 2014, 13:04
od Gam3R
Ano je.Už defaultně.
Re: Spigit
Napsal: 22 čer 2014, 13:22
od nejento
Pošli sem spigot.yml do Code a Spoileru.
Re: Spigit
Napsal: 22 čer 2014, 14:17
od Gam3R
Kód: Vybrat vše
config-version: 6
commands:
replace-commands:
- setblock
- summon
- testforblock
- tellraw
tab-complete: 0
spam-exclusions:
- /skill
log: true
silent-commandblock-console: false
settings:
save-user-cache-on-stop-only: false
int-cache-limit: 1024
user-cache-size: 1000
player-shuffle: 0
bungeecord: false
late-bind: false
sample-count: 12
filter-creative-items: true
netty-threads: 4
timeout-time: 60
restart-on-crash: true
restart-script: ./start.sh
messages:
whitelist: Nejsi na whitelistu!
unknown-command: Tento prikaz neexistuje.
server-full: Server je plny!
outdated-client: Mas spatny launcher! Pouzij {}
outdated-server: Outdated server! I'm still on {0}
restart: Server se resetuje
stats:
disable-saving: false
forced-stats: {}
world-settings:
default:
verbose: true
view-distance: 7
chunks-per-tick: 650
clear-tick-list: false
merge-radius:
exp: 3.0
item: 2.5
mob-spawn-range: 4
nerf-spawner-mobs: false
enable-zombie-pigmen-portal-spawns: true
wither-spawn-sound-radius: 0
zombie-aggressive-towards-villager: true
max-bulk-chunks: 5
max-entity-collisions: 8
dragon-death-sound-radius: 0
item-despawn-rate: 6000
arrow-despawn-rate: 1200
growth:
cactus-modifier: 100
cane-modifier: 100
melon-modifier: 100
mushroom-modifier: 100
pumpkin-modifier: 100
sapling-modifier: 100
wheat-modifier: 100
entity-activation-range:
animals: 32
monsters: 32
misc: 16
entity-tracking-range:
players: 48
animals: 48
monsters: 48
misc: 32
other: 64
hopper-alt-ticking: false
ticks-per:
hopper-transfer: 8
hopper-check: 8
hopper-amount: 1
random-light-updates: false
save-structure-info: true
anti-xray:
enabled: true
engine-mode: 1
hide-blocks:
- 14
- 15
- 16
- 21
- 48
- 49
- 54
- 56
- 73
- 74
- 82
- 129
- 130
replace-blocks:
- 1
- 5
Re: Spigit
Napsal: 23 čer 2014, 06:49
od vojtamaniak
A není to tím, že máš nastavený engine mode na 1?
Spigot wiki píše:Engine mode 1 will hide all ores in the world with stone. Ores exposed to air pockets will still be visible.
Engine mode 2 will hide everything by creating random ores all over the world, so that x-rayers will not be able to identify actual ores. Client and/or server latency due to overloading or network issues can cause undesired effects on the client side such as appearance of "fake ores".
Ve zkratce, při Engine mode 1 jsou vidět ore ve "vzduchových kapslích". Prostě pokud mají vedle sebe block vzduchu.
Re: Spigit
Napsal: 23 čer 2014, 08:03
od Gam3R
Áha.Oks hned opravím a pak dám vědět.
-- 23 čer 2014, 18:13 --
Jede thx //lock
//LOCK
//EDIT: Ono i Engine 1 funguje, problém je, že není tak efektivní, protože ty rudy zakrývá tím, že dělá ze všech stone, takže s X-rayem vidíš hodně daleko, ale nic. S Enginem 2 je to náročnější, ale vidíš všude rudy, takže nemáš možnost se podívat skrz. //nejento