Stránka 1 z 2
Vlastní autentizační systém
Napsal: 22 kvě 2014, 14:09
od Mis012
Server: 93.91.250.123:27475Chtěl bych se zeptat, jak si vytvořit vlastní autentizační server pro minecraft.
V podstatě jde o to, že pomocí speciálního launcheru se uživatel přihlásí ne na minecraft.net, ale na můj vlastní auth. server.
Na tom budou uloženi uživatelé a jejich skiny.
Pokud hráč nemá upravený launcher, bude vykopnut se zprávou např. „omlouváme se, ale z důvodu častých pádů minecraft.net používáme pro skiny vlastní launcher. Ten si můžete zdarma stáhnout na mine-it-all.tk, kde se také zaregistrujete”
Moje znalosti Javy jsou nulové, ale na svých 13 let umím dost dobře s PHP.
Předem děkuji za odpověď.
Kdyby chtěl někdo tvrdit, že to nejde, tak jde

já to jenom neumím

Re: Vlastní autentizační systém
Napsal: 22 kvě 2014, 14:23
od Naxmars
Cus, v necem, klidně v C# si uděláš klienta který se připojí na tvuj authserver (třeba jen mysql databaze s jmenem a šifrovaným heslem) a vytvoří v nějaký tabulce (kterou pojmenuješ třeba zadosti) zaznam kde bude datum a presnej cas, nick a heslo. Potom se hrac normalne pripoji na server, bud tak ze proste zada IP nebo si na to stahni/udelej nejakej mod. Po pripojeni na server pak ani nebudes potrebovat zadny autentikacni program, jen plugin ktery zkontroluje jestli si hrac vytvoril zaznam v tabulce, treba v poslednich dvou minutach a pokud ne tak ho vyhodis.. Ten zaznam v tabulce by mel platnost treba 2-3 minuty. Takhle bych to delal ja..
//Pochopil sem te spatne, takhle by jsi vyresil jen tu cast ze potrebujes mit specialniho upravenyho klienta pro připojení
Re: Vlastní autentizační systém
Napsal: 22 kvě 2014, 14:31
od Mis012
dík za pomoc ale v C# jsem už nedělal dlouho a vubec v něm neumím. Umím html,php,javascript. Ale když mi hodíš köd v C# a pošleš odkaz na portable verzi, mám půlku hotovou

Re: Vlastní autentizační systém
Napsal: 22 kvě 2014, 14:33
od Naxmars
Tohle by mi sežralo aspoň tři hoďky času, to ti nikdo zadarmo neudělá, dokonce ani já ne..

Re: Vlastní autentizační systém
Napsal: 22 kvě 2014, 14:35
od Mis012
ja vubec nevim jak udělat mc klienta takže v tom je problém :/
Re: Vlastní autentizační systém
Napsal: 22 kvě 2014, 14:38
od Naxmars
Když nevíš jak to udělat tak máš 4 možnosti.
1. Naučit se to
2. Nedělat to
3. Kouknout se na net jestli už to někdo neudělal
4. Zaplatit si někoho kdo ti to udělá (pod 500kč ti to nikdo neudělá)
Re: Vlastní autentizační systém
Napsal: 22 kvě 2014, 14:46
od Mis012
ok asi jsem uz nasel
http://pastebin.com/5D9FjK1N, ale jak udelat skiny uplne netusim.
-- 22 kvě 2014, 14:26 --
ok tak asi špatná cesta hledám dál
-- 22 kvě 2014, 14:56 --
hlavně mi jde o skiny prosím pomozte někdo
Re: Vlastní autentizační systém
Napsal: 22 kvě 2014, 21:37
od nejento
Jedna věc je, že to není špatný nápad, ale druhá věc je, že ty začneš hráčům poskytovat jiný způsob na přihlášení mimo Minecraft.net nebo Mojang.com a to je poněkud nelegální. Samozřejmě bys mohl udělat to, že by autentifikace by probíhala přes Minecraft.net a potom skiny bys nějak poskytoval přes vlastní databázi. Ovšem existuje ještě jedna možnost a to použít VoxelModpack, který má mód pro HD skiny, takže pokud by si lidi nahráli ten skin tam, byl by vidět. Ovšem je to jenom na verzi, která ještě nepodporuje UUID.
Jinak skiny na verzi 1.7.9 a výše na offline serverech ani nehledejte, protože skiny se budou vázat na UUID a ne na jméno, aby si dotyčná osoba mohla svůj nick bez problému změnit a jelikož se UUID hráčů neshodují, budeš mít pokaždé jiný skin. Plus ještě k tomu se UUID zakoupených Minecraftů a nezakoupených Minecraftů liší, protože u nezakoupených se neověřuje přes Mojang servery a pouze generuje ze jména, takže vlastně skiny nebudou mít nikdy a tím pádem ani ti, kteří koupený Minecraft mají, protože o skiny se starají servery a ne klienty, takže když server nebude mít možnost si to UUID dohledat online, tak prostě nemá co přiřazovat.
Re: Vlastní autentizační systém
Napsal: 22 kvě 2014, 22:23
od Mis012
Mě jde o 1.7.2 a modifikovaný launcher pokud to někdo špatně pochopil
Re: Vlastní autentizační systém
Napsal: 23 kvě 2014, 08:56
od Naxmars
Tak v tom případě bys mohl zkusit ten VoxelModpack. Ale nezapomeň že drtivá většina lidí se k to bě nejspíš dostává přes Fakahedu a tim že se tim nepujde připojit s klasickým launcherem tak ztratíš spoustu hráčů. Ale to jen odhaduju, nevim jak to máš
