Tak pokud si nebudete/nechcete aktualizovat na nejnovější verzi a zároveň máte offline mód (pro warez), tak když si uživatel změní nick přes minecraft.net, tak bude považován za úplně nového uživatele - tzn. nebude zaregistrovaný přes Authme, nebude mít resky, parcely, skyblock, atd...
Takže osobně si myslím, že lidi, kteří na takových serverech hrají, se sami vyhnou změnám nicku... a pokud ne, tak mají smůlu, protože např. já jako server-owner vždy čekám na aktualizované a stabilní pluginy - jinak neaktualizuji. Pokud si někdo změní nick, má smůlu a ať si klidně hraje odznova...
Sranda však bude u Authme pokud máte na serveru nastavené např. 3 účty na jednu IP - někdo po změně nicku se nebude moct někdy ani zaregistrovat, další důvod, proč si nick neměnit.
UUID dostávájí všichni - i warez hráči a generuje se podle nějakého jejich klíče + nicku toho uživatele + ještě nějakého identifikátoru (asi hesla, u warez je to NULL).
Problém nastává ve chvíli, kdy máte část pluginů aktualizovanou na UUID a část ne - když si pak někdo změní nick, nastává zmatek, protože něco se mu převede a něco ne.Ale osobně si myslím, že čas tuto změnu zacelí
Co mně osobně však zajímá je, jak se bude nakládat s hlavami (např. plugin na drop hlav) - asi když ta hlava spadne z mrtvého hráče, přiřadí se k ní UUID skinu a nick podle toho hráče -
takže pak může vzniknout situace, že máte 2 hlavy úplně stejného hráče a jedna bude se skinem, a druhá bez. (podle UUID přiřazeného k té hlavě)Zajímavé bude ale jestli se skin objeví, když hlavu spawnete přes příkaz - např u essentials /i head:3 1 player:GoGoManTV - bude mít skin nebo ne? Toť otázka.Pravý důvod této aktualizace podle mě je, že Mojang chce přinutit warez hráče koupit si MC -
warez hráči už nebudou mít skin toho, od koho mají nick - takže MC skin search má smůlu celkem a asi už nebude tak navštěvovaný