Bugování dveří/mříží/skla/fence - Authme/Essentials
Napsal: 26 pro 2013, 04:45
Server: 93.91.250.102:27461
Doufám že mě nezabijete za můj čtvrtý spam takhle po ránu
Řeším oříšek....
AuthMe - Mám nastaveno ukládat pozici odlogu (v mysql), při přihlašování to portne hrače na spawn a pak na tu uloženou pozici. Problém je, že ta pozice je z celých, zaorkouhlených číslech, tzn že pokud se člověk odlogne např těsně u dveří, mříží, tabulkového skla, plotu nebo i trapdooru, tak se pozice uloží jakoby v tom blocku a hodí ho to v 50% případů na druhou stranu (funguje to 100%, ale jen ve 2 světových stranách, směrech). Což je na PvP serveru celkem průser
Aneb jednoduché bugování do cizí frakce, dokonce bez potřeby použít nodus a jiný svinstva... Samozřejmě to mám ošetřené alespoň tak že můžu zpětně dohledat kdo co kde kdy, ale je to strašně zdlouhavé a určitě by bylo lepší nalézt nějaký způsob jak tyhle bugy kompletně odstranit. Jde tomu zamezit v případě že bych do pozice hráče nenechal míchat authme, tzn hráč by po lognutí se objevil hned na místě jaké má uložené ve world složce, ale pak to jde zase zneužít u combattagu, někdo se logne za cizího hráče (bez hesla), sekne někoho koho bude mít u sebe - bude v combatu, odlogne se - chcipne i s věcma atd.. atd..., samozřejmě to jde taky dohledat, ale moc si tím nepomůžu.
- to je jeden problém
Druhý problém funguje asi na stejném principu, ale je to na teleportu u essentials.
Jeden hráč se postaví třeba k oknu z mříží, nebo tabulek skla (samozřejmě to funguje i u dveří apod.) , a druhý hráč se na něj portne. Obvykle se objeví zase tam kde nechceme.
Primitivní věci které dokáží zkazit hru dost hráčům, resp i mě, i když to dokážu vše zpětně dohledat kdo co vyvedl, je to neskutečná ztráta času, a setkal sjem se se stejnými bugy snad na všech serverech které znám, tzn. že pokud by se to povedlo vyřešit, pomohlo by to asi víc lidem
Takže dík těm kteří to dokázali celé dočíst do konce, a ještě větší dík těm kteří dokáou přijít s nějakým řešením 
Doufám že mě nezabijete za můj čtvrtý spam takhle po ránu

AuthMe - Mám nastaveno ukládat pozici odlogu (v mysql), při přihlašování to portne hrače na spawn a pak na tu uloženou pozici. Problém je, že ta pozice je z celých, zaorkouhlených číslech, tzn že pokud se člověk odlogne např těsně u dveří, mříží, tabulkového skla, plotu nebo i trapdooru, tak se pozice uloží jakoby v tom blocku a hodí ho to v 50% případů na druhou stranu (funguje to 100%, ale jen ve 2 světových stranách, směrech). Což je na PvP serveru celkem průser

- to je jeden problém
Druhý problém funguje asi na stejném principu, ale je to na teleportu u essentials.
Jeden hráč se postaví třeba k oknu z mříží, nebo tabulek skla (samozřejmě to funguje i u dveří apod.) , a druhý hráč se na něj portne. Obvykle se objeví zase tam kde nechceme.
Primitivní věci které dokáží zkazit hru dost hráčům, resp i mě, i když to dokážu vše zpětně dohledat kdo co vyvedl, je to neskutečná ztráta času, a setkal sjem se se stejnými bugy snad na všech serverech které znám, tzn. že pokud by se to povedlo vyřešit, pomohlo by to asi víc lidem

