Stránka 1 z 2

AuthMe **Důležité**

Napsal: 29 říj 2013, 14:02
od Server.FT
Ip: 93.91.250.127:37019
Ahoj mam problém ze když se hráč odhlasí a je ve vzduchu ma pak bug nejde se mu přihlasit potřebuji aby když se připojí byl na spawnu a když se pak přihlásí byl na místě kde byl předtím.
Karma + za pomoc.

Re: AuthMe **Důležité**

Napsal: 29 říj 2013, 14:21
od nejento
Dej sem config AuthMe do Code a Spoileru. Hesla zakryj.

Re: AuthMe **Důležité**

Napsal: 29 říj 2013, 14:55
od Server.FT
Spoiler: zobrazit

Kód: Vybrat vše

DataSource:
  mySQLColumnName: username
  mySQLTablename: authme
  mySQLUsername: ****
  backend: mysql
  mySQLColumnLastLogin: lastlogin
  mySQLDatabase: ****
  mySQLPort: '3306'
  mySQLColumnIp: ip
  mySQLHost: ****
  mySQLColumnPassword: password
  mySQLPassword: ****
  caching: true
  mySQLlastlocX: x
  mySQLlastlocY: y
  mySQLlastlocZ: z
  mySQLColumnEmail: email
  mySQLColumnId: id
  mySQLlastlocWorld: world
GroupOptions:
  UnregisteredPlayerGroup: ''
  RegisteredPlayerGroup: ''
  Permissions:
    PermissionsOnJoin: []
settings:
  sessions:
    enabled: false
    timeout: 10
    sessionExpireOnIpChange: false
  restrictions:
    allowChat: false
    allowCommands:
    - /login
    - /register
    - /l
    - /reg
    - /passpartu
    maxRegPerIp: 3
    maxNicknameLength: 20
    ForceSingleSession: true
    ForceSpawnLocOnJoinEnabled: true
    SaveQuitLocation: true
    AllowRestrictedUser: false
    AllowedRestrictedUser: []
    kickNonRegistered: false
    kickOnWrongPassword: false
    teleportUnAuthedToSpawn: false
    minNicknameLength: 3
    allowMovement: false
    timeout: 30
    allowedNicknameCharacters: '[a-zA-Z0-9_?]*'
    allowedMovementRadius: 100
    enablePasswordVerifier: true
    ProtectInventoryBeforeLogIn: true
    displayOtherAccounts: true
    ForceSpawnOnTheseWorlds: []
    banUnsafedIP: false
  GameMode:
    ForceSurvivalMode: false
    ResetInventotyIfCreative: false
  security:
    minPasswordLength: 4
    unLoggedinGroup: unLoggedinGroup
    passwordHash: SHA256
    passwordMaxLength: 20
    doubleMD5SaltLength: 8
  registration:
    enabled: true
    messageInterval: 5
    force: true
    enableEmailRegistrationSystem: false
    doubleEmailCheck: false
  unrestrictions:
    UnrestrictedName: []
  messagesLanguage: en
ExternalBoardOptions:
  mySQLColumnSalt: ''
  mySQLColumnGroup: ''
  nonActivedUserGroup: -1
  mySQLOtherUsernameColumns: []
  bCryptLog2Round: 10
permission:
  EnablePermissionCheck: false
BackupSystem:
  ActivateBackup: false
  OnServerStart: false
  OnServerStop: true
  MysqlWindowsPath: C:\\Program Files\\MySQL\\MySQL Server 5.1\\
Passpartu:
  enablePasspartu: false
Security:
  SQLProblem:
    stopServer: true
  ReloadCommand:
    useReloadCommandSupport: true
  Console:
    noConsoleSpam: false
  console:
    noConsoleSpam: false
    logConsole: false
  captcha:
    useCaptcha: false
    maxLoginTry: 5
    captchaLength: 5
Converter:
  Rakamak:
    fileName: users.rak
    useIP: false
    ipFileName: UsersIp.rak
    newPasswordHash: SHA256
    useIp: false
Email:
  RecoveryPasswordLength: 8
  mailPort: 465
  mailSMTP: smtp.gmail.com
  mailAccount: ''
  mailPassword: ''
  mailSenderName: ''
  mailSubject: ''
  maxRegPerEmail: 1
  mailText: 'Dear <playername>, <br /><br /> This is your new AuthMe password for
    the server <br /><br /> <servername> : <br /><br /> <generatedpass><br /><br />Do
    not forget to change password after login! <br /> /changepassword <generatedpass>
    newPassword'
Xenoforo:
  predefinedSalt: ''
Hooks:
  multiverse: true
  chestshop: true
  notifications: true
  bungeecord: false
  disableSocialSpy: true
Performances:
  useMultiThreading: false

Re: AuthMe **Důležité**

Napsal: 29 říj 2013, 17:17
od marty_
ciste teoreticky zmen:

Kód: Vybrat vše

teleportUnAuthedToSpawn: false

na

Kód: Vybrat vše

teleportUnAuthedToSpawn: true

Re: AuthMe **Důležité**

Napsal: 29 říj 2013, 18:29
od nejento
Jakože ty potřebuješ aby se po prvním přihlášení (doba, kdy se registruje) teleportoval na spawn a potom už ti to je jedno?

Re: AuthMe **Důležité**

Napsal: 29 říj 2013, 18:44
od marty_
myslim ze chce aby vzdy hrac se pripojil na spawn.
kdysi sem se totiz take setkal s tim, ze hrac pokud byl ve vzdiuchu a odpojil se, tak se nasledne nemohl prihlasit.
Neslo zapnou chat pismenkem t a dokonce ani klavesa ESC nereagovala jak ma...
tak nejspise tento bug chce obejit tim ze vseci se budou objevovat na spawnu pri lognuti.
Ale zda jsem to pochopil spravne musi napsat server.FT

Re: AuthMe **Důležité**

Napsal: 29 říj 2013, 18:57
od Server.FT
Ano přesně tohle se mi tam stává no pomůžeš mi stím pls ?

Re: AuthMe **Důležité**

Napsal: 29 říj 2013, 21:17
od znami
Ahoj ,udělej to jak ti radil Marty_

najdeš to v Authme.config. a předělej to tam na( teleportUnAuthedToSpawn: true ),hráč který de na server se ukáže na spawnu a když se přihlásí přesune se tam kde ukončil hru.

Re: AuthMe **Důležité**

Napsal: 29 říj 2013, 21:32
od Server.FT
udělal jsem to tak jenže pak to hráče spawne někde v BedRocku.

Re: AuthMe **Důležité**

Napsal: 29 říj 2013, 22:00
od znami
A sakra tak to bude chyba někde jinde. Mne se to taky stalo ,že se hráči nemohli přihlásit ,tak jsem je portoval na spawn ,ale pak mi poradili toto a to fungovalo .