Stránka 1 z 2
AuthMe **Důležité**
Napsal: 29 říj 2013, 14:02
od Server.FT
Ip: 93.91.250.127:37019
Ahoj mam problém ze když se hráč odhlasí a je ve vzduchu ma pak bug nejde se mu přihlasit potřebuji aby když se připojí byl na spawnu a když se pak přihlásí byl na místě kde byl předtím.
Karma + za pomoc.
Re: AuthMe **Důležité**
Napsal: 29 říj 2013, 14:21
od nejento
Dej sem config AuthMe do Code a Spoileru. Hesla zakryj.
Re: AuthMe **Důležité**
Napsal: 29 říj 2013, 14:55
od Server.FT
Kód: Vybrat vše
DataSource:
mySQLColumnName: username
mySQLTablename: authme
mySQLUsername: ****
backend: mysql
mySQLColumnLastLogin: lastlogin
mySQLDatabase: ****
mySQLPort: '3306'
mySQLColumnIp: ip
mySQLHost: ****
mySQLColumnPassword: password
mySQLPassword: ****
caching: true
mySQLlastlocX: x
mySQLlastlocY: y
mySQLlastlocZ: z
mySQLColumnEmail: email
mySQLColumnId: id
mySQLlastlocWorld: world
GroupOptions:
UnregisteredPlayerGroup: ''
RegisteredPlayerGroup: ''
Permissions:
PermissionsOnJoin: []
settings:
sessions:
enabled: false
timeout: 10
sessionExpireOnIpChange: false
restrictions:
allowChat: false
allowCommands:
- /login
- /register
- /l
- /reg
- /passpartu
maxRegPerIp: 3
maxNicknameLength: 20
ForceSingleSession: true
ForceSpawnLocOnJoinEnabled: true
SaveQuitLocation: true
AllowRestrictedUser: false
AllowedRestrictedUser: []
kickNonRegistered: false
kickOnWrongPassword: false
teleportUnAuthedToSpawn: false
minNicknameLength: 3
allowMovement: false
timeout: 30
allowedNicknameCharacters: '[a-zA-Z0-9_?]*'
allowedMovementRadius: 100
enablePasswordVerifier: true
ProtectInventoryBeforeLogIn: true
displayOtherAccounts: true
ForceSpawnOnTheseWorlds: []
banUnsafedIP: false
GameMode:
ForceSurvivalMode: false
ResetInventotyIfCreative: false
security:
minPasswordLength: 4
unLoggedinGroup: unLoggedinGroup
passwordHash: SHA256
passwordMaxLength: 20
doubleMD5SaltLength: 8
registration:
enabled: true
messageInterval: 5
force: true
enableEmailRegistrationSystem: false
doubleEmailCheck: false
unrestrictions:
UnrestrictedName: []
messagesLanguage: en
ExternalBoardOptions:
mySQLColumnSalt: ''
mySQLColumnGroup: ''
nonActivedUserGroup: -1
mySQLOtherUsernameColumns: []
bCryptLog2Round: 10
permission:
EnablePermissionCheck: false
BackupSystem:
ActivateBackup: false
OnServerStart: false
OnServerStop: true
MysqlWindowsPath: C:\\Program Files\\MySQL\\MySQL Server 5.1\\
Passpartu:
enablePasspartu: false
Security:
SQLProblem:
stopServer: true
ReloadCommand:
useReloadCommandSupport: true
Console:
noConsoleSpam: false
console:
noConsoleSpam: false
logConsole: false
captcha:
useCaptcha: false
maxLoginTry: 5
captchaLength: 5
Converter:
Rakamak:
fileName: users.rak
useIP: false
ipFileName: UsersIp.rak
newPasswordHash: SHA256
useIp: false
Email:
RecoveryPasswordLength: 8
mailPort: 465
mailSMTP: smtp.gmail.com
mailAccount: ''
mailPassword: ''
mailSenderName: ''
mailSubject: ''
maxRegPerEmail: 1
mailText: 'Dear <playername>, <br /><br /> This is your new AuthMe password for
the server <br /><br /> <servername> : <br /><br /> <generatedpass><br /><br />Do
not forget to change password after login! <br /> /changepassword <generatedpass>
newPassword'
Xenoforo:
predefinedSalt: ''
Hooks:
multiverse: true
chestshop: true
notifications: true
bungeecord: false
disableSocialSpy: true
Performances:
useMultiThreading: false
Re: AuthMe **Důležité**
Napsal: 29 říj 2013, 17:17
od marty_
Re: AuthMe **Důležité**
Napsal: 29 říj 2013, 18:29
od nejento
Jakože ty potřebuješ aby se po prvním přihlášení (doba, kdy se registruje) teleportoval na spawn a potom už ti to je jedno?
Re: AuthMe **Důležité**
Napsal: 29 říj 2013, 18:44
od marty_
myslim ze chce aby vzdy hrac se pripojil na spawn.
kdysi sem se totiz take setkal s tim, ze hrac pokud byl ve vzdiuchu a odpojil se, tak se nasledne nemohl prihlasit.
Neslo zapnou chat pismenkem t a dokonce ani klavesa ESC nereagovala jak ma...
tak nejspise tento bug chce obejit tim ze vseci se budou objevovat na spawnu pri lognuti.
Ale zda jsem to pochopil spravne musi napsat server.FT
Re: AuthMe **Důležité**
Napsal: 29 říj 2013, 18:57
od Server.FT
Ano přesně tohle se mi tam stává no pomůžeš mi stím pls ?
Re: AuthMe **Důležité**
Napsal: 29 říj 2013, 21:17
od znami
Ahoj ,udělej to jak ti radil Marty_
najdeš to v Authme.config. a předělej to tam na( teleportUnAuthedToSpawn: true ),hráč který de na server se ukáže na spawnu a když se přihlásí přesune se tam kde ukončil hru.
Re: AuthMe **Důležité**
Napsal: 29 říj 2013, 21:32
od Server.FT
udělal jsem to tak jenže pak to hráče spawne někde v BedRocku.
Re: AuthMe **Důležité**
Napsal: 29 říj 2013, 22:00
od znami
A sakra tak to bude chyba někde jinde. Mne se to taky stalo ,že se hráči nemohli přihlásit ,tak jsem je portoval na spawn ,ale pak mi poradili toto a to fungovalo .