zacatek:
==: be.Balor.Kit.ArmoredKitInstance
name: zacatek
delay: -1
items:
- ==: be.Balor.Tools.MaterialContainer
type: WRITTEN_BOOK
meta:
==: ItemMeta
meta-type: BOOK
title: Informace
author: KriCraft
pages:
- 'Ahoj, dovol mi abych te privital na tomto serveru - KriCraftu.
Venuj prosim chvilku temto par strankam ktere te vysvetli zakladni system
hry.
Jak asi vis, na tomto serveru se nachazi spousty modu. Mody jak znamo jsou
prevazne do singlu,'
- 'proto se prosim nediv kdyz bude nejaky item ci blok zakazany.
Snazime se minimalizovat tyto zakazi, ale ne vzdy to jde.
Doufame, ze to pochpis.'
- 'TeamSpeak3:
Chces rychle podporu nebo si chces jen tak popovidat s kamarady? Vyuzij
nas teamspeak! Na webu
http://www.kricraft.eu mas potrebne instrukce k pripojeni.
(TeamSpeak je zdarma)'
- 'Parcely & Protecty
Na nasem serveru funguje system tzv. protectu.
Najdi si nejake pekne misto, kde se ti libi a napis protectorovi (poznas
ze ma titul [PROT] popr. napis jinemu clenovi teamu)
Jeste predtim, nez mu napises si oznac protejsi rohy poze-'
- 'mku. Ochrana pozemku je od bedrocku az po nebe a je vzdy do ctverce nebo
kvadru (neni mozny kruh). Dale si muzes do protectu pridat kamarada kteremu
veris, popr. ho zase odebrat.
Dále jsou zde mesta,'
- funguji podobne jako protecty ale s tim rozdilem, ze musis mit souhlas starosty (ktery muzes ziskat zdarma, ci za poplatek). Mesta maji vetsinou vyhody napr. elektriny zdarma atd..
- 'Premium vyhody:
Chces mit nejake vyhody "navic", co ostatni hraci nemaji? Zadny problem!
Pokud si z ceska, muzes si koupit kredity do shopu
http://www.kricraft.eu/premium/ a za ne pak nakoupit ruzne vyhody. Pokud jsi ze Slovenska,'
- 'kontaktuj Kakakua, ci se podivej na web.
Dekuji za precteni techto kratkych instrukci, verim ze se ti budou hodit.
AdminTeam KriCraft.eu'
- ==: be.Balor.Tools.MaterialContainer
type: STONE_PICKAXE
- ==: be.Balor.Tools.MaterialContainer
type: STONE_AXE
- ==: be.Balor.Tools.MaterialContainer
type: STONE_SPADE
- ==: be.Balor.Tools.MaterialContainer
type: STONE_SWORD
- ==: be.Balor.Tools.MaterialContainer
type: TORCH
amount: 16
- ==: be.Balor.Tools.MaterialContainer
type: APPLE
amount: 16
color:
armor:
boots:
==: be.Balor.Tools.MaterialContainer
type: LEATHER_BOOTS
legs:
==: be.Balor.Tools.MaterialContainer
type: LEATHER_LEGGINGS
chest:
==: be.Balor.Tools.MaterialContainer
type: LEATHER_CHESTPLATE
head:
==: be.Balor.Tools.MaterialContainer
type: LEATHER_HELMET