Stránka 1 z 1

Zaseknutí se u plotů a dalších půlbloků u NoCheatPlus

Napsal: 11 dub 2013, 19:58
od Iver
bane.fakaheda.eu:27363

Zdravím. Nenarazil někdo na stejný problém a vyřešil jej? Jde o to, že pokud se hráč přiblíží k plotu (dřevěný, kovový), skleněnému panelu, nebo jinému půlbloku, zasekne se na místě a může se jen vrátit zpět.

Zkoušel jsem upravit hodnoty v konfiguračním souboru takto:

Kód: Vybrat vše

passable:
      active: false
      raytracing:
        active: true
        blockchangeonly: true
        vcliponly: true

Docílil jsem bohužel jen toho, že u dřevěných plůtků vše funguje, ale ostatní půlbloky zůstali nezměněny. Bohužel je i oficiální stránka skoupá na informace a není uvedeno ani co která vlastnost v sekci raytracking má dělat.

Re: Zaseknutí se u plotů a dalších půlbloků u NoCheatPlus

Napsal: 11 dub 2013, 20:02
od zdenda204
A jakého pluginu je to konfigurační soubor? :o
A nebylo by od věci poslat kompletní seznam pluginů :)

Re: Zaseknutí se u plotů a dalších půlbloků u NoCheatPlus

Napsal: 11 dub 2013, 21:21
od Iver
zdenda204 píše:A jakého pluginu je to konfigurační soubor? :o
A nebylo by od věci poslat kompletní seznam pluginů :)

Název pluginu jsem uváděl v titulku. Vím stoprocentně, že je to tímto pluginem.

Re: Zaseknutí se u plotů a dalších půlbloků u NoCheatPlus

Napsal: 11 dub 2013, 21:44
od zdenda204
Že si na to jiný nestěžuje... :)
Tak aktualizuj vše na nejnovější verzi :)
A ještě tedy pro ověření.... Na čas smaž .jar soubor toho pluginu a jestli to bude dělat i pak, tak to opravdu dělá on :)

Re: Zaseknutí se u plotů a dalších půlbloků u NoCheatPlus

Napsal: 12 dub 2013, 09:11
od Iver
Tak nakonec to dělá vývojová verze Spout Pluginu spolu s NoCheatPlus. Respektivě část toho problému nastavení v NoCheatPlus vyřeší, a zbytek je opravdu problém Spout pluginu.