Stránka 1 z 1

Oříznutí mapy

Napsal: 22 led 2013, 19:27
od cz_martin_k
Zdravím,
ohraničil jsem mapu přes WorldBorder příkazem /wb set 20000 a následně vyrendroval, jenže teď je ta mapa moc velká a potřeboval bych ji o něco zmenšit. Nastavil jsem to teď na 15000, ale potřeboval bych všechny ty chunky za tim odstranit a ideální by bylo, kdyby se to ořízlo přímo na serveru, protože ta mapa má cc 8 GB a na stahování přes FTP je moc velká. Prosil bych buď o radu nebo jestli by mi s tim někdo pomohl, za pomoc bych mohl případně poskytnout VIP.


Děkuji.
Karmu udělím!

Re: Oříznutí mapy

Napsal: 23 led 2013, 10:01
od Brky
Skus to pomocí WorldEditu ..

Re: Oříznutí mapy

Napsal: 23 led 2013, 15:24
od cz_martin_k
Jenže to bude strašně na dlouho a nejspíš s tim schodím i server, ikdyž budu mít //fast.

Re: Oříznutí mapy

Napsal: 23 led 2013, 16:31
od Brky
Vím, ale jinak to asi nepůjde .. skus přenést stavby a nech si vygenerovat novou mapu ..
Jediné 2 věci které bych ti poradil ..

Re: Oříznutí mapy

Napsal: 25 led 2013, 15:12
od cz_martin_k
Napadlo mě toto:
Vzal bych si ze zálohy té mapy složku region. otevřel ji a podíval se na názvy. Potom bych si vzal z vyrenderované mapy složku region a odstranil bych ty soubory s chunky, které tam nejsou v té staré složce, tim by se mi zachovaly stavbya mapa by nebyla vyrendrovaná, byly by tam jen ty chunky, co se mi vygenerovaly predtim, ne?

Re: Oříznutí mapy

Napsal: 25 led 2013, 16:35
od Huurcz
cz_martin_k píše:Napadlo mě toto:
Vzal bych si ze zálohy té mapy složku region. otevřel ji a podíval se na názvy. Potom bych si vzal z vyrenderované mapy složku region a odstranil bych ty soubory s chunky, které tam nejsou v té staré složce, tim by se mi zachovaly stavbya mapa by nebyla vyrendrovaná, byly by tam jen ty chunky, co se mi vygenerovaly predtim, ne?


kazda mapa se ti vygeneruje jinak... takze objekty muzou byt v pod povrchem nebo i ve vode, ve vzduchu, nebo ti server hodi error leda ze vygenerujes uplne stejnou mapu podle seed ale ani to neni jiste zatim jsem takovou zkusenost nemel
asi nejlepsi jak uz tu bylo psano je zalohovat stavby pres WE

Re: Oříznutí mapy

Napsal: 25 led 2013, 16:46
od LavorekCZ
/wb [worldname] trim [freq] [pad] - trim off extra chunks for this world, beyond the border. The freq value is the number of chunks per second it will try to check (default 5000). The pad value is how much of a buffer to keep beyond your borders (default 208, should keep any more chunks from being generated by players).

Re: Oříznutí mapy

Napsal: 25 led 2013, 17:35
od cz_martin_k
LavorekCZ, mohl by si to, prosím, trochu vysvětlit a česky?
Děkuji moc.
//EDIT: Tak teda stačí ohraničit svět na velikost, kterou chci a pak dát: /wb [worldname] trim a za to nemám dávat nic, to je nastavené defaultně. A nejlépe to dát na noc, ne?

Re: Oříznutí mapy

Napsal: 25 led 2013, 18:16
od Brky
LavorekCZ píše:/wb [worldname] trim [freq] [pad] - trim off extra chunks for this world, beyond the border. The freq value is the number of chunks per second it will try to check (default 5000). The pad value is how much of a buffer to keep beyond your borders (default 208, should keep any more chunks from being generated by players).

/wb [jméno světa] trim [Frekvence] [pad(nevím co je :D) - ustřihne extra chunky pro tento svět za hranicemi.
[Freq] je číslo chunků za sekundu kter se pokusí zkontrolovat (5000 je základní číslo). [Pad] hodnote je jak moc ''zarážečů'' je nutno pro udržení tvých hranic. (základní 208, můžeš zachovat i další chunky, které se začnou generovat od hráče.)
Asi vše :D

Re: Oříznutí mapy

Napsal: 27 led 2013, 18:10
od cz_martin_k
Díky moc, už to mám, trvalo to jen chviličku, dávám ti karmu!