Chest-Zmena bloku

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
XpresS
Příspěvky: 57
Registrován: 16 dub 2014, 19:44
Reputation: 0

Re: Chest-Zmena bloku

#11 Příspěvekod XpresS » 07 črc 2018, 20:45

Samozréjme, ale CPU pocítiš hlavne pri hráčoch, keď CPU musí vypočítavať všetko a každého jedného hráča. Plúginy až taká záťaž niesu tie sa skôr nahrávaju na ramku a vykonávaju príkazu ktorý ím ramka zadala. Aspom forge ( módovaný ), že chat beží na jednom vlákne, módy na dalšom vlákne, a postava hráčov a tak na dalšom a to je totálny RIP pre procák a keď má modpack tak 200+ módov :) Spigot to má ako tak optimalizované.

Ale samozrejme tu nebudem robiť off-topic, keď tak prepáčte moderátory / administrátory.
JAVA & PHP Programátor ( Tvorenie minecraft spigotmc plúginov, programov, Tvorenie webov v php ) - Eclipse <3
Pawn ( SA-MP ) Skriptovanie vecí do GTA:SA, módy FilterScripty
HTML & CSS ( Design webov, používanie hlavne Bootstrap v4 ) - SublimeText 3
Základy Bashu, správa Ubuntu, Debianu ( Linux distriobucií ), používam CentOS na PC ( Dual boot )

NEZNAMY
Příspěvky: 717
Věk: 26
Registrován: 31 kvě 2013, 20:00
Reputation: 23
Kontaktovat uživatele:

Re: Chest-Zmena bloku

#12 Příspěvekod NEZNAMY » 08 črc 2018, 09:58

rip pre procesor keď sú veci rozdelené do viacerých vlákien namiesto toho, aby boli v jednom ? Skôr naopak.


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 hostů