Samozréjme, ale CPU pocítiš hlavne pri hráčoch, keď CPU musí vypočítavať všetko a každého jedného hráča. Plúginy až taká záťaž niesu tie sa skôr nahrávaju na ramku a vykonávaju príkazu ktorý ím ramka zadala. Aspom forge ( módovaný ), že chat beží na jednom vlákne, módy na dalšom vlákne, a postava hráčov a tak na dalšom a to je totálny RIP pre procák a keď má modpack tak 200+ módov

Spigot to má ako tak optimalizované.
Ale samozrejme tu nebudem robiť off-topic, keď tak prepáčte moderátory / administrátory.
JAVA & PHP Programátor ( Tvorenie minecraft spigotmc plúginov, programov, Tvorenie webov v php ) - Eclipse <3
Pawn ( SA-MP ) Skriptovanie vecí do GTA:SA, módy FilterScripty
HTML & CSS ( Design webov, používanie hlavne Bootstrap v4 ) - SublimeText 3
Základy Bashu, správa Ubuntu, Debianu ( Linux distriobucií ), používam CentOS na PC ( Dual boot )