co takhle vlastní plugin?
použít Residence + WorldEdit
pluginem si ohlídat event ResidenceCreationEvent, pomocí WE udělat kopii oblasti vytvářené rezidence, uložit to na disk do vhodně pojmenovaného souboru
a při ResidenceDeleteEvent ze souboru načíst soubor do WE a vložit na původní místo
Jak řešit grief krajiny?
-
- Příspěvky: 823
- Registrován: 30 bře 2014, 10:05
- Reputation: 28
- Ritchy
- Příspěvky: 219
- Registrován: 07 čer 2016, 17:14
- Reputation: 2
- Kremes
- Příspěvky: 86
- Věk: 28
- Registrován: 06 lis 2014, 13:34
- Reputation: 2
Re: Jak řešit grief krajiny?
Iwitrag a Mike8748 predstavte si situaciu ze hrac si residenciu spravi zle, chce si ju rozsirit alebo iny dovod na jej zrusenie znamenalo by to ze by automaticky prisiel o dom a na celu jeho byvalu resku by sa zavolal regen ? neni to tak uplne dobry napad podla mna 

- Ritchy
- Příspěvky: 219
- Registrován: 07 čer 2016, 17:14
- Reputation: 2
Re: Jak řešit grief krajiny?
Kremes,
Dobrá úvaha. Toto mě nenapadlo.
Dobrá úvaha. Toto mě nenapadlo.
Nezapomeň mi dát K+, pokud jsem ti pomohl! 

- Ritchy
- Příspěvky: 219
- Registrován: 07 čer 2016, 17:14
- Reputation: 2
Re: Jak řešit grief krajiny?
Možná si ještě udělat to, aby si plugin zapsal co položil za blocky hráč a pak mu to vrátit do inventáře popřípadě někde do /trezor například.
Nezapomeň mi dát K+, pokud jsem ti pomohl! 

-
- Příspěvky: 258
- Registrován: 24 čer 2016, 20:57
- Reputation: 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak řešit grief krajiny?
Odpověď je jednoduchá, nejde to řešit nijak.
Jsou pluginy, které automaticky odstraňují dlouho nepoužívané regiony, ale to se kolem spawnu použít nedá, protože krajina kolem spawnu je hodně používaná. A v neposlední řadě, takový plugin odstraní i opuštěnou hodnotnou stavbu, protože nijak nezjistí, že tam je.
Sám občas mažu staré regiony a tak se mi povedlo smazat si vlastní hrad (zálohu naštěstí mám).
Existoval na to dřív plugin, pro archaickou verzi MC, který umožňoval chránit region položením zvláštní kostky, ale dneska je už dávno opuštěný.
Jsou pluginy, které automaticky odstraňují dlouho nepoužívané regiony, ale to se kolem spawnu použít nedá, protože krajina kolem spawnu je hodně používaná. A v neposlední řadě, takový plugin odstraní i opuštěnou hodnotnou stavbu, protože nijak nezjistí, že tam je.
Sám občas mažu staré regiony a tak se mi povedlo smazat si vlastní hrad (zálohu naštěstí mám).
Existoval na to dřív plugin, pro archaickou verzi MC, který umožňoval chránit region položením zvláštní kostky, ale dneska je už dávno opuštěný.
- Kremes
- Příspěvky: 86
- Věk: 28
- Registrován: 06 lis 2014, 13:34
- Reputation: 2
Re: Jak řešit grief krajiny?
Podla mna by to slo riesit jedine tak ze pokial by sa hrac dlho neprihlasil na svoj ucet jeho resky by sa automaticky zmazali a vyvolal by sa na nich regen, samozrejme viem ze nic take neexistuje a bolo by potrebne spravit vlastny pl
- Ritchy
- Příspěvky: 219
- Registrován: 07 čer 2016, 17:14
- Reputation: 2
Re: Jak řešit grief krajiny?
Kremesi zase dobrá úvaha.
Jsi borec.+

Nezapomeň mi dát K+, pokud jsem ti pomohl! 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 hostů