FutureCraft server problem

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: FutureCraft server problem

#11 Příspěvekod Hanakocz » 03 čer 2016, 01:28

Jde o to, že Futurecraft je modpack složený z různých modů, které přřidávají nové věci, nové bloky. Server v přednastavené verzi od FH má již vše nainstalované. Ale klient to potřebuje taky. Proč?
Server pošle klientovi informaci, tady je blok 123. Klient se koukne a zjistí, že takový blok nezná! Co bude dělat? Zobrazí tam vzduch, zobrazí tam něco jiného? A co bude dělat, když mu takový blok přijde do inventáře?

To by znamenalo ihned crash. Obojí je programováno tak, že jak klient, tak server musí všechny dané bloky znát, aby s nimi bylo možné pracovat. Forge server proto má vůči tomuto ochrany - prostě na server nepustí připojit někoho, u koho by mohla taková situace nastat. A to je důvod té hlášky výše vyfocené. Udává to seznam komponent, které klientovi chybí.

Jak na to?
1) Ofiko launcher - komplikovanější, ale funguje:
Je třeba nainstalovat FORGE profil - Forge je mod, který umožňuje spuštění všech ostatních modů. http://files.minecraftforge.net/maven/n ... 1.6.4.html Zde lze stáhnout instalátor, ten pak spustit a nechat v launcheru vyrobit nový profil, ten se bude jmenovat forge.
Jako druhý bod spustíme launcher a v editaci profilu provedeme pár změn - je dobré přejmenovat profil třeba na futurecraft neo tak, je dobré alokovat víc RAM a je doré změnit mu složku, ay nekonfliktoval s jinými profily. Vše může být vidět na násl. obrázku:
Obrázek
Directory je ta složka, pak v posledním řádku změníme -Xmx1G tak, že jedničku nahradíme třeba trojkou - což znamená, že hra bude mít k dispozici 3GB RAM. Alespoň 2 je potřeba, mody jsou náročné! Je třeba na to mít striktně 64bit javu, jinak je limit 1G!

Po uložení profilu jej spustíme, v menu y nám to mělo u čísla verze psát , že 3 mody jsou nainstalované a číslo verze Forge. Hru vypneme a je tu druhá fáze.

A to jsou mody - je třeba vlézt například na FTP serveru, tam najít složku MODS a tu celou stáhnout a vkopírovat do složky MODS ve složce, kterou jsme určili v editaci profilu výše. Pak stačí hru spustit a mělo by to fungovat.

2)Technic Launcher - jedná se o speciální launcher pro modpacky, kde se taky člověk normálně přřihlásí jako do ofiko launcheru. K dostání zde: http://www.technicpack.net/
Tam stačí najít daný modpack a launcher ho umí stáhnout a nainstalovat sám. Jmenovitě stránka Futurecraftu je třeba tu: http://www.technicpack.net/modpack/gejm ... aft.702233
Vpravo nahoře je tlačítko "install this modpack" , a pak stačí již následovat instrukce.

V případě dotazů klidně sem.
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

Adyko
Příspěvky: 11
Registrován: 28 kvě 2016, 08:42
Reputation: 0

Re: FutureCraft server problem

#12 Příspěvekod Adyko » 03 čer 2016, 20:54

Díky moc za podrobný návod. Niečo podobné som tu už pozeral ale s toho som bol mimo.
Teraz som išiel podľa Tvojho návodu a trochu som sa pohol ďalej.
už vypisuje niečo iné :lol:
teraz nevím ci som tam skonil nieco ja alebo asi urcite ja :roll:
ak som dal velký obrazok tak sorry
Přílohy
20160603_204002_resized.jpg
20160603_204002_resized.jpg (466.56 KiB) Zobrazeno 5122 x

Port2
Příspěvky: 502
Registrován: 08 pro 2015, 22:52
Reputation: 18
Bydliště: Pod mostem :/

Re: FutureCraft server problem

#13 Příspěvekod Port2 » 04 čer 2016, 08:19

Na serveru pomocí FTP vymaž stávající Biomes O Plenty a nahraj tam své z PC.

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: FutureCraft server problem

#14 Příspěvekod Hanakocz » 04 čer 2016, 17:07

haha, ID mismatch....taková věc je od verzí 1.7+ zcela neznámá, protože to už Forge přiřazuje automaticky. 1.6.4 (a tedy i tento modpack) je absolutně zastaralá----

Sesynchronizuj i složku CONFIG (tam se nachází nastavení těch IDček)
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

Adyko
Příspěvky: 11
Registrován: 28 kvě 2016, 08:42
Reputation: 0

Re: FutureCraft server problem

#15 Příspěvekod Adyko » 05 čer 2016, 14:32

Dakujem za odpovede.
Mam ešte 1 dotaz, tu zložku config mam zosynchronizovať celu alebo iba priečinok biomesoplenty?

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: FutureCraft server problem

#16 Příspěvekod Hanakocz » 05 čer 2016, 15:20

Nejlépe je, aby to bylo sesynchronizované vše. Jde o to, že pak se klient chová stejně, jako server, takže nedojde k problémům i nějakým dalším. Taky některé mody umožňují přes conig vypnout některé věci...a kdyby klient měl vypnuté jiné, než server, může to opět být problém. A je taky poměrně otravné, pokud si člověk chce něco vyzkoušet v creativu, vleze na singl, a ono se to chová jinak :D

Samozřejmě synchronizovat z fungujícího serveru do nefungujícího klienta. (předpoklad je, že originální instalace serveru je již správně nastavená a funguje)
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

Adyko
Příspěvky: 11
Registrován: 28 kvě 2016, 08:42
Reputation: 0

Re: FutureCraft server problem

#17 Příspěvekod Adyko » 05 čer 2016, 19:14

No tak sa to podarilo :D super.
Diky moc za pomoc. keby som vedel ako sa dava karma, ktorou sa tu obdarúvate, tak Ti pridám.
Len sa obávam že tu budem asi často. Som si na seba asi ušil poriadny byč. :lol:
Syn bude asi často otravovať s rôznymi "vylepšeniami".
Tak ešte raz vďaka za pomoc.

Port2
Příspěvky: 502
Registrován: 08 pro 2015, 22:52
Reputation: 18
Bydliště: Pod mostem :/

Re: FutureCraft server problem

#18 Příspěvekod Port2 » 05 čer 2016, 19:35

Na karmu musíš mít minimálně 10-15 příspěvků.

Adyko
Příspěvky: 11
Registrován: 28 kvě 2016, 08:42
Reputation: 0

Re: FutureCraft server problem

#19 Příspěvekod Adyko » 20 čer 2016, 20:33

Zdravím Vás tu všetkých, zas mám nejaký problém zo serverom.
začalo mi písat v minecraft launchery hlášku "cant reach server".
mám základný futurecraft jediné čo sa pridávalo bola minimapa, ale po jej pridaní to fungovalo 2dni a potom sa uz nedalo prihlasit.
skúsil som tu minimapu dat preč ale bolo to bez zmeny. V control panely na FH mi píše že server funguje.
ďakujem za rady

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: FutureCraft server problem

#20 Příspěvekod Hanakocz » 20 čer 2016, 22:01

Dodej logy ze serveru i z klienta, z těch se dozvíme určitě víc. Restartuj server, zkus se připojit, pak vem aktuální logy a dej nám sem.
Nedáváš minimapu na server, že ne? Jsi si jistý, že to není klientem (firewall atp.) nebo nejsi na blacklistu Mojangu (minimálně bys mohl vědět, zda porušuješ EULU)? Dělá to i dalším lidem?
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů