Dynmap-cerne mista

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
Uživatelský avatar
failed
Příspěvky: 186
Registrován: 10 úno 2012, 02:04
Reputation: 0

Dynmap-cerne mista

#1 Příspěvekod failed » 20 úno 2012, 14:19

Ahoj,

Mam Dynmapu : http://93.91.250.113:30634/ Proč je ale tak málo vykreslená ? I když sem to všude okolo spawnu prolital ale prostě se to nenačte ... ve hře jsem dal prikaz /dynmap render a napsalo se mi ze to je ve frontě takže prosim poradte co mam dělat aby byla krasne vykreslena objevena mista dekuji :)

Uživatelský avatar
Vojko
Příspěvky: 3247
Věk: 28
Registrován: 24 dub 2011, 11:47
Reputation: 1
Bydliště: Slovensko, Bratislava

Re: Dynmap-cerne mista

#2 Příspěvekod Vojko » 20 úno 2012, 14:50

Dynmapa zobrazuje miesta, kde to "žije" :D
Takže musíš tam mať niečo odohrané, aby sa to odokrylo.
Aj keď tu na fóre nie som aktívny, môžete mi písať na Skype, E-Mail, ...

Uživatelský avatar
Sejsel
Příspěvky: 4131
Registrován: 19 čer 2011, 09:43
Reputation: 0
Bydliště: /home/sejsel/
Kontaktovat uživatele:

Re: Dynmap-cerne mista

#3 Příspěvekod Sejsel » 20 úno 2012, 15:40

No, pokud už na těch místech někdo byl, tak na to je chytrý příkaz a to:

Kód: Vybrat vše

/dynmap fullrender


Doporučuju nijak nezatěžovat server, když to jede
01101110011101010110001001110111

michalkomar
Příspěvky: 40
Registrován: 03 led 2012, 19:43
Reputation: 0

Re: Dynmap-cerne mista

#4 Příspěvekod michalkomar » 20 úno 2012, 21:51

Ja to doporucujem pouzivat v kombinacii s WorldBorderom. Vytrimujes svet a vysledok moze byt nadherny, viz.: http://www.pvpcraft.cz/mapa

Navyse odlahcis server od generovania novych chunkov, lebo svet predgenerujes a nedovolis generovat nove - za hranicou.
Obrázek


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 hostů