Jak řešit grief krajiny?

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
Mike8748
Příspěvky: 823
Registrován: 30 bře 2014, 10:05
Reputation: 28

Re: Jak řešit grief krajiny?

#11 Příspěvekod Mike8748 » 26 čer 2018, 08:16

co takhle vlastní plugin?
použít Residence + WorldEdit
pluginem si ohlídat event ResidenceCreationEvent, pomocí WE udělat kopii oblasti vytvářené rezidence, uložit to na disk do vhodně pojmenovaného souboru
a při ResidenceDeleteEvent ze souboru načíst soubor do WE a vložit na původní místo

Uživatelský avatar
Ritchy
Příspěvky: 219
Registrován: 07 čer 2016, 17:14
Reputation: 2

Re: Jak řešit grief krajiny?

#12 Příspěvekod Ritchy » 26 čer 2018, 13:31

Vidíš, tak ho vytvoř. :D
Nezapomeň mi dát K+, pokud jsem ti pomohl! :)

Uživatelský avatar
Kremes
Příspěvky: 86
Věk: 28
Registrován: 06 lis 2014, 13:34
Reputation: 2

Re: Jak řešit grief krajiny?

#13 Příspěvekod Kremes » 26 čer 2018, 13:35

Iwitrag a Mike8748 predstavte si situaciu ze hrac si residenciu spravi zle, chce si ju rozsirit alebo iny dovod na jej zrusenie znamenalo by to ze by automaticky prisiel o dom a na celu jeho byvalu resku by sa zavolal regen ? neni to tak uplne dobry napad podla mna :D

Uživatelský avatar
Ritchy
Příspěvky: 219
Registrován: 07 čer 2016, 17:14
Reputation: 2

Re: Jak řešit grief krajiny?

#14 Příspěvekod Ritchy » 26 čer 2018, 13:40

Kremes,
Dobrá úvaha. Toto mě nenapadlo.
Nezapomeň mi dát K+, pokud jsem ti pomohl! :)

Uživatelský avatar
Ritchy
Příspěvky: 219
Registrován: 07 čer 2016, 17:14
Reputation: 2

Re: Jak řešit grief krajiny?

#15 Příspěvekod Ritchy » 26 čer 2018, 16:42

Možná si ještě udělat to, aby si plugin zapsal co položil za blocky hráč a pak mu to vrátit do inventáře popřípadě někde do /trezor například.
Nezapomeň mi dát K+, pokud jsem ti pomohl! :)

Jo_Do
Příspěvky: 258
Registrován: 24 čer 2016, 20:57
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak řešit grief krajiny?

#16 Příspěvekod Jo_Do » 28 čer 2018, 11:52

Odpověď je jednoduchá, nejde to řešit nijak.
Jsou pluginy, které automaticky odstraňují dlouho nepoužívané regiony, ale to se kolem spawnu použít nedá, protože krajina kolem spawnu je hodně používaná. A v neposlední řadě, takový plugin odstraní i opuštěnou hodnotnou stavbu, protože nijak nezjistí, že tam je.
Sám občas mažu staré regiony a tak se mi povedlo smazat si vlastní hrad (zálohu naštěstí mám).
Existoval na to dřív plugin, pro archaickou verzi MC, který umožňoval chránit region položením zvláštní kostky, ale dneska je už dávno opuštěný.

Uživatelský avatar
Kremes
Příspěvky: 86
Věk: 28
Registrován: 06 lis 2014, 13:34
Reputation: 2

Re: Jak řešit grief krajiny?

#17 Příspěvekod Kremes » 28 čer 2018, 12:44

Podla mna by to slo riesit jedine tak ze pokial by sa hrac dlho neprihlasil na svoj ucet jeho resky by sa automaticky zmazali a vyvolal by sa na nich regen, samozrejme viem ze nic take neexistuje a bolo by potrebne spravit vlastny pl

Uživatelský avatar
Ritchy
Příspěvky: 219
Registrován: 07 čer 2016, 17:14
Reputation: 2

Re: Jak řešit grief krajiny?

#18 Příspěvekod Ritchy » 28 čer 2018, 17:26

Kremesi zase dobrá úvaha. :D Jsi borec.+
Nezapomeň mi dát K+, pokud jsem ti pomohl! :)


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 76 hostů