Doporučuji umisťovat spawnery pomocí přesného commandu a nikoliv pokládáním itemu.
Polož commandblock na blok pod plánovaný spawner a třeba tu si naklikej, co za spawner chceš mít:
http://www.minecraftupdates.com/summon-commandHned na začátku vybereš, že chceš spawner a jakýho moba. Pokud mu chceš dát nějakou výbavu, slouží pro to další kolonky. Nejdůležitější ale jsou kolonky v poslední záložce, bez těch spawner nebude správně fungovat. Sice tam je automaticky vyplněno to, co by měl spawner normálně, ale můžeš to změnit (dosah, množství mobů, rychlost...). Všimni si, kolik tagů to vygeneruje.
Givnutý spawner sice i může tyto tagy mít, ale tento rozdíl je jen a pouze v datech a ne v ID, jenže když blok položíš, tak to pokládá podle ID. Aspoň pro vanila spawner, ten je pitomě naprogramovaný xD. A to je proč ti to nefunguje.
Základní skeleton:
Kód: Vybrat vše
/setblock ~0 ~1 ~0 mob_spawner 0 replace {SpawnData:{id:Skeleton},SpawnCount:1,SpawnRange:4,maxNearbyEntities:6,Delay:20,MinSpawnDelay:60,MaxSpawnDelay:120}
Btw. to kliknutí spawn vajíčkem je věc vanilly, na to taky plugin nepotřebuješ. Tedy....je možné, že na to je potřeba třeba creative. Ale tak pro stavění mapy jistě takovou věc máš, nebo tvoji hráči taky, když jim rozdáváš tak OP věci bez uzardění na tváři (protože survival jsi rozdáváním spawnerů zcela absolutně již zničil, tak nemá smysl, aby neměli creative rovnou)