Server: 82.208.17.30:27590
Ahoj, máme server, dá se říct vše jede, až na: industrial craft, položky v imemech vidíme, recepty vidíme, ale když chceme něco vykraftit, nestane se nic, položka zmizí. A když si ji chci přes OP give přidat, tak napíše 0 items... :-/
Nevíte proč?
Jedeme na CraftBukkit 1.7.10-R0.1 Build 3116, development, připojujeme se s legálníma MC a jedeme přes technic launcher s modpackem Tekkit legends, vše z tekkit legends (mody) jsme zkopírovali na server. Nějaká rada?
EDIT: ani se nám nenačetly v mapě suroviny a podobně z IC :-///
Industrial craft - craftbukit - nefunguje
- pikaso.andreas
- Příspěvky: 3
- Registrován: 26 zář 2016, 10:51
- Reputation: 0
- Kontaktovat uživatele:
- Hanakocz
- Příspěvky: 3228
- Věk: 34
- Registrován: 25 črc 2013, 20:53
- Reputation: 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: Industrial craft - craftbukit - nefunguje
CraftBukkit je server určený pouze pro pluginy, mody na něm nefungují. Pro správnou funkci modů potřebuješ FORGE server.
Jak na to? Stáhneš Forge "installer" pro 1.7.10 -> http://files.minecraftforge.net/maven/n ... .7.10.html
Ten spustíš na svém počítači a vybereš "install server" a zvolíš nějakou nejlépe novou složku. Vygeneruje ti to v ní minecraft_server.1.7.10.jar, forge<verze>_server.jar, složku libraries.
Pokud jste na serveru teprve začali hrát, tak bude server nejlepší celý smazat a začít odznovu - tedy vlézt do serveru přes FTP, smazat vše a nahrát tam ty vygenerované soubory. Případně si zazálohuj, co potřebuješ, ale minimálně mapu atp budeš stejně muset smazat, protože tam je už vanillová...takže je jednodušší smazat vše (složku mods nemusíš, abys ji tam zase nahrával následně hned zpátky, podobně config)
Poté, co tam nahraješ dané soubory, tak ten forge...server.jar přejmenuj na minecraft_server.jar, aby to FH server poznal (je nastaven, že spouští soubor tohoto jména). Pusť server, nepůjde, musíš povolit EULU v eula.txt. Souhlas je závazný (byť ne zcela vynucovaný), takže by ses podle toho měl se serverem následně chovat. Pak ještě musíš editovat server.properties, hlavně počet slotů, aby seděl na počet koupených slotů. Pak by již mělo jít server pustit.
Nicméně pak by sis ještě měl projít, co máš v configu nastaveno, či zda modpack má již odladěné configy, nevím, to musíš vědět, zda ti vyhovuje. Poté, co budeš spokojen s nastavením, tak stačí vypnout server, smazat složku světa (world) a po zapnutí nechat vygenerovat znovu, aby se aplikovalo všechno nastavení.
PS: takový server neumí pluginy, musíš se obejít jen s mody. Avšak pro normální hraní legálních hráčů to zcela stačí, kdyby byla touha po /home a podobných věcech pro děcka, tak lze využít třeba ForgeEssentials, které ti to poskytnou. Existuje sice verze serveru pro mody i pluginy(Cauldron a asi 5 dalších jmen podle toho, kdo se v tom zrovna šťourá), ale je docela nestabilní, neoficiální, má spoustu větví vývoje a moc ji tedy nedoporučuji.
PS PS: zkontroluj, zda modpack nemá nějaké mody na zálohy a tak, těch je možné se zbavit, FH ti poskytuje zálohy sama od sebe (což není běžné jinde třeba, proto často modpacky nějaký takový mod mají), takové zálohy od modu by neúměrně žraly místo na disku.
..případně se ozvi
Jak na to? Stáhneš Forge "installer" pro 1.7.10 -> http://files.minecraftforge.net/maven/n ... .7.10.html
Ten spustíš na svém počítači a vybereš "install server" a zvolíš nějakou nejlépe novou složku. Vygeneruje ti to v ní minecraft_server.1.7.10.jar, forge<verze>_server.jar, složku libraries.
Pokud jste na serveru teprve začali hrát, tak bude server nejlepší celý smazat a začít odznovu - tedy vlézt do serveru přes FTP, smazat vše a nahrát tam ty vygenerované soubory. Případně si zazálohuj, co potřebuješ, ale minimálně mapu atp budeš stejně muset smazat, protože tam je už vanillová...takže je jednodušší smazat vše (složku mods nemusíš, abys ji tam zase nahrával následně hned zpátky, podobně config)
Poté, co tam nahraješ dané soubory, tak ten forge...server.jar přejmenuj na minecraft_server.jar, aby to FH server poznal (je nastaven, že spouští soubor tohoto jména). Pusť server, nepůjde, musíš povolit EULU v eula.txt. Souhlas je závazný (byť ne zcela vynucovaný), takže by ses podle toho měl se serverem následně chovat. Pak ještě musíš editovat server.properties, hlavně počet slotů, aby seděl na počet koupených slotů. Pak by již mělo jít server pustit.
Nicméně pak by sis ještě měl projít, co máš v configu nastaveno, či zda modpack má již odladěné configy, nevím, to musíš vědět, zda ti vyhovuje. Poté, co budeš spokojen s nastavením, tak stačí vypnout server, smazat složku světa (world) a po zapnutí nechat vygenerovat znovu, aby se aplikovalo všechno nastavení.
PS: takový server neumí pluginy, musíš se obejít jen s mody. Avšak pro normální hraní legálních hráčů to zcela stačí, kdyby byla touha po /home a podobných věcech pro děcka, tak lze využít třeba ForgeEssentials, které ti to poskytnou. Existuje sice verze serveru pro mody i pluginy(Cauldron a asi 5 dalších jmen podle toho, kdo se v tom zrovna šťourá), ale je docela nestabilní, neoficiální, má spoustu větví vývoje a moc ji tedy nedoporučuji.
PS PS: zkontroluj, zda modpack nemá nějaké mody na zálohy a tak, těch je možné se zbavit, FH ti poskytuje zálohy sama od sebe (což není běžné jinde třeba, proto často modpacky nějaký takový mod mají), takové zálohy od modu by neúměrně žraly místo na disku.
..případně se ozvi
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
- pikaso.andreas
- Příspěvky: 3
- Registrován: 26 zář 2016, 10:51
- Reputation: 0
- Kontaktovat uživatele:
Re: Industrial craft - craftbukit - nefunguje
Děkuji za super podrobný návod, jak dojdu z práce, hned to otestuji a případně napíši.
Přes technic launcher v singlu vše šlape, ale na server jsem trochu jouda
-- 26 zář 2016, 19:32 --
chjooo, píše mi to při direct connect, přes add server píše že Cant connect to server :-/
Tak změna, server už jede. s čistým 1.7.10 se připojím, s technicem ne, píše to:
Přes technic launcher v singlu vše šlape, ale na server jsem trochu jouda

-- 26 zář 2016, 19:32 --
chjooo, píše mi to při direct connect, přes add server píše že Cant connect to server :-/
Tak změna, server už jede. s čistým 1.7.10 se připojím, s technicem ne, píše to:
- Hanakocz
- Příspěvky: 3228
- Věk: 34
- Registrován: 25 črc 2013, 20:53
- Reputation: 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: Industrial craft - craftbukit - nefunguje
Failed session znamená, že technic nemá správný token z Mojang serveru. To se může stát tím, že se ten token "ztratil", přemazal, atp, nebo prostě může být ta verze launcheru nějak podělaná. Doporučuji zkusit stáhnout znovu Technic, v poslední době jsem se setkal s jedním člověkem, co mu to za boha stále hlásilo neplatnou session, nová verze Technicu pomohla. Tak to zkus.
Teoreticky lze hru pustit i z vanilla launcheru, pro to musíš splnit pár kroků:
1) spustit znovu ten forge installer a nainstalovat klient
2) vytvořit nový profil, pojmenovat si ho nějak srozumitelně, a - to je nejdůležitější - dát mu vlastní custom složku (třeba já mám .minecraft/ForgeProfily/<jmenoprofilu> ), pak zvolit danou verzi forge v seznamu releasů a nastavit aspoň 2-3GB RAM v java argumentech. (-xmx3g , tam stačí změnit číslo - musíš mít striktně 64bit javu!)
3) profil pustit, pak vlézt do té složky a do mods a config dát ty dané soubory, pak už stačí hrát
Dbej na to složkování, aby verze navzájem nekolidovaly, pak jde modpacky hrát v klidu i z vanilla launcheru, jen aktualizace pak není docela automatická, ale pokud by to jinak nefungovalo....je to záložní řešení (a je jednodušší, než si na testování třeba setupovat vlastní technic modpack)
Teoreticky lze hru pustit i z vanilla launcheru, pro to musíš splnit pár kroků:
1) spustit znovu ten forge installer a nainstalovat klient
2) vytvořit nový profil, pojmenovat si ho nějak srozumitelně, a - to je nejdůležitější - dát mu vlastní custom složku (třeba já mám .minecraft/ForgeProfily/<jmenoprofilu> ), pak zvolit danou verzi forge v seznamu releasů a nastavit aspoň 2-3GB RAM v java argumentech. (-xmx3g , tam stačí změnit číslo - musíš mít striktně 64bit javu!)
3) profil pustit, pak vlézt do té složky a do mods a config dát ty dané soubory, pak už stačí hrát
Dbej na to složkování, aby verze navzájem nekolidovaly, pak jde modpacky hrát v klidu i z vanilla launcheru, jen aktualizace pak není docela automatická, ale pokud by to jinak nefungovalo....je to záložní řešení (a je jednodušší, než si na testování třeba setupovat vlastní technic modpack)
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
- pikaso.andreas
- Příspěvky: 3
- Registrován: 26 zář 2016, 10:51
- Reputation: 0
- Kontaktovat uživatele:
Re: Industrial craft - craftbukit - nefunguje
Zkoušel jsem i tento návod: http://forums.technicpack.net/topic/225 ... h-plugins/ a pořád je to bez podpory modů, přímo jsem instaloval ten tekkit legends, celé dle návodu a furt je to vanila. :-/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů