K problému:
Zajímají tě dva comamndbloky, první je /testfor a druhý je /effect
http://minecraft.gamepedia.com/Commands
Kód: Vybrat vše
/testfor @p[x=X,y=Y,z=Z,r=20]Tanto commandblock napíchneš na redstone clock, takže se bude spínat každou chvilku. Za něj dáš redstone comparator a hned za něj druhý comamndblock, který bude mít
Kód: Vybrat vše
/effect @p[x=X,y=Y,z=Z,r=20] 15 9999 3 115ka je slepota.. http://minecraft.gamepedia.com/Data_val ... us_effects
Hráčovi to bude takto přidělovat effect celou dobu, dokud bude ve vzdálenosti 20 bloků (koule) od bloku se souřadnicemi X Y Z zadanými v CB...
Prakticky lze vynechat první commandblock a rovnou napojit clock na ten druhý, nicméně výhoda toho uspořádání je v tom, že za ten první CB můžeš napojit víc efektů nebo třeba commandblock s /tellraw, který pošeptá hráči nějakou hezkou zprávičku...a stačí ti na to jeden clock.
Pokud bys chtěl to mít jen jednou, musel by do toho zakomponovat scoreboardy, kdy přidání effectu připočte 1 v nějakém scoreboardu a na lidi s takovým skore to pak již nebude fungovat. V prvním odkazu si nastuduj command target selectors.
