Tekkit - Pl

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
SulFidD
Příspěvky: 87
Registrován: 19 srp 2014, 23:37
Reputation: 0

Tekkit - Pl

#1 Příspěvekod SulFidD » 02 srp 2015, 18:04

82.208.17.13:27741

Zdravím, mám nově koupený server pro Tekkit a moje otázka zní jak lze na server přidat pluginy. Dříve když jsem si zakládal tekkit přes obyč minecraft server (nebyl ještě balíček tekkitu na FH) tak se klasicky složka s pluginama načetla a pluginy na tu verzi na které server běží(1.6.4) se normálně načetli a fungovali. Ale tady složka s pluginy se prostě jakoby "nenačte", v složce je klasicky fakahedy statistický plugin, když tam dám jakýkoliv plugin tak nejde, jakoby na serveru nebyl, jak řikám, prostě se ta složka nenačte, a ano dávám tam správné verze pluginů. Takže bych se chtěl zeptat jak na to aby jsem tam mohl nějaký ten plugin přidat, jestli se to musí nějak přes cauldron(nevím jak funguje, zatím jsem to neštudoval) nebo jinačím způsobem. Budu rád za každou radu. SulF

Uživatelský avatar
RandoMan
Příspěvky: 43
Věk: 28
Registrován: 11 črc 2015, 11:04
Reputation: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Tekkit - Pl

#2 Příspěvekod RandoMan » 02 srp 2015, 18:24

Ahoj,

pro použití Pluginú potřebuješ specialní bukkit, z jménem MCPC+, nahráš to na server, pojmenuješ to minecraft_server.jar, a ten starý zmažeš, tady máš DL.. http://tcpr.ca/mcpc
Když ti nekdo pomúže odmeň ho! Karma+

Uživatelský avatar
Hanakocz
Příspěvky: 3228
Věk: 34
Registrován: 25 črc 2013, 20:53
Reputation: 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Tekkit - Pl

#3 Příspěvekod Hanakocz » 02 srp 2015, 18:41

Druhá možnost (protože zprovoznit mcpc+ pro staré verze jako 1.6.4 může být docela tricky, resp. některé verze tam prostě nefungují), je nepotřebovat pluginy. Víceméně všechny potřebné záležitosti, jako essentials, permissions atp mají Forge verzi(tudíž přijdou do složky MODS), tudíž v tu chvíli nepotřebuješ mít hybridní plugin i mod server. WorldEdit, dynmap atp to mají taky. Pracuje se s nimi zcela stejně, jako s bukkit verzemi, jen se liší, jaký typ serveru potřebuješ.

Proč to říkám? Kdybys měl problémy s tím to zprovoznit, tak je to fungující řešení. Protože lepší řešení je již jen stavět server pro 1.7.10, kde je instalace tohoto hybridního serveru (Cauldron) prakticky bez problému. Jediné, co tam není, tak oficiílní Tekkit modpack, protože ten je sice v přípravě, ale ještě nevyšel (ale toto léto PRÝ vyjde). Tam by sis pak musel modpack složit sám, nebo se poohlédnout jinde. Ale z funkčního hlediska by sis polepšil dosti velkým způsobem.
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)

Uživatelský avatar
RandoMan
Příspěvky: 43
Věk: 28
Registrován: 11 črc 2015, 11:04
Reputation: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Tekkit - Pl

#4 Příspěvekod RandoMan » 02 srp 2015, 19:54

Nebo :) díky že jsi mě opravil + Karma :D
Když ti nekdo pomúže odmeň ho! Karma+

SulFidD
Příspěvky: 87
Registrován: 19 srp 2014, 23:37
Reputation: 0

Re: Tekkit - Pl

#5 Příspěvekod SulFidD » 04 srp 2015, 00:01

Díky za tipy, Essentials, AuthMe a Residence jsem zkoušel dávat už před tímhle topickem do složky mods a nepomohlo to, nespustili se, vím že residence jsou tady skoro k ničemu ale když se udělá území tak se aspoň v něm zakáže move.


Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů