Server: 93.91.250.156:27543
Dobrý den,
lagguje mi server... docela dost... I přes to, že nejsem v tomto směru úplný lajk, nejsem schopný sám zjistit příčinu. Vše na serveru mám nastavené podle mých dřívějších serverů, které vždy jely bez laggů, proto si myslím, že problém bude spíše v pluginech. Vždy, když se někdo připojuje nebo odpojuje, dojde k šílenému laggu. Jinak server běží celkem OK (15-20 TPS). Když se totiž hráč připojuje, několik desítek vteřin to stahuje mapu. Domnívám se tedy, že tyto dva úkony spolu souvisí a tuším, že by v tom mohl mít prsty MultiWorld (co jiného by tak dlouho načítalo terén). Přikládám screen z konzole - domnívám se, že tyto varovné zprávy s laggy rovněž souvisí a sepíšu Vám zde pluginy, které na serveru mám. Předem děkuji!
PLUGINY: LagMeter, MultiWorld, SetSpawn, FakaHedaMinequery, WorldEdit, FriendMe, ColoredSigns, Vault, PlayerHeads, PermissionsEx, HealthBar, Paintball, WorldGuard, dynmap, LinkSign, AutoMessage, Chairs, Parkour, AntiAd, WarpSigns, OnTime, EasyWarp, iDisguise, 1vs1, Lockette, ClearLag, MyWarp, MonsterBox, Enchanter, Headshoots, MobArena, MoreHearts, Essentials, Jobs, Citizens, SignURLs, ServerSigns, KillerMoney, ChestShop, Timeismoney, AuthMe, Jackpot
KONZOLE NEUSTÁLE PÍŠE: > [23:26:28 WARN]: java.util.ConcurrentModificationException
> [23:26:28 WARN]: at java.util.ArrayList$Itr.checkForComodification(ArrayList.java:859)
> [23:26:28 WARN]: at java.util.ArrayList$Itr.next(ArrayList.java:831)
> [23:26:28 WARN]: at org.bukkit.craftbukkit.v1_8_R1.CraftWorld.getPlayers(CraftWorld.java:701)
> [23:26:28 WARN]: at de.robingrether.idisguise.management.ChannelHandler.write(ChannelHandler.java:112)
> [23:26:28 WARN]: at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.invokeWrite(AbstractChannelHandlerContext.java:657)
> [23:26:28 WARN]: at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.write(AbstractChannelHandlerContext.java:715)
> [23:26:28 WARN]: at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.writeAndFlush(AbstractChannelHandlerContext.java:705)
> [23:26:28 WARN]: at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.writeAndFlush(AbstractChannelHandlerContext.java:740)
> [23:26:28 WARN]: at io.netty.channel.DefaultChannelPipeline.writeAndFlush(DefaultChannelPipeline.java:895)
> [23:26:28 WARN]: at io.netty.channel.AbstractChannel.writeAndFlush(AbstractChannel.java:241)
> [23:26:28 WARN]: at net.minecraft.server.v1_8_R1.QueuedProtocolSwitch.run(SourceFile:161)
> [23:26:28 WARN]: at io.netty.util.concurrent.SingleThreadEventExecutor.runAllTasks(SingleThreadEventExecutor.java:370)
> [23:26:28 WARN]: at io.netty.channel.nio.NioEventLoop.run(NioEventLoop.java:353)
> [23:26:28 WARN]: at io.netty.util.concurrent.SingleThreadEventExecutor$2.run(SingleThreadEventExecutor.java:116)
> [23:26:28 WARN]: at java.lang.Thread.run(Thread.java:744)
> [23:26:31 INFO]: DanBer issued server command: /iteminfo
> [23:26:47 WARN]: java.util.ConcurrentModificationException
> [23:26:47 WARN]: at java.util.ArrayList$Itr.checkForComodification(ArrayList.java:859)
> [23:26:47 WARN]: at java.util.ArrayList$Itr.next(ArrayList.java:831)
> [23:26:47 WARN]: at org.bukkit.craftbukkit.v1_8_R1.CraftWorld.getPlayers(CraftWorld.java:701)
> [23:26:47 WARN]: at de.robingrether.idisguise.management.ChannelHandler.write(ChannelHandler.java:112)
> [23:26:47 WARN]: at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.invokeWrite(AbstractChannelHandlerContext.java:657)
> [23:26:47 WARN]: at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.write(AbstractChannelHandlerContext.java:715)
> [23:26:47 WARN]: at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.writeAndFlush(AbstractChannelHandlerContext.java:705)
> [23:26:47 WARN]: at io.netty.channel.AbstractChannelHandlerContext.writeAndFlush(AbstractChannelHandlerContext.java:740)
> [23:26:47 WARN]: at io.netty.channel.DefaultChannelPipeline.writeAndFlush(DefaultChannelPipeline.java:895)
> [23:26:47 WARN]: at io.netty.channel.AbstractChannel.writeAndFlush(AbstractChannel.java:241)
> [23:26:47 WARN]: at net.minecraft.server.v1_8_R1.QueuedProtocolSwitch.run(SourceFile:161)
> [23:26:47 WARN]: at io.netty.util.concurrent.SingleThreadEventExecutor.runAllTasks(SingleThreadEventExecutor.java:370)
> [23:26:47 WARN]: at io.netty.channel.nio.NioEventLoop.run(NioEventLoop.java:353)
> [23:26:47 WARN]: at io.netty.util.concurrent.SingleThreadEventExecutor$2.run(SingleThreadEventExecutor.java:116)
> [23:26:47 WARN]: at java.lang.Thread.run(Thread.java:744)
Laggy
- Hanakocz
- Příspěvky: 3228
- Věk: 34
- Registrován: 25 črc 2013, 20:53
- Reputation: 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: Laggy
Toto nám sem nestačí, spíš sem dodej celý výpis od startu serveru po první přihlašující se hráče (buď z konzole, nebo ze složky LOGS)
A dej to do CODE (něco jako spoiler, ale na zachování formátování)
A dej to do CODE (něco jako spoiler, ale na zachování formátování)
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
-
danielbernatek
- Příspěvky: 18
- Registrován: 23 dub 2014, 16:23
- Reputation: 0
- Hanakocz
- Příspěvky: 3228
- Věk: 34
- Registrován: 25 črc 2013, 20:53
- Reputation: 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: Laggy
Spoiler byl zbytečný, stačil CODE, protože dlouhý code se chová zároveň jako spoiler 
Can't keep up je jen důsledek, nikoliv příčina...A co tedy mohou být příčiny? Budu vypisovat postupně podle logu všechny problémy, nejen ty, které za to teoreticky mohou...ať si opravíš rovnou vše
-> Různý verze Spigotu tu byly problémový, hlásilo to víc lidí, takže pokud nemáš aktuální, i update může občas pomoci (ale zda máš problémovou verzi neumím říct, nepoužívám CB)
-> Asi víš, co děláš, ale je to opravdu nebezpečné, povoluje to cheatery a laggery na serveru, a spoustu dalších problémů
-> často právě programy proti lagům tím, že monitorují celý server, můžou způsobit lagy. Takže jejich použití je diskutabilní, server by si s většinou věcí měl poradit sám (snad krom automatickýho mazání zvířat, pokud jich je moc na jendom místě - což způsobuje nejvíc lagů úplně ze všeho po chunk loadování -> každá entita totiž počítá kolizi hitboxu s každou další na stejném místě, takže tam náočnost exponencielně roste s počtem entit na jednom místě)
Tu je první větší error, FriendMe se ti odmítlo zapnut, něco mu chybí. Resp me.CopyableCougar4.main.MAPI tendle class.Asi bys měl updatovat, nebo kontaktovat autora pluginu, aby to opravil.
Používáš soubor na ukládání permissionů, čtení souborů je náročný na server a pomalý, permissiony jsou potřeba na login, jsou potřeba na každou akci hráče, každej příkaz, každý jiný plugin. Pokaždý to musí přečíst celý soubor, takže to trvá dlouho. Vhodné je to napojit na MySQL, což sníží zátěž na serveru, ten pak do databáze přistupuje do tabulky a přímo indexem najde hodnotu , kterou hledá, aniž by musel číst celý soubor. TO MŮŽE VÝRAZNĚ POMOCI PROTI LAGŮM
Funguje ti dynmapa? Pokud ano, tak jen je něco nastavenýho, jak nemá, ale to je jen drobnost, co asi není třeba řešit:)
DRUHÝ antilag plugin, přemýšlel jsi někdy o tom, jak se budou chovat dva kohouti na jednom smetišti? Co když se mezi sebou budou trochu přetahovat v dělání některých věcí? A samozřejmě oba skenují server, což ho zatěžuje.
A tady je daší větší problém: KillerMoney pluginu se nelíbí config, máš to špatně napsaný. nejspíš řádky 111 a 112, koukni na to a oprav.
+ to má update
+ nějaký updaty
Pamatuješ si na error, jak se odmítlo pustit FriendMe? No tak když se přihlašuje hráč, tak to FriendMe má nějakou práci při loginu....a celý to vyerroruje. Protože to FriendMe nepracuje správně. A server se z toho celej poplete, protože neví, co má dělat. A zbytek už jsou jen následky...
+ Máš AuthMe na databázi MySQL? Taky je dost důležité jej tam mít, aby opět při loginu nemusel server přečíst celý soubor s uživatelskými informacemi, ale aby si přečetl jen potřebný řádek v databázi.
MySQL máš ZDARMA k serveru, určitě ji využij! Tu v návodech je určitě návod, jak převést PEX do MySQL, najdi si jej (v seznamu návodů je), pokud možno napoj na MySQL všechny pluginy, které to umožňují (kromě dynmapy, tam to má naopak neblahé následky na databázi, ta mapa je prostě moc velká)
----------------------
EDIT k tomu friendme:
špatný UUID můžou být způsobena OFFLINE serverem, protože ten má jiná UUID, než ONLINE server. A pluginy LOGICKY jsou programovaný pro ONLINE servery. Takže i prosté Online=true by to mohlo spravit....ale prozatím se řiď tím výše napsaným
Can't keep up je jen důsledek, nikoliv příčina...A co tedy mohou být příčiny? Budu vypisovat postupně podle logu všechny problémy, nejen ty, které za to teoreticky mohou...ať si opravíš rovnou vše
Kód: Vybrat vše
> [11:17:11 INFO]: This server is running CraftBukkit version git-Bukkit-ee6d0fa (MC: 1.8) (Implementing API version 1.8-R0.1-SNAPSHOT)-> Různý verze Spigotu tu byly problémový, hlásilo to víc lidí, takže pokud nemáš aktuální, i update může občas pomoci (ale zda máš problémovou verzi neumím říct, nepoužívám CB)
Kód: Vybrat vše
> [11:17:12 WARN]: **** SERVER IS RUNNING IN OFFLINE/INSECURE MODE!-> Asi víš, co děláš, ale je to opravdu nebezpečné, povoluje to cheatery a laggery na serveru, a spoustu dalších problémů
Kód: Vybrat vše
> [11:17:13 INFO]: [LagMeter] Enabling LagMeter v1.16.0-> často právě programy proti lagům tím, že monitorují celý server, můžou způsobit lagy. Takže jejich použití je diskutabilní, server by si s většinou věcí měl poradit sám (snad krom automatickýho mazání zvířat, pokud jich je moc na jendom místě - což způsobuje nejvíc lagů úplně ze všeho po chunk loadování -> každá entita totiž počítá kolizi hitboxu s každou další na stejném místě, takže tam náočnost exponencielně roste s počtem entit na jednom místě)
Kód: Vybrat vše
[11:17:14 ERROR]: Error occurred while enabling FriendMe v3.4 (Is it up to date?)
java.lang.NoClassDefFoundError: me/CopyableCougar4/main/MAPI
at me.CopyableCougar4.main.FriendMe.onEnable(FriendMe.java:104) ~[?:?]
at org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin.setEnabled(JavaPlugin.java:321) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.bukkit.plugin.java.JavaPluginLoader.enablePlugin(JavaPluginLoader.java:327) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.enablePlugin(SimplePluginManager.java:404) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.bukkit.craftbukkit.v1_8_R1.CraftServer.loadPlugin(CraftServer.java:341) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.bukkit.craftbukkit.v1_8_R1.CraftServer.enablePlugins(CraftServer.java:313) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.MinecraftServer.q(MinecraftServer.java:394) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.MinecraftServer.k(MinecraftServer.java:362) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.MinecraftServer.a(MinecraftServer.java:317) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.DedicatedServer.init(DedicatedServer.java:190) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:484) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at java.lang.Thread.run(Thread.java:744) [?:1.7.0_51]
Caused by: java.lang.ClassNotFoundException: me.CopyableCougar4.main.MAPI
at java.net.URLClassLoader$1.run(URLClassLoader.java:366) ~[?:1.7.0_51]
at java.net.URLClassLoader$1.run(URLClassLoader.java:355) ~[?:1.7.0_51]
at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method) ~[?:1.7.0_51]
at java.net.URLClassLoader.findClass(URLClassLoader.java:354) ~[?:1.7.0_51]
at org.bukkit.plugin.java.PluginClassLoader.findClass(PluginClassLoader.java:77) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.bukkit.plugin.java.PluginClassLoader.findClass(PluginClassLoader.java:62) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:425) ~[?:1.7.0_51]
at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:358) ~[?:1.7.0_51]
... 12 moreTu je první větší error, FriendMe se ti odmítlo zapnut, něco mu chybí. Resp me.CopyableCougar4.main.MAPI tendle class.Asi bys měl updatovat, nebo kontaktovat autora pluginu, aby to opravil.
Kód: Vybrat vše
> [11:17:15 INFO]: [PermissionsEx] Initializing file backendPoužíváš soubor na ukládání permissionů, čtení souborů je náročný na server a pomalý, permissiony jsou potřeba na login, jsou potřeba na každou akci hráče, každej příkaz, každý jiný plugin. Pokaždý to musí přečíst celý soubor, takže to trvá dlouho. Vhodné je to napojit na MySQL, což sníží zátěž na serveru, ten pak do databáze přistupuje do tabulky a přímo indexem najde hodnotu , kterou hledá, aniž by musel číst celý soubor. TO MŮŽE VÝRAZNĚ POMOCI PROTI LAGŮM
Kód: Vybrat vše
> [11:17:17 ERROR]: [dynmap] Failed to start WebServer on address 93.91.250.156:27543 : Address already in useFunguje ti dynmapa? Pokud ano, tak jen je něco nastavenýho, jak nemá, ale to je jen drobnost, co asi není třeba řešit:)
Kód: Vybrat vše
> [11:17:18 INFO]: [ClearLag] Enabling ClearLag v2.7.7DRUHÝ antilag plugin, přemýšlel jsi někdy o tom, jak se budou chovat dva kohouti na jednom smetišti? Co když se mezi sebou budou trochu přetahovat v dělání některých věcí? A samozřejmě oba skenují server, což ho zatěžuje.
Kód: Vybrat vše
[11:17:19 ERROR]: Cannot load plugins/KillerMoney/mobs.yml
org.bukkit.configuration.InvalidConfigurationException: while scanning a simple key
in 'string', line 111, column 7:
Value:5 ? 10
^
could not found expected ':'
in 'string', line 113, column 1:
PIG_ZOMBIE:
^
at org.bukkit.configuration.file.YamlConfiguration.loadFromString(YamlConfiguration.java:57) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.bukkit.configuration.file.FileConfiguration.load(FileConfiguration.java:226) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.bukkit.configuration.file.FileConfiguration.load(FileConfiguration.java:169) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.bukkit.configuration.file.YamlConfiguration.loadConfiguration(YamlConfiguration.java:180) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.diecode.KillerMoney.Configs.Configs.loadMobsConfig(Configs.java:126) [KillerMoney.jar:?]
at net.diecode.KillerMoney.CustomObjects.Mobs.initialize(Mobs.java:59) [KillerMoney.jar:?]
at net.diecode.KillerMoney.CustomObjects.Mobs.<clinit>(Mobs.java:25) [KillerMoney.jar:?]
at net.diecode.KillerMoney.KillerMoney.onEnable(KillerMoney.java:83) [KillerMoney.jar:?]
at org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin.setEnabled(JavaPlugin.java:321) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.bukkit.plugin.java.JavaPluginLoader.enablePlugin(JavaPluginLoader.java:327) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.enablePlugin(SimplePluginManager.java:404) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.bukkit.craftbukkit.v1_8_R1.CraftServer.loadPlugin(CraftServer.java:341) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.bukkit.craftbukkit.v1_8_R1.CraftServer.enablePlugins(CraftServer.java:313) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.MinecraftServer.q(MinecraftServer.java:394) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.MinecraftServer.k(MinecraftServer.java:362) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.MinecraftServer.a(MinecraftServer.java:317) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.DedicatedServer.init(DedicatedServer.java:190) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:484) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at java.lang.Thread.run(Thread.java:744) [?:1.7.0_51]
Caused by: org.yaml.snakeyaml.scanner.ScannerException: while scanning a simple key
in 'string', line 111, column 7:
Value:5 ? 10
^
could not found expected ':'
in 'string', line 113, column 1:
PIG_ZOMBIE:
^
at org.yaml.snakeyaml.scanner.ScannerImpl.stalePossibleSimpleKeys(ScannerImpl.java:465) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.yaml.snakeyaml.scanner.ScannerImpl.needMoreTokens(ScannerImpl.java:280) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.yaml.snakeyaml.scanner.ScannerImpl.checkToken(ScannerImpl.java:225) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.yaml.snakeyaml.parser.ParserImpl$ParseBlockMappingKey.produce(ParserImpl.java:558) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.yaml.snakeyaml.parser.ParserImpl.peekEvent(ParserImpl.java:158) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.yaml.snakeyaml.parser.ParserImpl.checkEvent(ParserImpl.java:143) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.yaml.snakeyaml.composer.Composer.composeMappingNode(Composer.java:226) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.yaml.snakeyaml.composer.Composer.composeNode(Composer.java:155) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.yaml.snakeyaml.composer.Composer.composeMappingNode(Composer.java:231) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.yaml.snakeyaml.composer.Composer.composeNode(Composer.java:155) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.yaml.snakeyaml.composer.Composer.composeMappingNode(Composer.java:231) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.yaml.snakeyaml.composer.Composer.composeNode(Composer.java:155) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.yaml.snakeyaml.composer.Composer.composeDocument(Composer.java:122) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.yaml.snakeyaml.composer.Composer.getSingleNode(Composer.java:105) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.yaml.snakeyaml.constructor.BaseConstructor.getSingleData(BaseConstructor.java:120) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.yaml.snakeyaml.Yaml.loadFromReader(Yaml.java:481) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.yaml.snakeyaml.Yaml.load(Yaml.java:400) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.bukkit.configuration.file.YamlConfiguration.loadFromString(YamlConfiguration.java:55) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
... 18 moreA tady je daší větší problém: KillerMoney pluginu se nelíbí config, máš to špatně napsaný. nejspíš řádky 111 a 112, koukni na to a oprav.
Kód: Vybrat vše
> [11:17:20 INFO]: [KillerMoney] ------------------------------
> [11:17:20 INFO]: [KillerMoney] | Update found!
> [11:17:20 INFO]: [KillerMoney] | Your version: 3.0 | new version: 3.13
> [11:17:20 INFO]: [KillerMoney] | Please update KillerMoney!
> [11:17:20 INFO]: [KillerMoney] | http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/killermoney/
> [11:17:20 INFO]: [KillerMoney] ------------------------------+ to má update
Kód: Vybrat vše
> [11:17:21 WARN]: [Vault] Stable Version: 1.5.3 is out! You are still running version: 1.5.0
> [11:17:21 WARN]: [Vault] Update at: http://dev.bukkit.org/server-mods/vault
> [11:17:22 INFO]: [Paintball] --------- Checking version ----------
> [11:17:22 INFO]: [Paintball] There is a new version of paintball available: Paintball v1.3.3 (RELEASE)
> [11:17:22 INFO]: [Paintball] Download at the bukkit dev page.
> [11:17:22 INFO]: [Paintball] --------- ---------------- ----------+ nějaký updaty
Kód: Vybrat vše
> [11:17:49 ERROR]: Could not pass event PlayerJoinEvent to FriendMe v3.4
org.bukkit.event.EventException
at org.bukkit.plugin.java.JavaPluginLoader$1.execute(JavaPluginLoader.java:297) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.bukkit.plugin.RegisteredListener.callEvent(RegisteredListener.java:62) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.bukkit.plugin.TimedRegisteredListener.callEvent(TimedRegisteredListener.java:36) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.fireEvent(SimplePluginManager.java:501) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.callEvent(SimplePluginManager.java:486) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.PlayerList.onPlayerJoin(PlayerList.java:258) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.PlayerList.a(PlayerList.java:142) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.LoginListener.b(LoginListener.java:81) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.LoginListener.c(LoginListener.java:41) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.NetworkManager.a(NetworkManager.java:150) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.ServerConnection.c(SourceFile:151) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.MinecraftServer.z(MinecraftServer.java:733) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.DedicatedServer.z(DedicatedServer.java:284) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.MinecraftServer.y(MinecraftServer.java:609) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:517) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at java.lang.Thread.run(Thread.java:744) [?:1.7.0_51]
Caused by: java.lang.IllegalArgumentException: Invalid UUID string:
at java.util.UUID.fromString(UUID.java:194) ~[?:1.7.0_51]
at me.CopyableCougar4.main.MineUUID.getUUID(MineUUID.java:23) ~[?:?]
at me.CopyableCougar4.main.FriendMeEvents.onJoin(FriendMeEvents.java:47) ~[?:?]
at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method) ~[?:1.7.0_51]
at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(NativeMethodAccessorImpl.java:57) ~[?:1.7.0_51]
at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:43) ~[?:1.7.0_51]
at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:606) ~[?:1.7.0_51]
at org.bukkit.plugin.java.JavaPluginLoader$1.execute(JavaPluginLoader.java:295) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
... 15 more
> [11:17:49 ERROR]: Could not pass event PlayerJoinEvent to AuthMe v5.0-SNAPSHOT
org.bukkit.event.EventException
at org.bukkit.plugin.java.JavaPluginLoader$1.execute(JavaPluginLoader.java:297) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.bukkit.plugin.RegisteredListener.callEvent(RegisteredListener.java:62) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.bukkit.plugin.TimedRegisteredListener.callEvent(TimedRegisteredListener.java:36) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.fireEvent(SimplePluginManager.java:501) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.callEvent(SimplePluginManager.java:486) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.PlayerList.onPlayerJoin(PlayerList.java:258) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.PlayerList.a(PlayerList.java:142) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.LoginListener.b(LoginListener.java:81) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.LoginListener.c(LoginListener.java:41) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.NetworkManager.a(NetworkManager.java:150) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.ServerConnection.c(SourceFile:151) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.MinecraftServer.z(MinecraftServer.java:733) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.DedicatedServer.z(DedicatedServer.java:284) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.MinecraftServer.y(MinecraftServer.java:609) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at net.minecraft.server.v1_8_R1.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:517) [minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
at java.lang.Thread.run(Thread.java:744) [?:1.7.0_51]
Caused by: java.lang.NullPointerException
at fr.xephi.authme.listener.AuthMePlayerListener.onPlayerJoin(AuthMePlayerListener.java:654) ~[?:?]
at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method) ~[?:1.7.0_51]
at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(NativeMethodAccessorImpl.java:57) ~[?:1.7.0_51]
at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:43) ~[?:1.7.0_51]
at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:606) ~[?:1.7.0_51]
at org.bukkit.plugin.java.JavaPluginLoader$1.execute(JavaPluginLoader.java:295) ~[minecraft_server.jar:git-Bukkit-ee6d0fa]
... 15 morePamatuješ si na error, jak se odmítlo pustit FriendMe? No tak když se přihlašuje hráč, tak to FriendMe má nějakou práci při loginu....a celý to vyerroruje. Protože to FriendMe nepracuje správně. A server se z toho celej poplete, protože neví, co má dělat. A zbytek už jsou jen následky...
+ Máš AuthMe na databázi MySQL? Taky je dost důležité jej tam mít, aby opět při loginu nemusel server přečíst celý soubor s uživatelskými informacemi, ale aby si přečetl jen potřebný řádek v databázi.
MySQL máš ZDARMA k serveru, určitě ji využij! Tu v návodech je určitě návod, jak převést PEX do MySQL, najdi si jej (v seznamu návodů je), pokud možno napoj na MySQL všechny pluginy, které to umožňují (kromě dynmapy, tam to má naopak neblahé následky na databázi, ta mapa je prostě moc velká)
----------------------
EDIT k tomu friendme:
Kód: Vybrat vše
Caused by: java.lang.IllegalArgumentException: Invalid UUID string:
špatný UUID můžou být způsobena OFFLINE serverem, protože ten má jiná UUID, než ONLINE server. A pluginy LOGICKY jsou programovaný pro ONLINE servery. Takže i prosté Online=true by to mohlo spravit....ale prozatím se řiď tím výše napsaným
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
-
danielbernatek
- Příspěvky: 18
- Registrován: 23 dub 2014, 16:23
- Reputation: 0
Re: Laggy
Díky moc za analýzu. Musel sis s tím dát strašně moc práce! Problém kompletně způsoboval plugin FriendMe. Nahradil jsem jej jiným pluginem. Co se týče dynmapy, tak s ní teď válčím. kdysi jsem ji měl připravenou k použití za minutku, dnes to ale nejsem, možná kvůli větší náročnosti, schopen nastavit
Ještě se podívám po různých návodech. Díky moc!
- Hanakocz
- Příspěvky: 3228
- Věk: 34
- Registrován: 25 črc 2013, 20:53
- Reputation: 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: Laggy
Ne, nebylo to moc práce, stačilo si přečíst ten log 
Industry 2.0 -> 1.7.10 GregTech6 server. Pro připojení stačí napsat.
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
Člen ligy pro aktualizaci serverů na novější verze a rozšíření modovaného MC.
Discord FH : http://discord.fakaheda.eu/ (sem psát pokud chcete poradit s MC mody akutně)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 hostů