bungeecord vs ip

Technická podpora k herním serverům Minecraft a Tekkit
Message
Autor
marty_
Příspěvky: 1191
Věk: 54
Registrován: 27 srp 2012, 10:10
Reputation: 0
Bydliště: Hranice na Morave
Kontaktovat uživatele:

bungeecord vs ip

#1 Příspěvekod marty_ » 20 úno 2014, 23:01

93.91.250.143:27448

zkousel jsem bungecoord a muzu rict ze to je fakt vychytavka... :-)
propojil v pohode jak sve servery, tak i ten fakahedacky vse pod jednim prihlasenim z proxiny.
NIcmene je tu ale problem:

jak lze vyresit aby s hracem sla i jeho IP?
protoze vsichni hraci na vsech serverech maji IP adresu proxyserveru.
tzn ze napr na authme se musi nastavit neomezene prihlasovani aby se mohli registrovat novi hraci.
styl zapojeni mam takto:
proxy server (na nem par proxypluginu napr: portaly, chat, spawn)
lobby server(na nem je jen authme)
hlavni server (tam se vsichni dostanou po prihlaseni z lobby serveru)
herni server (pripojeny pres proxy)
obyc server (pripojeny pres proxy)
atd...
Nicmene vsude hraci jsou pod ip adresou proxyserveru bez ohledu na jaky hosting se prihlasim.

v configu bungeecore mam ted toto:

Kód: Vybrat vše

ip_forward: true

defaultne bylo false.

resil uz nekdo neco podobneho?
predem diky za tipy

az budu mit cas tak se nekdy rozepisu o pluginech a problemech spojene s hranim na Bungee napojeneho na 5 serveru oproti klasickemu serveru s multiverse-core s 5ti mapami...

cauky
marty
Všechny své servery jsem sloučil pomocí BungeeCordu na jediny multiserver play.hero-craft.cz a jsem maximálně spokojenej :)
Jsou to tyto:
Lobby (1.11), Creativ(1.12), Skyblock(1.12), Planet(1.12), Games(1.9.4), Hranice(1.11), Classic(1.12), , Seniorcraft (1.12), a dalsi pripravuji... (aktualne RPG 1.12)

Zpět na „Minecraft, Tekkit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů