Doufám že mě nezabijete za můj čtvrtý spam takhle po ránu

AuthMe - Mám nastaveno ukládat pozici odlogu (v mysql), při přihlašování to portne hrače na spawn a pak na tu uloženou pozici. Problém je, že ta pozice je z celých, zaorkouhlených číslech, tzn že pokud se člověk odlogne např těsně u dveří, mříží, tabulkového skla, plotu nebo i trapdooru, tak se pozice uloží jakoby v tom blocku a hodí ho to v 50% případů na druhou stranu (funguje to 100%, ale jen ve 2 světových stranách, směrech). Což je na PvP serveru celkem průser

- to je jeden problém
Druhý problém funguje asi na stejném principu, ale je to na teleportu u essentials.
Jeden hráč se postaví třeba k oknu z mříží, nebo tabulek skla (samozřejmě to funguje i u dveří apod.) , a druhý hráč se na něj portne. Obvykle se objeví zase tam kde nechceme.
Primitivní věci které dokáží zkazit hru dost hráčům, resp i mě, i když to dokážu vše zpětně dohledat kdo co vyvedl, je to neskutečná ztráta času, a setkal sjem se se stejnými bugy snad na všech serverech které znám, tzn. že pokud by se to povedlo vyřešit, pomohlo by to asi víc lidem

