Minecraft - Pixel Format Not Accelerated

Pokec o čemkoliv ostatním
Message
Autor
Patik
Příspěvky: 182
Registrován: 16 srp 2013, 22:15
Reputation: 2

Minecraft - Pixel Format Not Accelerated

#1 Příspěvekod Patik » 20 dub 2016, 23:50

Zdravím všechny,
když jsem zkoušel zapnout minecraft, kliknu na Play a napíše to Crash ERROR. V Crash logu bylo psané, že to je tedy pixel format not accelerated minecraft.
Chci se vás zeptat, jestli nemáte nějaké rady, zkoušel jsem již hledat nějaký novější ovladač pro mou grafickou kartu, ale marně, když jsem měl ještě XP, nedělalo to problém, lae až po přechodu na Win 7 to dělá paseku.
Prosím pomocníky, kteří se v tom vyznají, aby se mi pomohli pomoct.
Děkuji a hezký zbytek dne přeji :)

Smexhy
Příspěvky: 5602
Věk: 24
Registrován: 31 říj 2012, 15:50
Reputation: 20
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Minecraft - Pixel Format Not Accelerated

#2 Příspěvekod Smexhy » 21 dub 2016, 00:02

Celý výpis toho erroru by nebol?

Mike8748
Příspěvky: 823
Registrován: 30 bře 2014, 10:05
Reputation: 28

Re: Minecraft - Pixel Format Not Accelerated

#3 Příspěvekod Mike8748 » 21 dub 2016, 09:48

stačí aktualizovat ovladače grafiky v počítači, ze stránek výrobce pc/grafické karty.

uvedená chyba se projevuje pokud ve windows jsou nainstalované pouze základní ovladače od microsoftu, po doinstalování ovladačů od výrobce (a tedy i přidání plné podpory OpenGL a dalších "blbostí") ti MC půjde normálně.

Patik
Příspěvky: 182
Registrován: 16 srp 2013, 22:15
Reputation: 2

Re: Minecraft - Pixel Format Not Accelerated

#4 Příspěvekod Patik » 21 dub 2016, 11:59

Report zde.
Spoiler: zobrazit

Kód: Vybrat vše

---- Minecraft Crash Report ----
// Uh... Did I do that?

Time: 21.4.16 11:10
Description: Initializing game

org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
   at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
   at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
   at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:247)
   at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
   at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
   at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
   at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
   at bcc.ap(SourceFile:594)
   at bcc.an(SourceFile:430)
   at bcc.a(SourceFile:377)
   at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:124)


A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:
---------------------------------------------------------------------------------------

-- Head --
Stacktrace:
   at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
   at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
   at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:247)
   at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
   at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
   at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
   at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
   at bcc.ap(SourceFile:594)
   at bcc.an(SourceFile:430)

-- Initialization --
Details:
Stacktrace:
   at bcc.a(SourceFile:377)
   at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:124)

-- System Details --
Details:
   Minecraft Version: 1.9.2
   Operating System: Windows 7 (amd64) version 6.1
   Java Version: 1.8.0_91, Oracle Corporation
   Java VM Version: Java HotSpot(TM) 64-Bit Server VM (mixed mode), Oracle Corporation
   Memory: 57730128 bytes (55 MB) / 151265280 bytes (144 MB) up to 1060372480 bytes (1011 MB)
   JVM Flags: 6 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx1G -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:+CMSIncrementalMode -XX:-UseAdaptiveSizePolicy -Xmn128M
   IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0
   Launched Version: 1.9.2
   LWJGL: 2.9.4
   OpenGL: ~~ERROR~~ RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread.
   GL Caps:
   Using VBOs: No
   Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched.
   Type: Client (map_client.txt)
   Resource Packs:
   Current Language: ~~ERROR~~ NullPointerException: null
   Profiler Position: N/A (disabled)
   CPU: <unknown>


No, popravdě už nevím, jaké mám stahovat. protože už jsem zkoušel stahovat takových ovladačů, ale prostě to nejde.
Zkus mi s tím poradit.
Jedná se o Grafiku: Sapphire Radeon X1650 ultimate

Uživatelský avatar
Cernokneznik
Příspěvky: 855
Věk: 26
Registrován: 17 črc 2012, 20:23
Reputation: 1
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Minecraft - Pixel Format Not Accelerated

#5 Příspěvekod Cernokneznik » 21 dub 2016, 14:26

Jak už tu bylo řečeno, chybí ti ovladače grafiky.
Na Hopperu máš přímo postup jak problém řešit: http://hopper.minecraft.net/help/pixel- ... celerated/
Tak vyzkoušej postup odsud.
Elkia.club - A gaming club with it's own vanilla survival Minecraft server!
Obrázek apply here

Patik
Příspěvky: 182
Registrován: 16 srp 2013, 22:15
Reputation: 2

Re: Minecraft - Pixel Format Not Accelerated

#6 Příspěvekod Patik » 21 dub 2016, 20:32

Zase tak nezkušený nejsem.
Bohužel mám nejnovější ovladač, co je pro mě dostupný na AMD.com


Zpět na „Off topic“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů