Stránka 1 z 1

Bukkit API - Healing Plugin

Napsal: 28 pro 2014, 17:34
od kamikatze
Ahoj, Učím se zatím úplně od začátku a narazil jsem na problém :
[code=java5]package me.n8t8n.healingplugin;

import org.bukkit.ChatColor;
import org.bukkit.command.Command;
import org.bukkit.command.CommandSender;
import org.bukkit.entity.Player;
import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin;

public class plugin extends JavaPlugin {
public void onDisable() {
System.out.println("Healing Plugin has been disabled.");
}
public void onEnable() {
System.out.println("Healing Plugin has been enabled");
}
public boolean onCommand(CommandSender sender, Command cmd, String commandLabel, String[] args) {
Player player = (Player) sender;

if(commandLabel.equalsIgnoreCase("heal") || commandLabel.equalsIgnoreCase("h")) {
if(args.length == 0) {
//heal = 0 args /heal N8t8n = 1args
player.setHealth(20);
player.sendMessage(ChatColor.AQUA + "You have been healed");
return true;
} else if(args.length == 1) {

}
}
return false;
}
}
[/code]
player.setHealth(20); Mi to označí za chybu, učím se podle YT Videí a jsem zatím u 2. tutoriálu, nic těžkého to není vím..

Re: Bukkit API - Healing Plugin

Napsal: 28 pro 2014, 18:27
od DenOwq
Player nemá instanci damageable (pokud se nemilým)

Re: Bukkit API - Healing Plugin

Napsal: 28 pro 2014, 18:40
od zdenda204
Podle tohoto (jestli dobře čtu), tak má.
http://jd.bukkit.org/rb/apidocs/org/buk ... eable.html

Re: Bukkit API - Healing Plugin

Napsal: 28 pro 2014, 19:18
od DenOwq
Jednoduše použij
[code=java5]player.setHealth(20d);[/code] nebo
[code=java5]player.setHealth((double) 20);[/code] nebo
[code=java5]player.setHealth(new Double(20))[/code]

Re: Bukkit API - Healing Plugin

Napsal: 28 pro 2014, 19:31
od kamikatze
Díky, použil jsem player.setHealth(20.0); ;) Díky moc