Chcem vytvoriť módy do minecraftu a nejaké pluginy.

Pokec o čemkoliv ostatním
kuma

Chcem vytvoriť módy do minecraftu a nejaké pluginy.

#1 Příspěvekod kuma » 24 zář 2013, 15:33

Kumacraft 93.91.250.131:27577

Chcel by som sa opýtať niekoho kto má už skúsenosti s tvorením módov alebo pluginov som znalý programátor C++ a viem aj nieco s javy ale C++ a java sú veľmi podobné porobil som nejake veci: 1. Rozbalil som súbori z minecraft.jar a mám tam nejaké priečinky a strašne veľa súborov class 8-) ale nevedel som ako mam subor class upraviť do teraz som robil len so subormi .java ale subori.class som este nerobil ... ale stiahol som si decompiler a rozbalil som nejake subori co som chcel ale neslo mi to upravit len som si zdrojovy kod javy mohol citat ale upravovat som ho nemohol tak som si ho zkopiroval a ulozil do textoveho suboru a premenoval som priponu na .java a nasiel som na internete video ako to spet zakompilovat na class tak som si otvoril cmd.exe a napisal:

Kód: Vybrat vše

javac bfk.java
a malo mi to vytvorit a skompilovat na class subor ale namiesto toho mi tam napisal v tej konzole 42 errors ale chybu som v tom subore nemal tak som sa chcel presvedcit a isiel som skompilovat subor ktory som nijak neupravil a tiez tam napisalo 42 errors a nic to nevytvorilo tak sa vas pytam co som spravil zle alebo ako to mam urobit s tym decompilovanim a scompilovanim naspet a nepiste mi sem ziadny minecraft coder pack ci ako sa to vola to mi nepomohlo bola to blbost chcem pristupovat priamo do zdrojoveho kodu a upravit ho nie ako cez jeden program co som si stiahol som mohol upravovat len cisla a stringi (text) ... ja chcem prepisat zdrojovi kod a chcem sa spitat ze v ktorom subore zacne minecraft kde funkcia main ------->

Kód: Vybrat vše

public static void main(string Args) { }

??? kde mam hladat hlavnu funkciu ?? a ako mam upravit zdrojovi kod ??? niektorych classov ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: 8-)

Qefik
Kontaktovat uživatele: