Ahoj lidi, mám problém s pluginem který zkouším napsat

Jde o to, že mám EventHandler a potom mám classu. (Kód ve spoileru)
Kód: Vybrat vše
package me.onemoreplays;
import org.bukkit.entity.Player;
import org.bukkit.event.EventHandler;
import org.bukkit.event.Listener;
import org.bukkit.event.player.PlayerToggleSprintEvent;
import org.bukkit.potion.PotionEffect;
import org.bukkit.potion.PotionEffectType;
public class SprintClass implements Listener{
public SprintClass(EventHandle plugin){
plugin.getServer().getPluginManager().registerEvents(this, plugin);
}
@EventHandler
public void sprint(PlayerToggleSprintEvent event){
Player player = event.getPlayer();
if(player.isSprinting()){
player.addPotionEffect(new PotionEffect(PotionEffectType.SPEED, 1, 1));
player.setMaxHealth(6);
}
player.setMaxHealth(10);
player.removePotionEffect(PotionEffectType.SPEED);
}
}
A potřeboval bych udělat to, že pokud hráč začne sprinotvat, tak mu to sníží HP na 6 a hodí mu to speed 2 dokud nepřestane sprintovat. Jakmile přejde zpět do chůze, vezme mu to Speed a hodí mu to zase 10 HP . Pomůžete někdo??
Díky moc
