ProCon

Technická podpora ke hře Battlefield: Bad Company 2
Message
Autor
Kuba
Příspěvky: 6
Registrován: 19 srp 2010, 16:04
Reputation: 0

ProCon

#1 Příspěvekod Kuba » 19 srp 2010, 16:16

Ahojte,

prosím nevěděl by někdo jak ukládat v ProConu? Udělám si maplist, po restartu serveru v CP mapy v maplistu zmizí stejně jako popis serveru.
Ale mapy co jsem do maplistu naskládal před pěti dny drží. Máte někdo řešení? Předem díky za odpověď

Zizi
Příspěvky: 38
Registrován: 26 dub 2010, 21:49
Reputation: 0

Re: ProCon

#2 Příspěvekod Zizi » 20 srp 2010, 22:50

chce to více informací :-)
- Připojuješ se z proconu přímo k serveru (na rcon port), anebo přes nějaký procon layer server?
- Jak přesně děláš maplist? Je to divný, protože Procon při každé změně maplistu nakonec volá příkaz mapList.save (je to vidět v konzoli jaké příkazy probíhají), čímž řekne serveru aby aktuální maplist uložil (a uložený maplist server automaticky načte při startu).
- nemá přes procon přístup i někdo jiný, kdo by ty mapy měnil nezávisle na tobě?
- nemáš náhodou nastavení seznamu map (nebo typu hry) v startovacím skriptu? (to by pak mohlo přebít automaticky uložený maplist)

Ještě dodatek. Procon ukládá a okamžitě aktiuje všechny provedené změny, žádné "uložit" tak nenajdeš.
Zizi

Kuba
Příspěvky: 6
Registrován: 19 srp 2010, 16:04
Reputation: 0

Re: ProCon

#3 Příspěvekod Kuba » 21 srp 2010, 17:03

Ahoj,

obávám se že moc informací už neposkytnu, tak moc tomu nerozumím.

z proconu se přihlašuju na server rcon portem,

maplist dělám v proconu\seznamy\seznam map. Původní 4 mapy co jsem dal do rotace záhadně uloženy zůstaly i po restartech.
Jednou po restartu však zmizely, od tý doby už seznam map po restartu neudrží nic, rovněž popis serveru a vše ostatní.
Pluginy však zůstanou nastaveny i po restartu. Ty jediný drží.

Zatím procon ovládám sám. Zavinění nikým jiným vylučuju.

Ohledně startovacího skriptu - bohužel nevím o co jde :(

Zatím server nerestartuju, prý to není nutný jako kdysi (nebo stále) u serverů pro BF2.
Nový seznam maplist udělám v pluginu, dle Tvý odpovědi by to mohl dělat ten startovací skript.
Díky za odpověď, snad tyhle infa co jsem napsal nějak vytřídí X věcí co by to mohlo dělat.
Kuba

Zizi
Příspěvky: 38
Registrován: 26 dub 2010, 21:49
Reputation: 0

Re: ProCon

#4 Příspěvekod Zizi » 21 srp 2010, 21:20

Takže...
Hlavní nastavení serveru (název, popis, parametry apod.) se řídí tím, co máš u serveru zadáno tady u Fakahedy v Control Panelu.
Případně podrobněji se to řeší nastaveními ve startovacím skriptu (viz jiné téma tady ve fóru o nastavování serveru kde je to popsáno dostatečně podrobně).

Maplist se ukládá automaticky, a měl by po startu serveru být takový, jaký byl při vypnutí. Pokud opravdu není, a nemáš nějaké nastavení týkající se map ve startovacím skriptu, pošli mail adminům Fakahedy, aby se ti na to koukli.

V proconu po změně maplistu zkontroluj na záložce konzole, jestli odpověď serveru na příkaz mapList.save byla "OK" nebo něco jiného.

S restartama serverů to opravdu není tak horké, pokud nespadne sám, tak ho restartuju jen když vyjde mappack :-)

Edit: ty děláš maplist v proconu v nějakým pluginu pro "mixed mode"? pokud jo, tak to se pak nedivím, že po restartu to máš jinak. Server "mixed" seznam nepodporuje, takže plugin neustále mění maplist podle toho, jaká mapa je zrovna na řadě, a po restartu serveru, dokud zase plugin nepojede, tam bude poslední takový použitý dílčí maplist.
Zizi

Kuba
Příspěvky: 6
Registrován: 19 srp 2010, 16:04
Reputation: 0

Re: ProCon

#5 Příspěvekod Kuba » 22 srp 2010, 15:09

Ano, vím že by se měl ukládat automaticky, první cca tři dny to tak fungovalo. Teď už ne...
Jestli startovací skript je soubr startup.txt na FTP, tak tam krom popisu serveru co jsem tam dával
jiný příkaz mnou daný není.
Rotace map byla do dnes jak jsem výše popisoval seznamy\seznam map. Nikoli v pluginu.
Plugin Mixed gamemodes jsem nastavil dnes a drží. Takže bych toto viděl jako řešení. Ale stejně bych radši
aby vše fungovalo jak má. Adminům Fakahedy zatím nic zasílat nebudu, zatím to nechám tak jak to je. Pokud
nebudou jiné potíže, vystačím si s tím jak to funguje pomocí pluginu.

Uživatelský avatar
MiniMe
Site Admin
Příspěvky: 2188
Věk: 32
Registrován: 08 pro 2009, 19:31
Reputation: 11
Kontaktovat uživatele:

Re: ProCon

#6 Příspěvekod MiniMe » 22 srp 2010, 16:53

Dopln prosim popis o dalsi inforamce viz viewtopic.php?f=54&t=727
FakaHeda admin
Nezapomeňte ohodnotit karmou ty, kteří Vám pomohli.

Kuba
Příspěvky: 6
Registrován: 19 srp 2010, 16:04
Reputation: 0

Re: ProCon

#7 Příspěvekod Kuba » 23 srp 2010, 17:05

IP: 81.0.217.181:27693

ProCon - Veškerá nastavení která v ProConu udělám, se po restartu serveru v CP změní na default.
(Vyjímkou jsou pluginy, ty si nastavení zachovají. Stejně tak mnou zapsané příkazy ve Startup.txt)

P.S. Lidé mi často píší, že se nemohou na server připojit. Z nějakého důvodu býva sem tam OFF.

Zizi
Příspěvky: 38
Registrován: 26 dub 2010, 21:49
Reputation: 0

Re: ProCon

#8 Příspěvekod Zizi » 24 srp 2010, 19:15

Kuba píše:Veškerá nastavení která v ProConu udělám, se po restartu serveru v CP změní na default.

Ano to je v pořádku. Všechna nastavení po startu se načítají z .INI souboru (ke kterému nemáš přístup přímo, ale základní věci nastavuješ přes Control Panel na webu Fakahedy) a poté ze startup.txt. Tady musíš nastavit všechno, co má být po každém startu serveru.

Procon mění jen aktuální "provozní" nastavení. Do startovacích souborů ani zasáhnout nemůže.
Nicméně z Proconu si můžeš aktuální nastavení vyexportovat a uložit jako startup.txt (který pak nahraješ na ftp, aby se server po restartu podle něj nastavil.)
Zizi

Kuba
Příspěvky: 6
Registrován: 19 srp 2010, 16:04
Reputation: 0

Re: ProCon

#9 Příspěvekod Kuba » 24 srp 2010, 20:29

Aha, tak to by vše vysvětlovalo. Jestli Tě ještě můžu poprosit o dvě poslední věci, pak už dám pokoj ;)

1 Do kterého souboru se zapisují aktuální nastavení ProConu (abych je dále mohl vyexportovat do startup.txt)?
2 ProCon musí být zapnutý aby probíhala rotace map? Když ho vypnu, rotace se přeruší a zůstane viset mapa
při které jsem ProCon vypl a rotace se obnoví až když ProCon opět zapnu. (maplist běhá v pluginu - Mixed gamemodes)

Dík moc.

Zizi
Příspěvky: 38
Registrován: 26 dub 2010, 21:49
Reputation: 0

Re: ProCon

#10 Příspěvekod Zizi » 24 srp 2010, 21:06

1. do žádného. Procon mění nastavení na serveru, lokálně si ukládá jen nastavení pluginů, připojení, a proconu jako takového. Nastavení serveru vyexportuješ tak, že na záložce Server Settings klepneš pravým tlačítkem, pak klepneš na Config Generator, a do nového okna se ti vypíšou příkazy, které si zkopíruješ, vložíš do startup.txt a ten nahraješ na server (přes ftp).

2. Aby fungoval jakýkoliv plugin, je nutné aby Procon běžel. Pokud neběží, nemůžou logicky pluginy fungovat. Pokud chceš mít procon a pluginy funkční neustále, musíš si někde zřídit tzv. Procon Layer server. (Nejlépe přímo k serveru tady u Fakahedy, viz jiné téma v tomto fóru.) Procon Layer je v podstatě pořád běžící instance Proconu, která komunikuje přímo se serverem (přes rcon), a ty (nebo více lidí s možností definovat jejich práva) se svým proconem připojuješ na tento layer a přes něj vše nastavuješ. Na layeru si samozřejmě můžeš zprovoznit i pluginy, ty pak samozřejmě běží pořád (pokud běží layer) a nemusíš mít procon puštěný u sebe.
Zizi


Zpět na „BattleField: Bad Company 2“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host