Stránka 1 z 1

Server vynechává mapy

Napsal: 06 led 2012, 17:28
od dubas
Ahoj posledni dobou pozoruji problem se serverm CQ64
mame zde rotaci:

Kód: Vybrat vše

XP1_001 ConquestLarge0 2
MP_007 ConquestLarge0 1
MP_011 ConquestLarge0 1
XP1_002 ConquestLarge0 1
MP_013 ConquestLarge0 1
MP_012 ConquestLarge0 1
MP_001 ConquestLarge0 2
XP1_003 ConquestLarge0 1
MP_003 ConquestLarge0 1
MP_017 ConquestLarge0 1
MP_Subway ConquestLarge0 2
XP1_004 ConquestLarge0 1
MP_018 ConquestLarge0 1

Jak vidite vsechny mapy jsou nastaveny na jedno kolo az na tri.
Problem je nasledujici kdyz server dojde ke druhe mape ktera je na dve kola a ty kola se odehraji tak misto toho aby pustil nasleduji jednokolovou mapu preskoci na zacatek maplistu na druhou mapu.

Nepozoroval jste nekdo podobny problem?

Re: Server vynechává mapy

Napsal: 06 led 2012, 18:15
od MiniMe
Vim ze neco podobneho dela bug pri vlozeni stejne mapy 2x do rotace, u tebe ale toto nevidim. Repostnu to na mailing list.

Re: Server vynechává mapy

Napsal: 07 led 2012, 13:07
od dubas
nejakej feedback z mailing listu?

ja jsem vcera vse nastavil na jedno kolo a jede to v cajku asi fakt bude problem v tom mixu jednokolovych a dvoukolovych map

Re: Server vynechává mapy

Napsal: 08 led 2012, 12:46
od MiniMe
Je to prý známý bug, který bude opraven, ale pravděpodobně to souvisí s tím, že je na server napojeno více RCON utilit. Vy když se připojujete na server, napojujete se všichni na procon layer? Nebo i přímo na server? Pokud i na server, tak to nedělejte.

Re: Server vynechává mapy

Napsal: 08 led 2012, 12:59
od dubas
Proto jsme zrizovali u Vas ten Procon aby tam bezelo jen jedno spojeni.
Vsechny zasvecene jsem poucil kam se pripojovat. Na Procon layer a ze stare pripojeni primo na server musi vypnout nebo rovnou smazat.