Nezobrazuje se shield

Message
Autor
Michaall
Příspěvky: 10
Registrován: 01 srp 2018, 20:41
Reputation: 0

Nezobrazuje se shield

#1 Příspěvekod Michaall » 22 lis 2019, 16:53

Dobrý den,

potřebuji pomoct mám na serveru basebuilder 6.5 a přidal jsem tam z verze 7.2 štít, takže po napsání /shield ho dostanou ale problém je že se nezobrazuje. Modely tam mám, zkoušel jsem v 7.2 tam to funguje v pohodě ale u 6.5 bohužel ne.

217.11.249.84:27851
Přílohy
basebuilder65.sma
(83.41 KiB) Staženo 324 x

Uživatelský avatar
Teiichi
Příspěvky: 866
Věk: 24
Registrován: 29 lis 2014, 02:11
Reputation: 23
Bydliště: <?= $inhome ;?>
Kontaktovat uživatele:

Re: Nezobrazuje se shield

#2 Příspěvekod Teiichi » 22 lis 2019, 17:16

Máš je zapsané a zavedené k dané funkci?
Computer science education cannot make anybody an expert programmer any more than studying brushes and pigment can make somebody an expert painter.”
Příliš snahy škodí, když programátor použije CTRL+C a CTRL+V více jak jednou, má někde chybu v návrhu.”
In theory, theory and practice are the same. In practice, they’re not.”
Vždy pište kód tak, jako by ten chlapík, co ho po vás bude udržovat, měl být násilnický psychopat, který bude vědět, kde bydlíte.”

Michaall
Příspěvky: 10
Registrován: 01 srp 2018, 20:41
Reputation: 0

Re: Nezobrazuje se shield

#3 Příspěvekod Michaall » 22 lis 2019, 17:41

No tohle jsem vytáhl z 7.2 a vložil do 6.5

new ShieldView[] = "models/basebuilder/v_riotshield.mdl"
new ShieldPlayer[] = "models/basebuilder/p_riotshield2.mdl"

Kód: Vybrat vše

public plugin_init()
{
   register_concmd( "say /shield",   "cmdShield" )
   for (new i = 1; i < sizeof g_szWpnEntNames; i++)
      if (g_szWpnEntNames[i][0]) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, g_szWpnEntNames[i], "ham_ItemDeploy_Post", 1)
}
public plugic_precache()
{
   precache_model(ShieldView)
   precache_model(ShieldPlayer)
}
public cmdShield(id)
{
   if (g_isAlive[id] && g_isZombie[id])
      give_item(id, "weapon_shield");
}
public ham_ItemDeploy_Post(weapon_ent)
{
   static owner
   owner = get_pdata_cbase(weapon_ent, OFFSET_WPN_WIN, OFFSET_WPN_LINUX);

   static weaponid
   weaponid = cs_get_weapon_id(weapon_ent)
   

   if (is_valid_ent(owner) && g_isAlive[owner] && cs_get_user_shield(owner) == 1) //Tohle jsem přidal z 7.2
   {
      entity_set_string( owner , EV_SZ_viewmodel , ShieldView )   
      entity_set_string( owner , EV_SZ_weaponmodel , ShieldPlayer ) 
   }
   
   if (g_isZombie[owner] && weaponid == CSW_KNIFE)
   {
      static szClawModel[100]
      ArrayGetString(g_zclass_clawmodel, g_iZombieClass[owner], szClawModel, charsmax(szClawModel))
      format(szClawModel, charsmax(szClawModel), "models/%s.mdl", szClawModel)
      entity_set_string( owner , EV_SZ_viewmodel , szClawModel ) 
      entity_set_string( owner , EV_SZ_weaponmodel , "" )
   }
   
   if (g_isZombie[owner] && !((1<<weaponid) & ZOMBIE_ALLOWED_WEAPONS_BITSUM))
   {
      engclient_cmd(owner, "weapon_knife")
   }
   else if (g_boolCanBuild)
   {
      engclient_cmd(owner, "weapon_knife")
      client_print(owner, print_center, "%L", LANG_SERVER, "FAIL_KNIFE");
   }
}


Zpět na „AMX mod X“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů